Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Dieselgate. Než se to promlčí

Martin Vlnas | 18. 3. 2018 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Zdeněk Suchý | 19. 3. 2018 04:51

......Většina Čechů totiž přesně neví, co si pod dieselgate představit, respektive jejich představy jsou zkreslené. Jedinou příčinou celé aféry je chamtivost globální firmy, která se kvůli ovládnutí trhu uchýlila k podvodu.....

Tak toto je klíčová věta celého problému dieselgate a přenášení odpovědnosti na globální firmu, které chtějí tito šíbři využít, tak jako jejich kolegové v zahraničí.

Jedinou příčinou celé aféry je brutální regulace států v automobilovém průmyslu, jdoucí za hranice fyzikálních zákonů samozřejmě platných i u spalovacího motoru. Něco podobného se už chystá i pro benzínové motory a důvody se budeme dozvídat pěkně postupně.

Jen pro pořádek. Nejsem zaměsnán v automotive a nejsem majitelem žádného auta. Jen mě štvou regulace a manipulace u techniky, která lidstvo posunula snad jako žádná jiná.

+12
+
-

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

Zdeněk Suchý | 19. 3. 2018 04:51

......Většina Čechů totiž přesně neví, co si pod dieselgate představit, respektive jejich představy jsou zkreslené. Jedinou příčinou celé aféry je chamtivost globální firmy, která se kvůli ovládnutí trhu uchýlila k podvodu.....

Tak toto je klíčová věta celého problému dieselgate a přenášení odpovědnosti na globální firmu, které chtějí tito šíbři využít, tak jako jejich kolegové v zahraničí.

Jedinou příčinou celé aféry je brutální regulace států v automobilovém průmyslu, jdoucí za hranice fyzikálních zákonů samozřejmě platných i u spalovacího motoru. Něco podobného se už chystá i pro benzínové motory a důvody se budeme dozvídat pěkně postupně.

Jen pro pořádek. Nejsem zaměsnán v automotive a nejsem majitelem žádného auta. Jen mě štvou regulace a manipulace u techniky, která lidstvo posunula snad jako žádná jiná.

Nahlásit

+12
+
-

Jan Kohout | 19. 3. 2018 15:28 | reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51

Důležité bylo snížit "smrtelně nebezpečného" CO2.
I za ceny zvýšení opravdu nebezpečného NOx.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Michal Mrozek | 19. 3. 2018 06:23 | reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51

Možná je prapůvodní příčinou regulace státu a Bruselu. Ta se tady ale neřeší, tady se řeší lhaní zákazníkům, a to nelze popřít. Výrobce taky může na regulace odpovědět, že nejsou reálné, může případně spolknout nějakou pokutu a hlavně nemá strkat hlavu do písku a házet trabl s regulacemi na koncového zákazníka. Takže slova o chamtivosti jsou zcela na místě.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK