Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

Ondřej Tůma | 4. 8. 2018 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Bily Ryzlink | 4. 8. 2018 12:31

Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).

+13
+
-

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

Novak Josef | 6. 8. 2018 11:59

Pokiaľ sa bude banka snažiť "byť mojim kamarádom" , tak najprv začnem byť ostražitý, a potom sa od nich maximálne izolujem.

Je to podobné, ako mať za kamaráda daňový úrad.

------------------------------
" a skoro třetina z nich už dobrovolně přešla na George. "

- Banka ma upozornila, že za pár týždňov bude starý systém odstavený, a mám "dobrovolne" prejsť na Georga. A tak som "dobrovolne" prešiel.

Nahlásit

+6
+
-

Bily Ryzlink | 4. 8. 2018 12:31

Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).

Nahlásit

+13
+
-

Michal Mrozek | 5. 8. 2018 13:43 | reakce na Bily Ryzlink - 4. 8. 2018 12:31

Tak to jste vydržel dost dlouho, mně se podařilo zajistit pro společnost odchod až po cca 28 letech. Tolik věcí, co jsem zažil s ČSP, to je přímo nepopsatelné. Jsem rád, že je to za mnou. Teď si užívám skutečné služby, které jsou v přiměřené kvalitě a za přiměřený obnos. Slibům nevěřím.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK