Proč by rozšiřoval pomluvu? Stačí, že Drahoš podepsal iniciativu "Vědci proti strachu a lhostejnosti". Tak se jmenovala výzva skupiny vědců z léta páně 2015, která žádala politiky, média i veřejnost, aby se neobraceli k uprchlíkům zády, neházeli všechny do jednoho pytle a snažili se je přijmout a pomoci jim. Jiří Drahoš ji podepsal jako jeden z prvních.
Do voleb se mu to teď nehodí, tak Drahoš ohledně připrchlíků lže, ale až vyhraje tak rád podepíše Dublin IV. Dovoz uprchlíků a sociální dávky pro ně na úrovni Německa, a to dost možná z našich peněz. Vždyť Drahoše podporují Zelení a Piráti. Já budu makat a budu mít méně než připrchlík z Afriky nebo Afgánistánu? Tak to tedy děkuji.
Dobrá občanská iniciativa a věcná stránka proti dezinformacím...
https://www.popravde.cz/
Nahlásit
-
-10
+
Diskuze
Pavel Merkl|18. 1. 2018 19:51| reakce na Jan Amos - 18. 1. 2018 07:56
Přinejmenším ohledně Drahošova sluníčkářství a výzvy vědců jsou dezinformace na té stránce.
V textu Výzvy, kterou Drahoš podepsal, jasně stojí (lze ověřit na www.vyzvavedcu.cz):
"Proto žádáme politiky, aby nezneužívali cizí neštěstí k hromadění levných politických bodů. Jednejte jako odvážní státníci, nikoli jako malicherní obchodníci s mocí! Vyzýváme vás, abyste ve věci přijímání uprchlíků zohledňovali skutečné potřeby a možnosti, ne vrtkavé nálady veřejného mínění. Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení. Ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni na základě individuálního a spravedlivého výběrového procesu, aniž by je předem diskvalifikovala jejich etnická či náboženská identita."
Z toho je jasné, že vyzývá k přijímání migrantů. Člověk s takovýmto názorem nemůže být nic jiného než sluníčkář a vítač.
Kvóty nefungovaly a považují se za mrtvé. Proto deklarovaný nesouhlas s nimi nemá valný význam. Zavání to spíše ohlupováním voličů, protože se nevyjadřuje ke samotnému přijímání migrantů, ani k Dublinu IV.
Údajně odmítá ekonomickou migraci. Jenomže těm údajným uprchlíkům nejde o bezpečí. To by nalezli v mnoha afrických či blízkovýchodních zemích. Využíváním pašeráků a různých pochybných cest vč. plavby přes moře svou bezpečnost naopak dobrovolně snižují. K tomu je nemotivuje "prchání" ale vidina ekonomických výhod a evropských sociálních dávek. Ekonomičtí jsou proto prakticky všichni migranti z Afriky a Blízkého východu.
Výzva vědců prý nevyzývá k přijímání migrantů, ale k diskusi „s chladnou hlavou“. Z výše uvedeného citátu ovšem jednoznačně plyne, že k přijímání vyzývá ("musí být přijímáni"). Je faktem, že zmínka o "diskusi s chladnou hlavou" se nachází i v předmluvě výzvy. Není ale jasné o čem chtěli diskutovat, když už se stejně rozhodli migranty přijímat.
Drahoše to staví do role nesoudného drzouna, který tvrdí, že černá je bílá v situaci, kdy se každý vidí, že černá je skutečně černá.
"My, zde podepsaní vědci a vědkyně, pracovníci akademických a výzkumných institucí, jsme velmi znepokojeni prudkým nárůstem xenofobie ve společnosti. Mnozí politici i média užívají rétoriku strachu z cizinců a lhostejnosti k jejich utrpení, dříve považovanou za extrémní a nepřijatelnou. O imigrantech, lidských bytostech, se píše, jako by šlo o škodnou zvěř či parazity valící se do naší vlasti, aby vysávali sociální systém nebo rovnou vraždili a znásilňovali. Cizinci žijící v Evropě jsou vykreslováni jako pátá kolona, podvodníci a zločinci. Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy, bez ohledu na jejich skutečné názory či nepřebernou rozmanitost náboženských směrů, které vyznávají. Dennodenně se z našeho údajně holubičího národa ozývají hlasy přející té či oné skupině cizinců smrt. Nic z toho neodpovídá realitě a neodráží ani tak skutečnou migrační krizi, jako nemoc naší vlastní společnosti, která ztrácí lidskost a zdravý rozum." http://www.vyzvavedcu.cz/
Prof. Ing. Jiří Drahoš, Dr.Sc. AV ČR
Nahlásit
-
5
+
Jan Amos|18. 1. 2018 07:56
Dobrá občanská iniciativa a věcná stránka proti dezinformacím...
https://www.popravde.cz/
Nahlásit
-
-10
+
Karel Mašek|17. 1. 2018 15:24| reakce na Zdeněk Suchý - 17. 1. 2018 11:11
Aspoň je vidět, že proti sobě stojí stará levice (Zeman) versus nová levice (Drahoš). Podobná stěží poživatelná omáčka, avšak v druhém případě je k tomu navíc ještě pár zhnilých kousků masa (imigranti, gender, pozitivní diskriminace, cenzura atd.)
Karel Mašek|17. 1. 2018 15:09| reakce na Jan Amos - 17. 1. 2018 10:27
Ano JXD bude tedy volit lháře (lže o svém postoji k imigraci), akademického nepotistu (podivné zakázky na Akademii, o kterých se psalo dokonce i na Reflexu), nenávistníka (vyštvání některých lidí z Akademie kvůli odlišným názorům), sprosťáka, který veřejně pohrdá lidmi a má je za omezence (žádné referendum o EU). Hlavně, že dobře vypadá (vážně vypadá zdravě? kůži má jak 100 let starý pergamen) a není lidový:)
Zeman je bezesporu hroznej, nemám ho rád, ale toto co proti němu teď kandiduje, to je úplná katastrofa, to může skutečně volit jen brouk pytlík.
Tak levičákům se nelíbí Kovanda v Drahošově týmu :-) http://denikreferendum.cz/clanek/26885-lukas-kovanda-problem-jiriho-drahose
Nahlásit
-
0
+
Jan Amos|17. 1. 2018 10:31
"Proto veřejně a s chladnou hlavou říkám, že budu radši volit slušného člověka, se kterým nesouhlasím, než nalitého sprosťáka, i když z něj občas vypadne i rozumná myšlenka. Prezident reprezentuje zemi. A já chci být reprezentován univerzitním profesorem, a ne ožralcem ze čtvrté cenové, který málem pozvracel korunovační klenoty. Takže: Říkám NE sprostotě a volím Drahoše!"
"Já nechci na Hradě reprezentaci vesnického lihovaru. Nechci tam zášť, zlobu, nenávist, zlomyslnost, jízlivost, nepotismus, lži a urážky – to jest všechno, co reprezentuje Miloš Zeman. Člověk, který jestli v něčem opravdu vyniká, tak ve sprostotě."
JXD mi mluví z duše - https://www.reflex.cz/clanek/volby-prezidentske-volby-2018/84410/jxd-proc-budu-v-druhem-kole-volit-drahose-a-ne-alkoholem-nasakleho-a-vulgarniho-zemana.html
Nahlásit
-
-5
+
Jiří Novotný|17. 1. 2018 02:14
Pokud bude muset Jiří Drahoš veřejně vyslovit svoje názory na zásadní společenské otázky tak prohraje. Jmenovitě přijímání uprchlíků, urychlené přijetí eura, vstup do tvrdého jádra EU = souhlas s federalizací EU a přesun dalších pravomocí od národních vlád do Bruselu, odmítání lidových referend pro nezpůsobilost občanů a podobně.
Nahlásit
-
15
+
Jan Capouch|16. 1. 2018 17:09| reakce na Karel Mašek - 16. 1. 2018 15:36
Jo, Švédsko bude zkušební laboratoř vyspělé multikultury. Za deset let uvidíme.
Karel Mašek|16. 1. 2018 14:57| reakce na Jan Amos - 15. 1. 2018 19:50
Proč by rozšiřoval pomluvu? Stačí, že Drahoš podepsal iniciativu "Vědci proti strachu a lhostejnosti". Tak se jmenovala výzva skupiny vědců z léta páně 2015, která žádala politiky, média i veřejnost, aby se neobraceli k uprchlíkům zády, neházeli všechny do jednoho pytle a snažili se je přijmout a pomoci jim. Jiří Drahoš ji podepsal jako jeden z prvních.
Do voleb se mu to teď nehodí, tak Drahoš ohledně připrchlíků lže, ale až vyhraje tak rád podepíše Dublin IV. Dovoz uprchlíků a sociální dávky pro ně na úrovni Německa, a to dost možná z našich peněz. Vždyť Drahoše podporují Zelení a Piráti. Já budu makat a budu mít méně než připrchlík z Afriky nebo Afgánistánu? Tak to tedy děkuji.
Novak Josef|16. 1. 2018 09:48| reakce na Jan Amos - 15. 1. 2018 19:50
" Zeman se sprostotou sobě vlastní rozvíří nějakou pomluvu na adresu pana Drahoše."
- iste nie. Ale možno Zemanovi ľudia zozbierajú dostatok Drahošových vyjadrení, citátov, názorov, a vo vhodnej forme ich rozšíria medzi voličmi. Samotnému Zemanovi postačuje mlčať. Pokiaľ ani toto nebude stačiť na odstránenie Drahoša, tak potom si toho Drahoša voliči plne zaslúžia.
citát : Drahoš je nezkušený, nerozhodný, vyhýbavý, váhavý. O politice ví houbeles.
---------------------------- Takže vlastne ideálny kandidát na politika. Po zjednotení VŠETKÝCH antiZemanovcov splodili títo antiZemanovci takéhoto svojho predstaviteľa : " nezkušený, nerozhodný, vyhýbavý, váhavý. O politice ví houbeles."
A ešte muslimofil. Gratulujem.
Nahlásit
-
20
+
Jan Amos|15. 1. 2018 19:50
Předpokládám,že Zeman se sprostotou sobě vlastní rozvíří nějakou pomluvu na adresu pana Drahoše. Půdu si již připravil výzvou svým podporovatelům, aby vylepili další bilboardy na jeho podporu.
Scénář Zemanova podrazáctví bude stejný jako při lži na adresu knížete při minulých volbách, kdy vypustil fámu (což je eufemismus, správněji je nutno napsat že Zeman se opět neštítil jakékoliv podlosti), že na rodovém hradě Hardegg visí obrazy s nacistickou tematikou. Pak se blahoskloně omluvil (samozřejmě až po volbách), když se provalilo, že hrad už 300 let Schwarzenbergům nepatří.
Někdo nakloněný Zemanovi určitě vylepí bilboardy s cílenou lží vůči Jiřímu Drahošovi - Zeman zase bude tvrdit, že o ničem neví, protože žádnou kampaň nevede a jeho podporovatelé vše dělají za své peníze a o své svobodné vůli.
Nevadí mi, že Zeman je prolhaný a zákeřný - to ostatně zemané ve středověku jako nižší šlechta, často loupeživá, často byli. Vadí mi, že si myslí, že by se mohl z lumpa stát váženou aristokracií.
Diskuze: Zeman vs. Zeman
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Karel Mašek|16. 1. 2018 14:57
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Amos|18. 1. 2018 07:56
Diskuze
Pavel Merkl|18. 1. 2018 19:51| reakce na Jan Amos - 18. 1. 2018 07:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|18. 1. 2018 09:49| reakce na Karel Mašek - 16. 1. 2018 14:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Karel Mašek|18. 1. 2018 09:10
Nahlásit
Jan Amos|18. 1. 2018 07:56
Nahlásit
Karel Mašek|17. 1. 2018 15:24| reakce na Zdeněk Suchý - 17. 1. 2018 11:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Karel Mašek|17. 1. 2018 15:09| reakce na Jan Amos - 17. 1. 2018 10:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|17. 1. 2018 11:11
Nahlásit
Jan Amos|17. 1. 2018 10:31
Nahlásit
Jan Amos|17. 1. 2018 10:27
Nahlásit
Jiří Novotný|17. 1. 2018 02:14
Nahlásit
Jan Capouch|16. 1. 2018 17:09| reakce na Karel Mašek - 16. 1. 2018 15:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Karel Mašek|16. 1. 2018 15:36| reakce na Karel Mašek - 16. 1. 2018 14:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Karel Mašek|16. 1. 2018 14:57| reakce na Jan Amos - 15. 1. 2018 19:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Novak Josef|16. 1. 2018 09:48| reakce na Jan Amos - 15. 1. 2018 19:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Novak Josef|16. 1. 2018 09:43
Nahlásit
Jan Amos|15. 1. 2018 19:50
Nahlásit