Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

4. 8. 2018
 46 358
3 komentáře

Přihlášení do diskuze

Nejoblíbenější příspěvek

Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).

Nahlásit
-
16
+

Diskuze

Pokiaľ sa bude banka snažiť "byť mojim kamarádom" , tak najprv začnem byť ostražitý, a potom sa od nich maximálne izolujem.

Je to podobné, ako mať za kamaráda daňový úrad.

------------------------------
" a skoro třetina z nich už dobrovolně přešla na George. "

- Banka ma upozornila, že za pár týždňov bude starý systém odstavený, a mám "dobrovolne" prejsť na Georga. A tak som "dobrovolne" prešiel.

Nahlásit

-
8
+

Tak to jste vydržel dost dlouho, mně se podařilo zajistit pro společnost odchod až po cca 28 letech. Tolik věcí, co jsem zažil s ČSP, to je přímo nepopsatelné. Jsem rád, že je to za mnou. Teď si užívám skutečné služby, které jsou v přiměřené kvalitě a za přiměřený obnos. Slibům nevěřím.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
6
+

Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).

Nahlásit

-
16
+