Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Škrty v evropském rozpočtu: políček Středoevropanům za uprchlíky

Luboš Palata | 5. 6. 2018 | Celkem 35 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Capouch | 5. 6. 2018 01:04

Palata lže, jako když Rudé právo tiskne. O žádné řádově tisícovky migrantů nejde. Tím by to začalo. Ale bohužel by to tím neskončilo.

+238
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jan Šlouf | 5. 6. 2018 12:18

Pane Capouch musím konstatovat,že jste špičkový magor.Díky takovým,jako jste vy,jsme tam, kde jsme.Tedy v
pr........Víc takových jako jste vy a pomalu můžeme se chytit kolem ramen s rusákama,číňanama,severokorejc ia podobnou verbeží.

-91
+
-

Všech 35 komentářů v diskuzi.

Josef Fraj | 7. 6. 2018 13:37

To opravdu už v Česku není jiný novinář, kterého by finmag mohl přetiskovat, než eurobolševický magor Palata?

Nahlásit

+16
+
-

Jan Capouch | 7. 6. 2018 14:06 | reakce na Josef Fraj - 7. 6. 2018 13:37

Na druhou stranu stačí si myslet pravý opak toho, co on, a máte vystaráno.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+12
+
-

Jan Altman | 7. 6. 2018 10:32

Zajímavé. Kovaný levičák, europoslanec ČSSD a před tím komunista Jan Keller a jeho zdrcující kritika západoevropské "nové levice":
http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-strategie-pokojneho-ovladnuti-dxz-/p_politika.aspx?c=A180605_205202_p_politika_wag

Nahlásit

-4
+
-

Richard Fuld | 7. 6. 2018 12:32 | reakce na Jan Altman - 7. 6. 2018 10:32

Cituji z článku pana Kellera:

"Nová levice chce být více marxistická než Marx a více freudiánská než Freud. Přitom Marxe, který koneckonců zůstal žákem Hegelovým, dokonale překroutila a Freuda vůbec nepochopila. Na rozdíl od Marxe odmítá tzv. neomarxistická levice celou západní civilizaci a její instituce. Všechno evropské považuje za projev odcizení, každou autoritu považuje za projev mocenské zvůle, každou etickou či právní normu považuje za nástroj nepřípustné kontroly, každou tradici, či kořeny považuje za projev utlačivosti, každou formu náležení ke společnosti považuje za zradu revoluce. Protože navíc každou formu organizovanosti považuje za formu totality, nemůže nikdy nic politicky prosadit. To ji ale nevadí. Nechce prosazovat, chce jenom rozkládat. Naivně předpokládá, že až společnost dokonale rozložíme, nezbude v ní nic než čistá svoboda. Málokdy byly rozklad a zkáza obhajovány tak vznešenými slovy."

Ty joooo! To je jakoby Keller mluvil o anarchokapitalistech. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 7. 6. 2018 16:05 | reakce na Richard Fuld - 7. 6. 2018 12:32

Omyl, anebo úmyslná provokace. Anarchokapitalisté necítí nenávist k západní civilizaci a k bílé rase. Už vůbec ne k normálním mužům. Respektují přirozené autority - rodiče, obce, vlastníky půdy, církve. Sice se snaží rozkládat současný přeregulovaný a přezdaněný režim, varovat před riziky účetních peněz, zkoušejí kryptoměny, zlato, připravují se na velmi pravděpodobné problémy až možný rozklad tohoto režimu. Neomarxisté sice chtějí rozkládat, ale společnost, nikoli stát, jehož instituce s oblibou využívají proti "rasistům" a jiný "-fobům".

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Josef Fraj | 7. 6. 2018 14:24 | reakce na Richard Fuld - 7. 6. 2018 12:32

Pan Fuld nedokáže rozlišit základní rozdíl mezi neomarxismem a kapitalismem či anarchokapitalismem, tedy jejich vztah k majetku. Marxisté mají potřebu oloupit všechny o jejich majetek, zatímco kapitalismus je založený právě na respektu k vlastnictví. Z nepochopení vztahu různých ideologií k vlastnictví, jako základnímu prvku mezilidských (chcete-li společenských) vztahů, pramení všechny ty nelogické bláboly a propagandistické nadávky, které tady pan Fuld zveřejňuje.

Například: "Všechno evropské považuje za projev odcizení, každou autoritu považuje za projev mocenské zvůle, každou etickou či právní normu považuje za nástroj nepřípustné kontroly, každou tradici, či kořeny považuje za projev utlačivosti, každou formu náležení ke společnosti považuje za zradu ..." o anarchokapitalismu naprosto neplatí.

Jenže pan Fuld není schopen pochopit principy kapitalismu ani anarchokapitalismu, takže míchá hrušky s bobkama a pokaždé mu tak z toho vyleze nějaká hruškobobková marmeláda. (opravuji: zavařenina, aby mě nepřišli z Bruselu zatknout). Za chvíli nám možná pan Fuld sdělí, že srp a kladivo je znak anarchokapitalistů.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Richard Fuld | 7. 6. 2018 12:35 | reakce na Richard Fuld - 7. 6. 2018 12:32

Doplnění:

Ta citace zní, jakoby Keller mluvil o zdejším Altmanovi a jemu podobných. Tak se nám z Altmana a jeho přívrženců nakonec vyklubali fanatičtí neolevičáci. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 7. 6. 2018 13:56 | reakce na Richard Fuld - 7. 6. 2018 12:35

Naše společnost je ale bohužel rozkládána socialismem, podporou krátkozrakosti, trestáním zodpovědnosti, lákáním nepřizpůsobivých na sociální dávky, monopoly státu v mnoha oblastech, atd...
Jen skalní bolševici to nevidí a házejí to na ostatní.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Igor Nemec | 6. 6. 2018 23:38

... Facky za hysterii, nesolidaritu, a hloupost ...
To Němcům vždycky šlo, napravovat okolí fackama

Nahlásit

+9
+
-

Milan Štrupl | 5. 6. 2018 23:06

Že se těch peněz rádi vzdáme, jen když u nás neuvidíme jediného nového muslima.
---------------------
Bylo by to skvělé, kdyby tady těch muslimských zrůd už nebyly tisíce. Nevím jestli je sem pouští úředníci bokem, ale potkávám v Praze ty kakuklený téměř každý den a chce se mi z nich zvracet. Vzdal bych se i života, kdyby to znamenalo, že v naší zemi nebude ani jeden zaostalý mohamedán... Pokud někdo chápe můj postoj k islámu jako nenávist, tak se hluboce mýlí - nejsem schopen nic jako nenávist cítit. Islám rozvrátil naprosto každou zemi, kterou obsadil, nebo ve které získal většinu (naposledy křesťanský Libanon, Srbské Kosovo, před tím křesťanský Irák, budhistický Afganistán, křesťanskou Sýrii a Egypt atd. atd. Jen díky naprosto nemyslícím vypatlaným novinářům se odporný islám dál šíří a šíří. Ani zrůdný nacismus neměl tak devastující účinky na celou lidskou společnost, jako má islám. Objektivně neexistuje na celé planetě islámský stát, který prosperoval, ženy nebyly diskriminovány a chápány jako nesvéprávná polozvířata, kde by nedocházelo k násilí, válkám, vraždám.... Novináři i obyčejní lidé mají dostatek statistických dat, ze kterých musí i naprostý idiot vyvodit, co čeká Evropské státy a média se stále tváří, že je muslimům ubližováno. Islám je nejhorší odpornost a zlo, jaké kdy vzniklo a je nejen destruktivní, ale také sebedestruktivní - nejprve zničí vše nemuslimské a vyvraždí nebo vyžene nemuslimské obyvatelstvo a pak se muslimové, nemaje jiného nepřítele, pustí do sebe navzájem... Kdyby všechny peníze EU vrazili do toho, aby vrátili všechny migranty do svých zemí, neřekl bych ani slovo - oni je ale použijí jen na to, aby ty nemakačenka živili a ti nebudou mít žádný zájem pracovat a naopak to přitáhne další a další...

Nahlásit

+34
+
-

kadrila kadrilová | 6. 6. 2018 16:07 | reakce na Milan Štrupl - 5. 6. 2018 23:06

Píše se, slova z pisatele odtékají skrz klávesnici, a spolu s nimi bolest a všechen kal a rmut duše. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Jan Altman | 6. 6. 2018 10:48 | reakce na Milan Štrupl - 5. 6. 2018 23:06

Pozor na jazyk!

V takovém vyspělém Švédsku, vzoru všech eurosocialistů, už by vás zabásli:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svedsko-valka-o-svobodu-slova-d2h-/p_zahranici.aspx?c=A180603_163422_p_zahranici_wag

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Uko Ješita | 5. 6. 2018 19:42

Myslím, že je to skvělá zpráva. Bude přibývat hlasů, které budou volat po vystoupení z EU a čím méně budeme dostávat dotací, tím méně logické bude v tomto socialistickém svazu zůstávat..

Nahlásit

+30
+
-

Jan Mucha | 5. 6. 2018 17:39

slušně hysterický článek :)

Nahlásit

+24
+
-

Jaroslav Král | 5. 6. 2018 13:00

Aaaa pan Palata byl nominovan na cenu Europarlamentu...takze je jasne odkad vitr nestrane fouka! Pane Šlouf,vypada to,ze jsme tu skoro vsichni magori,jenom Vy jste inteligent podle hlasu...:-)

Nahlásit

+17
+
-

Jan Amos | 5. 6. 2018 12:48

Jsem zvědav, zda pan Pleska odpoví a ušetří mi hledání na webu ministerstva pro místní rozvoj.
Pro správné pochopení článku pana Palaty bych rád věděl, zda i Finmag získává nějaké prostředky na svůj provoz z evropských dotačních zdrojů?
Děkuji za odpověď, případně i za mlčení.

Nahlásit

0
+
-

Gabriel Pleska | 5. 6. 2018 13:11 | reakce na Jan Amos - 5. 6. 2018 12:48

Nedostává, není zač.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+11
+
-

Jan Amos | 5. 6. 2018 15:13 | reakce na Gabriel Pleska - 5. 6. 2018 13:11

Děkuji za rychlou a pozitivní odpověď. Nezávislost, vyváženost a sebeúcta jsou už nyní hodnoty, které se za inflační peníze koupit nedají. A v té "postapokalyptické" době, které se pan Palata tak děsí, budou ještě cennější.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Josef Fraj | 7. 6. 2018 15:32 | reakce na Jan Amos - 5. 6. 2018 15:13

S tou "vyvážeností" opatrně. Vzhledem k tomu, že "kmenovými" autory finmagu jsou Kašpárek, Palata a jakýsi profesor bioetiky z jedné americké univerzity, tak je to těžce eurofilní a socialistický plátek, dotace nedotace. Samozřejmě, pokud si to někdo platí sám, tak si může zveřejňovat co chce, to je v pořádku. Jenom si vyváženost představuji jinak.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Amos | 7. 6. 2018 23:57 | reakce na Josef Fraj - 7. 6. 2018 15:32

Nerozporuji, co píšete. Kovanda zmizel. Kohout zmizel a někteří další - Hampl. Zůstává ale necenzurovaná diskuze - to je třeba ocenit. Pokud by zmizela, patrně bych návštěvy webu omezil. Ale i v existenci této diskuze často s ostrou kritikou obsahu příspěvku vidím onu vyváženost.
Pro tyto diskuze překousnu i místního Maxima Kašpárka Gorkého a knížete Fulda Myškina.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Richard Fuld | 9. 6. 2018 21:47 | reakce na Jan Amos - 7. 6. 2018 23:57

Beze mne byste se tady jen vzájemně poplácávali po ramenou a vzájemně se ujišťovali ve vaší "pravdě". :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Amos | 5. 6. 2018 12:35

Skvělá informace. Snad se zastavením dotací zbavíme i toho problematického imigranta z východu - udavače a zloděje Andreje Babiše.

Nahlásit

+27
+
-

Jan Šlouf | 5. 6. 2018 12:18

Pane Capouch musím konstatovat,že jste špičkový magor.Díky takovým,jako jste vy,jsme tam, kde jsme.Tedy v
pr........Víc takových jako jste vy a pomalu můžeme se chytit kolem ramen s rusákama,číňanama,severokorejc ia podobnou verbeží.

Nahlásit

-91
+
-

Jan Capouch | 5. 6. 2018 15:18 | reakce na Jan Šlouf - 5. 6. 2018 12:18

V pr..... nejsme my, ale Libanon. Kdysi většinově křesťanská , spořádaná a docela bohatá země. Pak přivítali palestinské uprchlíky.

Na tu pr..... se jezdí dívat více než 20 milionů turistů ročně. Půl milionu cizinců tu našlo nový domov. Ze zemí za železnou oponou jsme jediná, ze které lidi ve velkém neodcházejí.
Mám svojí zemi rád takovou, jaká je, a udělám všechno proto, aby takovou zůstala.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+44
+
-

foxy | 6. 6. 2018 09:24 | reakce na Jan Capouch - 5. 6. 2018 15:18

Bejrůt byl kdysi Paříží východu.
Paříž je dnes Bejrůtem západu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+23
+
-

Jan Altman | 5. 6. 2018 16:45 | reakce na Jan Capouch - 5. 6. 2018 15:18

Tato relativní pozitiva vidím také.

A možná ještě jedno: lidé jsou tu (od monarchie, přes nacismus, komunismus až po babišismus-zemanismus) zvyklí chápat, že stát není jejich kamarád, pomocník a opora, ale utiskovatel a nepřítel. Na různé regulace se tu díváme s despektem (a první co řešíme je, jak ten nesmysl obejít) a na politiky hlásající hluboká filosofická moudra a světlé zítřky se díváme s hlubokou nedůvěrou a podezříváním. Tuto "imunitu" na západě nemají a jak ovce následují své vůdce. Ani je nenapadne nesmyslná nařízení obcházet a sabotovat. Raději umřou v (několikaleté) frontě na operaci (Británie), než by vytáhli korupční (vlastně tržní) obálku.

Vlastně je smutné, že i přes různé babiše, zemany, sobotky, dínstbíry, valachové, ... jsme na tom takto relativně dobře - jak hluboko museli klesnout jinde, že tady můžeme být takto relativně spokojeni, mladí a nadaní odsud hromadně neprchají (jako z pobaltí, Řecka, Rumunska či Itálie) a firmy se (v masovém měřítku) nestěhují jinam.

Bohužel i u nás to jde z kopce a i kdyby nešlo, od vývoje v EU se neodizolujeme. Ne že bychom alespoň částečně nemohli (ČNB za intervenčně natištěné 2.000.000.000.000 nemusela kupovat junk evropské dluhopisy, ale třeba zlato či bitcoin), ale nikdo na to nemá odvahu. Stejně tak na diverzifikaci exportu, tedy na minimalizaci závislosti na EU.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+14
+
-

Jan Daniel | 5. 6. 2018 11:35

Skvělá zpráva. Žádná dotace je pro ekonomiku nejlepší dotace.
Ještě čekám, že to známý popularizátor EU Juncker vylepší některým ze svých legendárních výroků, aby byl efekt i v PR oblasti.

Nahlásit

+35
+
-

Jan Kohout | 5. 6. 2018 10:34

Jmenovitě Německo by mělo o "solidaritě" držet hubu.
To Německo, které
* anti-solidárně vymínilo deset let neplatnost základních 4 svobod proti nových zemím,
* protiprávně zatěžuje elektrickou síť ostatních zemí
* v případě krize s dodávkami plynu nechá umrznout JV země EU Nord Streamem

Nahlásit

+32
+
-

Jan Altman | 5. 6. 2018 09:50

Tento bolševik se skvěle doplňuje s bolševiky v místních diskusích.
______________________________ ________

1) Snížení dotací je dobrá zpráva, protože dotace plodí jen korupci a deformace trhu. Dotace z velké části netečou k malým firmám, ale k velkým koncernům, protože ty v tom umějí chodit a mají na to lidi a korupční fondy. To dále deformuje jak politiku, tak tržní prostředí (nekonkuruje se cenou a kvalitou, ale schopností čerpat + dochází ke kartelizaci a oligarchizaci ekonomiky + jsou vyřazeny očistné tržní procesy a mohou přežívat i neefektivní molochy - takový Agrofert by se bez dotací a státních zakázek již pravděpodobně dávno rozpadl)

2) Pokud východní Evropě sníží dotace, ta nyní bude mít možnost tvrdit, že tím již platí za nepřijímání ekonomických migrantů z nekompatibilních kultur a tímto argumentem může odbývat všechny příští pokusy o zavedení kvót.

3) Po snížení objemu dotací se přibližuje okamžik, kdy se země V4 stanou čistými plátci do rozpočtu EU, což půjde dobře populisticky využít - v mírné formě k tlaku na snížení odvodů do centrálního rozpočtu (a následně daní), v tvrdší formě k tlaku na exit z EU (když už "nám" nic nedává, jen utahuje šrouby, zavádí socialismus a likviduje naši civilizaci).

4) Přesměrováním dotačního toku z nových členských zemí k těm (jižním) starým EU přiznává, že (její byrokratismus a socialismus) NEFUNGUJE. Jak je možné, že Itálie po tolika desetiletích v Unii a tolika letech blaha eurozóny potřebuje záchrany a dotace?

Ano, výše popsané jsou čistě populistické argumenty. Ale žijeme v demokracii, kde vládne ten, kdo přesvědčí spodní patra vzdělanostní a inteligenční pyramidy. Takže doufám, že to v tomto duchu někdo uchopí.

Nahlásit

+66
+
-

Jan Capouch | 5. 6. 2018 01:04

Palata lže, jako když Rudé právo tiskne. O žádné řádově tisícovky migrantů nejde. Tím by to začalo. Ale bohužel by to tím neskončilo.

Nahlásit

+238
+
-

Jan Amos | 5. 6. 2018 16:47 | reakce na Jan Capouch - 5. 6. 2018 01:04

Souhlas. I kdyby šlo jen o pár tisícovek. Pak by nastalo slučování rodin. Pár tisícovek by se změnilo na nižší desítky tisíc. Pak by se objevila druhá generace. Vyšší desítky tisíc. Vznikly by enklávy a homogenní gheta. V nich by se ztratili další tisíce již nyní nelegálních a neidentifikovatelných nových imigrantů. Objevily by se no-go zóny. Vyloučené lokality. Tlak EU na sjednocení dávek a tedy výplata podpory na úrovni Německa a Francie, aby se migranti z Česka nestěhovali jinam. Zvýšení daní. Emigrace původních obyvatel - zřejmě jen uvnitř státu, ale nešlo by jen o dojíždění za prací. Stěhovali by se celé rodiny. V zemi, kde je akutní nedostatek bytů už nyní.

Nakonec by ty miliony dotací, které panu Palatovi leží na srdci, byly drobnými v nákladech, které by bylo nutné řešit.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+38
+
-

Jan Capouch | 6. 6. 2018 00:37 | reakce na Jan Amos - 5. 6. 2018 16:47

Tak tak. Dodnes si pamatuji, jak začalo mé odpojování od matrixu. V Lidových novinách byl článek, jak se u nás líbí zahraničním turistům. Vesměs šlo o očekávatelné opěvování architektonických krás Prahy, než došlo na odpověď jedné Francouzky, která napsala, že se u nás cítí svobodně, neboť může v parném létě jít do centra města v tílku a šortkách a nikde nestojí hloučky arabských mladíků, kteří by ji sledovali s nenávistí, že není zahalená.

Byli jsme před evropskými dotacemi, budeme i po nich.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+27
+
-

Jan Altman | 6. 6. 2018 10:50 | reakce na Jan Capouch - 6. 6. 2018 00:37

Psal jsem to i výše: pozor na ústa :-)

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svedsko-valka-o-svobodu-slova-d2h-/p_zahranici.aspx?c=A180603_163422_p_zahranici_wag

Co si eurosocani navymýšlejí v Švédsku či Francii, to bodu brzo chtít zavádět i ti naši.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-4
+
-

Jan Capouch | 6. 6. 2018 12:14 | reakce na Jan Altman - 6. 6. 2018 10:50

O tom, co je krásné, rozhodujeme my, Strana!

https://liberec.idnes.cz/islam-odpurce-liberec-knihovna-nadseni-opovrzeni-f7v-/liberec-zpravy.aspx?c=A180605_142342_liberec-zpravy_jape

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 6. 6. 2018 13:00 | reakce na Jan Capouch - 6. 6. 2018 12:14

Ne že bych Hampla nějak musel, ale argumenty zástupců knihovny jsou trapné (a bohužel pro současný fuldismus příznačné):

„Demokracie je, že si každý může pindat své názory. Demokracie není, že mu je musím povolit pindat u sebe v kuchyni. Nebo v knihovně, kterou spravuji,“ objasnil Tadeáš Kuřátko.

Takže ta knihovna je jejich soukromý podnik? Vybudovali a provozují ji za své?
Pokud ano, pak samozřejmě mají plné právo diskriminovat. V tomto duchu:
https://www.mises.cz/clanky/kazdy-ma-pravo-diskriminovat-2241.aspx

Pokud je ale ta knihovna placena z daní všech, měla by dát prostor všem. Pokud nechce či nemůže, tak je to jen argument pro její zrušení či privatizaci. Nebo oni snad povolí Hamplovi a Naštvaným matkám na knihovnu přestat platit daně?

Citát soudruha Kuřátka ukazuje, že bolševik nevnímá rozdíl mezi skutečně svou kuchyní a "veřejnou/státní/obecní službou", zpravidla vybudovanou na ukradených pozemcích za ukradené peníze (a za ně též provozovanou). Odkud si myslí, že pochází zdroje na jeho plat?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+7
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK