Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: A zase úpíme. Pod Německem a Francií

Pavel Jégl | 29. 10. 2018 | Celkem 26 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Altman | 29. 10. 2018 10:09

Ještě jeden rozdíl mezi Rakousko-Uherskem a EU tu je:
- 100 hodin po rozpadu EU si za stoeurovku nekoupíte NIC.
- 100 let po rozpadu Rakousko-Uherska si za jeho stokorunu stále koupíte pěknou LCD televizi, nebo letecký zájezd k moři s plnou penzí.

+87
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Boris Otokar Hodlak | 29. 10. 2018 13:14

Klaus má pravdu tak nějak permanentně. Navrhuji udělit mu Řád doživotně licencované pravdy, ať už vůbec nemusí nic říkat, beztak ho to zmáhá.
Stejně cokoli se kdekoli stane, Klaus měl zase pravdu. Teď zas spadlo letadlo na Sumatru a Merkelová nebude obhajovat post předsedkyně CDU, to jsou dvě Klausovy pravdy jen za dnešek a to sotva bylo poledne.

-1
+
-

Všech 26 komentářů v diskuzi.

Milan Štrupl | 29. 10. 2018 21:53

EU není žalář národů - EU je hřbitov národů...

Nahlásit

+14
+
-

štefan kafara | 29. 10. 2018 20:44

jako u soudu malé nepřesnosti ve výpovědi znevěrohodní svědka tak i zdejší nepřesnosti dělají článku medědí službu.
Po bitvě u Moháče,kde padl čský král Ludvík Jagellonský české stavy nabídly korunu Ferdinadovi Habsburskému. od té boby jsme byli součást rakouského království...společně s uhry.
Bitva na Bílé hoře byla naopak vyvrcholením Czexitu !!!
Takže by to mělo být memnto !! Czexit ?? Pomni na Bílou horu a její následky !!

Nahlásit

0
+
-

Gabriel Pleska | 29. 10. 2018 21:29 | reakce na štefan kafara - 29. 10. 2018 20:44

Jestli se nepletu, tak skutečně až po Bílé hoře se české země staly dědičnými habsburskými državami...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 29. 10. 2018 13:43

Takže – dáme si tentokrát Německo-Francouzsko?

Proč ne? Ať se Německo a Francie spojí do jednoho státu a předvedou nám, jak to bude fungovat. Za pár let se určitě k takové mocnosti budou všechny evropské země přidat dobrovolně.

Nahlásit

+8
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 29. 10. 2018 15:43 | reakce na Jan Capouch - 29. 10. 2018 13:43

Do hodiny by byla válka o to, jestli to bude Grance nebo Frermany

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Novak Josef | 29. 10. 2018 11:29

Moc "pekné" poplakanie si nad rozliatym mliekom.
Mnohí rozumní ľudia vopred vedeli, že sa mlieko rozleje. Vedeli aj , aké konkretne konanie k tomu povedie. Priebežne ukazovali konanie papalášov, ktoré zákonite musí viesť ku krachu. Ale tí magori tam hore nemohli priznať, že PRINCIPY toho, čo stvorili, že genetické vlastnosti ich "dieťaťa" sú nevyhnutnou príčinou strednodobého krachu.
Pan autor "jasne" popisuje to, čo už kolie oči. Vyhýba sa tomu, čo je už vidieť na obzore, ale čo ešte neoznámili v nesvojprávnej TV. Kritika v medziach zákona - to je politika Finmagu. Za komunistov sa tomu hovorilo : "Kritika a sebakritika" - teda kritika DôSLEDKOV, ale nie PRÍČIN.
Dovidenia v pekle.


Kľúčové slová ku krachu EU :
Dotácie, soc.podpory, , demagogia, skorumpované médiá, úpadok morálky, inflačná mena, , zbrojenie, skryté zdaňovanie, muslimatizácia , cenzúra webu, nesloboda vyjadrovania, kupovanie voličov soc. dávkami, ..............

Nahlásit

+17
+
-

Zdeněk Lachman | 29. 10. 2018 11:06

Lépe to napsat nejde. Mně by zajímalo když přistoupíme na euro jak to bude s korunou. Jsem důchodce a mám se obávat o své poctivě našetřené úspory? Koruna k euru cca 27 korun k 1 euru. Moje rodina doplatila na změnu v roce 1953. a to bylo 1 ku 5. Dnes 1 ku 27?

Nahlásit

+2
+
-

Jan Altman | 29. 10. 2018 12:13 | reakce na Zdeněk Lachman - 29. 10. 2018 11:06

No prostě vám koruny za eura vymění v aktuálním kurzu. Stejně jako si je měním já, když jedu na dovolenou, nebo když si ze zahraničí něco objednávám. V aktuálním kurzu, v jakém si i naopak své současné eurové příjmy měním na koruny.
____________________
Jelikož ani v euro, ani v korunu nemám bezmeznou důvěru, stejně je již nyní (a po případném přechodu na euro úplně stejně) měním za franková či dolarová aktiva a za Au, Ag, BTC, LTC, XMR, TRX, XVG, REP, ....
____________________
Zajímavější otázkou spíš je, co po případném vstupu do eurozóny bude s draze (intervenčně) pořízenými eurovými rezervami ČNB.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Novak Josef | 29. 10. 2018 11:34 | reakce na Zdeněk Lachman - 29. 10. 2018 11:06

"Mně by zajímalo když přistoupíme na euro jak to bude s korunou. "

- jednoduché - koruna nebude.
Jak to bude s eurom - toto vás asi zaujíma. Ak veríte papalášom z EU - tak : S eurom to bude výborné.

Ja vám zlú prognozu hovoriť nebudem - ľudia nenávidia tých, ktorí oznamujú zlé správy. Poviem vám dobrú správu : Bude tu super.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

foxy | 29. 10. 2018 15:06 | reakce na Novak Josef - 29. 10. 2018 11:34

Budou to zajímavé časy.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Capouch | 29. 10. 2018 13:34 | reakce na Novak Josef - 29. 10. 2018 11:34

Někde jsem četl názor: držte se koruny, počkejte dvacet let a pak plaťte tím, čím budou platit Němci.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 2. 11. 2018 16:09 | reakce na Jan Capouch - 29. 10. 2018 13:34

Tak běžní Němci se pomalu připravují již nyní
auragentum.de

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Pozner | 29. 10. 2018 10:59

Zase měl ten zlosyn Klaus pravdu.

Nahlásit

+10
+
-

Boris Otokar Hodlak | 29. 10. 2018 13:14 | reakce na Jan Pozner - 29. 10. 2018 10:59

Klaus má pravdu tak nějak permanentně. Navrhuji udělit mu Řád doživotně licencované pravdy, ať už vůbec nemusí nic říkat, beztak ho to zmáhá.
Stejně cokoli se kdekoli stane, Klaus měl zase pravdu. Teď zas spadlo letadlo na Sumatru a Merkelová nebude obhajovat post předsedkyně CDU, to jsou dvě Klausovy pravdy jen za dnešek a to sotva bylo poledne.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Novak Josef | 29. 10. 2018 11:36 | reakce na Jan Pozner - 29. 10. 2018 10:59

ľudia nenávidia tých, ktorí oznamujú zlé správy.
Klaus oznamoval krach, a preto je zlosyn.
Ľudia chú byť klamaní - a preto si platia politikov za ich sľuby šťastnej budúcnosti.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Jan Altman | 29. 10. 2018 10:09

https://payne.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=684887

Nahlásit

0
+
-

Novak Josef | 29. 10. 2018 11:49 | reakce na Jan Altman - 29. 10. 2018 10:09

http://www.nemesis.sk/ludia-uz-toho-maju-po-krk-a-priprava-europskeho-frontu/

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 29. 10. 2018 10:09

Ještě jeden rozdíl mezi Rakousko-Uherskem a EU tu je:
- 100 hodin po rozpadu EU si za stoeurovku nekoupíte NIC.
- 100 let po rozpadu Rakousko-Uherska si za jeho stokorunu stále koupíte pěknou LCD televizi, nebo letecký zájezd k moři s plnou penzí.

Nahlásit

+87
+
-

Novak Josef | 29. 10. 2018 11:56 | reakce na Jan Altman - 29. 10. 2018 10:09

100 hodin po rozpadu EU si za .....

- ľudia si neprajú rozpad EU.
Ľudia si prajú vyššie kotlíkové dotácie, vyššie soc. dávky, pastelkovné, MHD zadarmo, .....
A EU privezie dostatok pracovníkov z Afriky, aby na toto všetko zarobili. A TV24 to všetko ľuďom vysvetlí a presvedčí.
Len nesmieme uveriť Putinovi.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+10
+
-

Jan Altman | 29. 10. 2018 12:03 | reakce na Novak Josef - 29. 10. 2018 11:56

Tak já Putinovi nevěřím ani pozdrav. Nepotřebuju se upínat k východnímu samoděržaví, když vidím, jaké nebezpečí představuje Brusel. Nemám problém vidět hrozbu na obou stranách. Jsem psychicky stabilní natolik, abych odmítání jednoho zvládl i bez nekritického přimknutí se k druhému.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+10
+
-

Jan Capouch | 29. 10. 2018 13:25 | reakce na Jan Altman - 29. 10. 2018 12:03

Problém je, že jako malá země potřebujeme spojence. Brusel pro nás má záplavu regulací a buzerací a migranty. Rusko nám může nabídnout suroviny, za které může chtít držet basu v OSN a nechat tu ruské občany v klidu žít a podnikat.

Okupace ze VIII/1968 byla lumpárna, ale nikdy nás neohrožovala biologicky jako národ, na rozdíl od nacistické okupace. A barevní migranti představují stejnou hrozbu, jen v dlouhodobějším měřítku.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+12
+
-

Jan Altman | 29. 10. 2018 16:32 | reakce na Jan Capouch - 29. 10. 2018 13:25

- spojence muzeme mit i bez nutnosti orientovat se binarne na EU, nebo na Rusko (napr. NATO/USA - spolecne s Polskem uz to muze byt zajimave. Nebo ale i jakkoli jinak.). Ruska se boji pobalti, skandinavske statu, rumunsko, bulharsko - ti vsichni by hledali spojence i kdyby nebyla zadna EU.

- 20, resp. 40 let okupace (protoze sovetsti poradci a sfera vlivu zde byla od konce valky) nas sice neohrozovaly biologicky, ale ztratit zivot ve svobode pro sebe a 2 dalsi generace opravdu nechci

- pomohl by i svycarsky model (pripadne kombinovany s nejakym spojenectvim) - tedy vycvicene obyvatelstvo, dostatek zbrani (vycviku i odhodlani) mezi lidmi (nejen samopaly, ale i kulomety, protitankove a protivrtulnikove strely). K tomu decentralizovana obrana tak, aby zase nekomu nestacilo postrasit ci unest jednoho Benese/Hachu/Dubceka. Pro pripadneho agresora je toto velmi odstrasujici - boj o kazdou vesnici, ulici a dum. Ani po obsazeni centra neni klid a vojaci agresora umiraji dal, museji vynakladat velke usili na kontrolu infrastruktury. Pomer nakladu/prinosu je dramaticky jiny, nez kdyz to slo bez boje jako v 30.letech ci 1968.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Capouch | 29. 10. 2018 19:02 | reakce na Jan Altman - 29. 10. 2018 16:32

Plně s vámi souhlasím, ale vidíte mezi českými poltiky nebo podnikateli někoho podobného?
https://dotyk.denik.cz/byznys/banker-jaroslav-preiss-druhy-muz-prvni-republiky-zivnobanka-zivnostenska-banka.html

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 30. 10. 2018 10:36 | reakce na Jan Capouch - 29. 10. 2018 19:02

Otazka je, co je pricina a co nasledek.

Podle me po vstupu do EU se politika zasadne zmenila z techto duvodu:
- hlavnim tematem bylo z EU co nejvice cerpat a cerpane eurofondy rozdelovat mezi kamarady
- vetsina legislativy se tupe prejima z Bruselu
- velke mnozstvi politiku touzi po podzimu kariery v Bruselu
- volici toto vsechno vidi a podle toho voli. Mohou si dovolit do CZ parlamentu a vlady a na Hrad kaspary, protoze ti vlastne nemohou nic zkazit, vse se rozhoduje v Bruselu. A tim, ze si zvolime sasky a kverulanty, udelame tomu Bruselu jakoby schvalnost. Dnes neni duvod volit do domaci politiky lidi relativne zodpovedne a prozirave - vzdyt o nic nejde.


Zkusme si to predstavit na jinem prikladu, 2 ruzne situace:
A) Male vesnice maji vysoky stupen autonomie, ziji prevazne z dani vybranych v miste a pouze za tyto dane mohou budovat chodniky, kanalizaci, atd... K cemu to povede? No lidi budou spise volit schopne a zodpovedne.
B) Male vesnice maji mizivy stupen autonomie. Vse se jim narizuje z krajske a statni urovne. Rozpocet se neplni mistnimi danemi, ale prerozdelovanim z centra. K cemu to povede? Lidi si zvoli nezodpovedne sasky, hlavni kvalifikaci bude kverulanstvi, svejkovani, hulvatstvi.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Boris Otokar Hodlak | 29. 10. 2018 08:06

Jestli tomu dobře rozumím, tak kromě nedostatku trhu v důsledku socialistických nápadů je problémem EU moc silný a nemilosrdný trh, v němž slabší kousky jako my a Jižani nejsou schopny držet krok s vítězi.

Nahlásit

+10
+
-

Zdeněk Suchý | 1. 11. 2018 05:36 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 29. 10. 2018 08:06

Já bych to spíš nazval diktatura demokracie.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK