A teď jenom navrhněte, kdo si s Ruskými problémy bude umět poradit lépe. Žirinovskij? Komunisté? Krásná Ksenija? Navalnyj?
Putin není světec, ale po tom, co Rusko zažilo ve 20. století a v jakém stavu je po divokých devadesátých letech přebíral, jeho výsledky nejsou tak špatné.
Nahlásit
-
25
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:01
A teď nám ještě řekněte, jak konkrétně Váš život ovlivňuje to s kým se kamarádí nebo nekamarádí naši papaláši. A místo dlouhých komentářů jen jedno slovo: Finsko.
Jakub Vlček|22. 8. 2018 13:09| reakce na Jan Capouch - 6. 3. 2018 11:27
"jeho výsledky nejsou tak špatné"?? Jako perzekuce a zbídačování země socialistickým populismem??... Výsledky jeho působení jsou zhruba takové, jaké jsou popsány v článku, tj. vyšší míra chudoby (+ to co v článku zmíněno tolik nebylo, tj. vyšší míra nesvobody).
Petr Novák|19. 3. 2018 14:35| reakce na Jan Capouch - 6. 3. 2018 11:27
Tahle relativizace Putinových kladů a záporů mě fakt baví. Kdybyste se náhodou párkrát upsal a byl k němu více kritický, tak vás za chvíli odprásknou před Kremlem nebo vás budou pravidelně zavírat pod naprosto směšnými záminkami. A jaké jsou jeho výsledky? Je to napsáno v článku výše. Ano, po divokých 90. letech se to opravdu usadilo. Tak, jak si to komunista a pracovník KGB Putin představoval.
Martin Kašpar|8. 3. 2018 14:44| reakce na Jan Amos - 8. 3. 2018 08:19
Souhlasím. Navíc bych řekl, že státy, kde je obecně dobrá bezpečnost, kde je relativně dobrá prosperita, kde lidi získají relativně snadno dostupně dobré vzdělání, kde získají lidi odbornou lékařskou pomoc jsou obecně spíše státy, jejich "papaláši nekamarádí" s "papaláši" z Ruska, ale spíše s "papaláši" z EU.
Jan Capouch|7. 3. 2018 21:19| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 17:56
Obyčejného člověka zajímá, jestli má práci, která uživí jeho a rodinu, jestli je na ulicích bezpečno, jestli děti získají slušné vzdělání, jestli se mu v případě zdravotních obtíží dostane odborné pomoci.
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 18:42| reakce na Jan Capouch - 7. 3. 2018 17:03
Ano, školství vymývá mozky našich dětí. Hodnoty, ke kterým budou (nebudou) děti vedeny, by měli určovat pouze rodiče. Srovnám-li současnou indoktrinaci s předlistopadovou, mohlo by být ještě hůř (bráno mírou nátlaku). Rodina, aby opět vyvíjela úsilí v protichůdném směru...
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:03| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 13:14
Však já jsem si taky myslel, že ze školství se vyškrtnou všechny ty ideologické nesmysly a uběhne dvacet let a máme multikulturní výchovu, uvědomělé evropanství, gender...
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:01| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 16:56
A teď nám ještě řekněte, jak konkrétně Váš život ovlivňuje to s kým se kamarádí nebo nekamarádí naši papaláši. A místo dlouhých komentářů jen jedno slovo: Finsko.
Martin Kašpar|7. 3. 2018 16:56| reakce na Jan Altman - 7. 3. 2018 12:19
Ano, zní to hezky. Já rozhodně nejsem ani levičák, ani nic podobného. Ale věci spíše beru "z hlediska možného", než z hlediska ideálů, které se mi sice líbí, ale o reálnosti jejich dosažení vážně pochybuji. Nemyslím, že naše politická scéna by nám dávala velké naděje, že se takový stát zde podaří mít. Bohužel. Je hezké, že je mezi námi Slovensko a Ukrajina, ale to taky nemusí být "na věky věků", protože s jídlem roste chuť. Ono už jenom může stačit, když nás Rusko bude "ovládat" přes "pozitivně naladěné politiky". Osobně myslím, že takoví by se tu našli, o kterých by se mohlo uvažovat, zda nejsou z Ruska placeni.
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 13:14| reakce na Jan Altman - 7. 3. 2018 12:07
Připomněl jste mi osmdesátý devátý. Říkala jsem si hurá a už nikdy, česká Česká republika bude od teď suverénním, demokratickým, svrchovaným státem! Nebyla jsem sama, snad nás byla drtivá většina. Jenomže uběhl nějaký ten rok a máme to tu znovu, jen tentokrát pod hadrem modrým… Nebude-li modrý, tak jaký ? Co nebo koho, bychom si tentokrát svobodně zvolili, co myslíte?
Jan Altman|7. 3. 2018 12:19| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 11:09
Jistěže. Ale mezi námi a Ruskem je Slovensko (člen EU a NATO). A také Ukrajina, která dokazuje, že síla Ruska se velmi přeceňuje, protože sice se Rusku podařilo anektovat Krym, ale na východní Ukrajině zdaleka Rusko nedosáhlo svých cílů. Přes veškerou slabost a rozvrácenost Ukrajiny.
Máme své tajné služby, které jsou schopné ruské snahy na našem území odhalovat. Jsme členy NATO, takže se na nás vztahuje kolektivní obrana. Tedy stále nevidím důvod, proč kvůli existenci Ruska lézt do multikulti socialistického tvrdého jádra EU.
A to samozřejmě píšu mainstreamovým jazykem. Kdybych psal jako libertarián, tak bych musel konstatovat, že čím mocnější náš stát (čím více života a ekonomiky kontroluje), tím větší dopady a riziko, že jeho představitele bude nějaká cizí mocnost uplácet či vydírat. Kdyby nás stát nekontroloval z 70 procent (ale jen z 7 či pokud možno nula), tak by nám případné vydírání či uplácení nějakých "našich" politiků mohlo být putna, resp. by ani nikdo neměl motiv se o to snažit. Pokud bychom měli decentralizovanou obranu (jak ve Švýcarsku, každý chlap doma pušku, ve stodolách děla, v obecních skladech protitankové a protivrtulníkové střely), tak si sem žádný zelený mužík netroufne. Čím menší a decentralizovanější stát, tím méně hrozí něco jako předválečné zastrašení Beneše (a následně jeho rozkaz nebránit se), nebo jako únos vrcholných představitelů do Moskvy v 1968 (celý zblblý centralizovaný neozbrojený národ čekal, co tam podepíší).
Zárukou proti cizím vlivu (i domácím pučům) není nějaká marxistická EU, ale sebevědomé, samostatné, nezlomné, vycvičené a ozbrojené vlastní obyvatelstvo (spokojené s tím, jak jsou věci nyní).
Jan Altman|7. 3. 2018 12:07| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 11:05
Ano, naše chyba :( Přesto stále tvrdím, že nepřimykat se k Bruseli nutně neznamená přimykat se k Moskvě. Je to falešné dilema, které se nám zastánci obou extrémních táborů snaží vnutit, aby všichni, kdo se bojí Moskvy, volili Brusel a všichni, koho štve Brusel, šilhali po Moskvě. Něco podobného se kdysi podařilo komunistům a národním socialistům v Německu - že vlastně existují jen tyto 2 extrémní varianty. Vedlo to k tomu, že si zvolili Adolfa jako "menší zlo".
Martin Kašpar|7. 3. 2018 11:09| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Historie nás ovšem učí, že Rusko rádo využije příležitost rozšířit sféru vlivu o další stát. Ve Vašem vyjádření je určitý rozpor. Píšete, že nás nikdo nenutí si "vybírat", ale proti tomu že občané Ruska ve velkém množství rádi podpoří snahy o rozšíření impéria. Když se jim povede špatně, jejich vládci mohou přijít s dalším kolem, jak rozšířit impérium, jen aby lid neměl čas myslet si, že mu něco chybí. Snahy o ovlivňování dění u nás ze strany (nejen) Ruska existují a není dobře je podceňovat. "Vybírat" nás dle mého názoru nutí právě vnitřní podmínky Ruska. Jako součást většího bloku podobným snahám odoláme podstatně lépe, než osamoceně. I když se nám to může nelíbit. Je to bezpečnější.
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 01:20| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Náš stát, je nepřetržitě někomu či něčemu podřízen. Mohu-li si vybrat, upřednostňuji EU (se všemi pitomostmi ) před podřízením se slovanskému bratrovi. ( Panáka týdně dám, láhev vodky denně ne ).
Jan Capouch|6. 3. 2018 21:21| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Co se těchto civilizačních úvah týče, vřele doporučuji knížky Stanislava Komárka. Rusko je zkrátka jiné, křesťanské, ale ne západní, asijské, ale nikoli čínské nebo turecké.
A Putinovi obdivovatelé u nás? Kde nic není... Bohužel je dnes Putin jediným solidním evropským konzervativním státníkem. Nebo jste od něj někdy slyšel něco podobného? https://cs.gatestoneinstitute.org/11842/multikulturaliste
Těžko říct, v čem je největší problém Ruska. Staletá tradice pití velkého množství nekvalitního alkoholu? Ještě delší tradice příbuzenských svazků (protože po většinu historie Ruska bylo na cestu do sousedního okresu potřeba povolení, ale reálně nebyly prostředky-infrastruktura ani na cestu do vedlejší vesnice)?
Každopádně chyba není jen v Putinovi, ale i v běžné populaci, která ho podporuje, je ochotná žrát trávu jen když se svět bude bát jejich zbraní a zelených mužíků, v populaci, která stále vzývá masového vraha Stalina.
Je smutné, kolik obdivovatelů nesvobodné a zaostalé putinovské Rusko u nás má. Ale je to z velké části i vizitkou Evropské unie, která lidem pije krev tak, že z toho mají nostalgii po brežněvismu a přimykání se ke slovanskému dubisku.
Inteligentní člověk by se neměl nechat vmanipulovat do falešného dilematu - buď s EU (do světlých socialistických multikulti ekozítřků), nebo s Moskvou. Nikdo nás nenutí volit buď a nebo.
Nahlásit
-
18
+
Jan Capouch|6. 3. 2018 11:27
A teď jenom navrhněte, kdo si s Ruskými problémy bude umět poradit lépe. Žirinovskij? Komunisté? Krásná Ksenija? Navalnyj?
Putin není světec, ale po tom, co Rusko zažilo ve 20. století a v jakém stavu je po divokých devadesátých letech přebíral, jeho výsledky nejsou tak špatné.
Diskuze: Největším nepřítelem Ruska je zaostalost, přiznal Putin
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Jan Capouch|6. 3. 2018 11:27
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:01
Diskuze
Jakub Vlček|22. 8. 2018 13:10| reakce na foxy - 6. 3. 2018 10:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jakub Vlček|22. 8. 2018 13:09| reakce na Jan Capouch - 6. 3. 2018 11:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Novák|19. 3. 2018 14:35| reakce na Jan Capouch - 6. 3. 2018 11:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Kašpar|8. 3. 2018 14:44| reakce na Jan Amos - 8. 3. 2018 08:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|8. 3. 2018 08:19| reakce na Jan Capouch - 7. 3. 2018 21:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|7. 3. 2018 21:19| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 17:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 18:42| reakce na Jan Capouch - 7. 3. 2018 17:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Kašpar|7. 3. 2018 17:56| reakce na Jan Capouch - 7. 3. 2018 17:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:03| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 13:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|7. 3. 2018 17:01| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 16:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Kašpar|7. 3. 2018 16:56| reakce na Jan Altman - 7. 3. 2018 12:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 13:14| reakce na Jan Altman - 7. 3. 2018 12:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|7. 3. 2018 12:39| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 11:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|7. 3. 2018 12:19| reakce na Martin Kašpar - 7. 3. 2018 11:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|7. 3. 2018 12:07| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 11:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Kašpar|7. 3. 2018 11:09| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 11:05| reakce na Jan Altman - 7. 3. 2018 10:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|7. 3. 2018 10:26| reakce na kadrila kadrilová - 7. 3. 2018 01:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
kadrila kadrilová|7. 3. 2018 01:20| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 3. 2018 21:21| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|6. 3. 2018 16:25| reakce na Jan Altman - 6. 3. 2018 13:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|6. 3. 2018 13:02
Nahlásit
Jan Capouch|6. 3. 2018 11:27
Nahlásit
foxy|6. 3. 2018 10:56
Nahlásit