Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).
Nahlásit
-
16
+
Diskuze
Novak Josef|6. 8. 2018 11:59
Pokiaľ sa bude banka snažiť "byť mojim kamarádom" , tak najprv začnem byť ostražitý, a potom sa od nich maximálne izolujem.
Je to podobné, ako mať za kamaráda daňový úrad.
------------------------------ " a skoro třetina z nich už dobrovolně přešla na George. "
- Banka ma upozornila, že za pár týždňov bude starý systém odstavený, a mám "dobrovolne" prejsť na Georga. A tak som "dobrovolne" prešiel.
Nahlásit
-
8
+
Michal Mrozek|5. 8. 2018 13:43| reakce na Bily Ryzlink - 4. 8. 2018 12:31
Tak to jste vydržel dost dlouho, mně se podařilo zajistit pro společnost odchod až po cca 28 letech. Tolik věcí, co jsem zažil s ČSP, to je přímo nepopsatelné. Jsem rád, že je to za mnou. Teď si užívám skutečné služby, které jsou v přiměřené kvalitě a za přiměřený obnos. Slibům nevěřím.
Nezlobte se, ale pokud se Česká spořitelna posune Vámi, popisovaným směrem, tak přestávám být klientem ČSsp. Mám osobní VELMI špatné zkušenosti. Přechod na nový systém George 3 týdny? Proč tak dlouho? (Ironie, pro méně chápavé).
Diskuze: Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Bily Ryzlink|4. 8. 2018 12:31
Diskuze
Novak Josef|6. 8. 2018 11:59
Nahlásit
Michal Mrozek|5. 8. 2018 13:43| reakce na Bily Ryzlink - 4. 8. 2018 12:31
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Bily Ryzlink|4. 8. 2018 12:31
Nahlásit