......Většina Čechů totiž přesně neví, co si pod dieselgate představit, respektive jejich představy jsou zkreslené. Jedinou příčinou celé aféry je chamtivost globální firmy, která se kvůli ovládnutí trhu uchýlila k podvodu.....
Tak toto je klíčová věta celého problému dieselgate a přenášení odpovědnosti na globální firmu, které chtějí tito šíbři využít, tak jako jejich kolegové v zahraničí.
Jedinou příčinou celé aféry je brutální regulace států v automobilovém průmyslu, jdoucí za hranice fyzikálních zákonů samozřejmě platných i u spalovacího motoru. Něco podobného se už chystá i pro benzínové motory a důvody se budeme dozvídat pěkně postupně.
Jen pro pořádek. Nejsem zaměsnán v automotive a nejsem majitelem žádného auta. Jen mě štvou regulace a manipulace u techniky, která lidstvo posunula snad jako žádná jiná.
Nahlásit
-
12
+
Diskuze
Jan Kohout|19. 3. 2018 15:28| reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51
Důležité bylo snížit "smrtelně nebezpečného" CO2. I za ceny zvýšení opravdu nebezpečného NOx.
Michal Mrozek|19. 3. 2018 06:23| reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51
Možná je prapůvodní příčinou regulace státu a Bruselu. Ta se tady ale neřeší, tady se řeší lhaní zákazníkům, a to nelze popřít. Výrobce taky může na regulace odpovědět, že nejsou reálné, může případně spolknout nějakou pokutu a hlavně nemá strkat hlavu do písku a házet trabl s regulacemi na koncového zákazníka. Takže slova o chamtivosti jsou zcela na místě.
......Většina Čechů totiž přesně neví, co si pod dieselgate představit, respektive jejich představy jsou zkreslené. Jedinou příčinou celé aféry je chamtivost globální firmy, která se kvůli ovládnutí trhu uchýlila k podvodu.....
Tak toto je klíčová věta celého problému dieselgate a přenášení odpovědnosti na globální firmu, které chtějí tito šíbři využít, tak jako jejich kolegové v zahraničí.
Jedinou příčinou celé aféry je brutální regulace států v automobilovém průmyslu, jdoucí za hranice fyzikálních zákonů samozřejmě platných i u spalovacího motoru. Něco podobného se už chystá i pro benzínové motory a důvody se budeme dozvídat pěkně postupně.
Jen pro pořádek. Nejsem zaměsnán v automotive a nejsem majitelem žádného auta. Jen mě štvou regulace a manipulace u techniky, která lidstvo posunula snad jako žádná jiná.
Diskuze: Dieselgate. Než se to promlčí
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Zdeněk Suchý|19. 3. 2018 04:51
Diskuze
Jan Kohout|19. 3. 2018 15:28| reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Mrozek|19. 3. 2018 06:23| reakce na Zdeněk Suchý - 19. 3. 2018 04:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|19. 3. 2018 04:51
Nahlásit