Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Brno se chtělo stát velkoměstem, dopadlo to jako vždycky

20. 4. 2018
 22 094
5 komentářů

Přihlášení do diskuze

Nejoblíbenější příspěvek

Kdyby ti "inteligenti" místo stížností pochopili, proč Student Agency zajíždí na nádraží do centra a ne na "odsunuté" autobusové (přestože dostupnější po silnici).
Protože se tam dostanou cestující!

Nahlásit
-
44
+

Nejméně oblíbený příspěvek

ano, presne kvuli tomu, aby je potreba nove nadrazi, aby bylo vse pohromade. Aby slo prestupovat SA/jiny bus/MHD/vlak/... aby to nebylo centrum cikansko-vietnamsky ghetto.. (nic proti tem etnikum, spis tomu nadraznimu vyberu..)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu
-
-1
+

Diskuze

ano, presne kvuli tomu, aby je potreba nove nadrazi, aby bylo vse pohromade. Aby slo prestupovat SA/jiny bus/MHD/vlak/... aby to nebylo centrum cikansko-vietnamsky ghetto.. (nic proti tem etnikum, spis tomu nadraznimu vyberu..)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
-1
+

Já nejsem z Brna, já tam jen jezdím. Obvykle na nákupy do Vaňkovky či na náměstí, nebo k zubařce, k Jakubovi. Prostě jezdím do Brna. Netoužím jezdit do horoucích prdelí někde na kraji Brna.

Nahlásit

-
13
+

"Prostě jen zbouráme hradby a dál se uvidí".

Ano, přesně tohle už tedy udělali v Praze, kdy místo například vybudování okružní silnice to zkrátka rozprodali. Jestli jde o to naznačit, že tehdejší konšelé byli lepší než dneska, tak to ani náhodou.

Nahlásit

-
9
+

Kdyby ti "inteligenti" místo stížností pochopili, proč Student Agency zajíždí na nádraží do centra a ne na "odsunuté" autobusové (přestože dostupnější po silnici).
Protože se tam dostanou cestující!

Nahlásit

-
44
+

Plánovat nádraží na základě návrhů z doby parních železnic je velmi moderní.
Všude se vlakové nádraží přesunují *do centra* (naposledy Vídeň), jenom v Brně budeme "velkoměstem" a uděláme to naopak.
Už máme v Brně jedno nádraží jedno nádraží nedostupné MHD (ÚAN), teď budeme mít i vlakové. To je také velmi ekologické, jezdit na nádraží autem.

Nahlásit

-
26
+