Zeman už prohrál (A tohle sebemrskačství je odporný.)
Před 5 lety tu MK psal článek, proč by i libertariáni měli volit Karla Schwarzenberga. Letos ne, proč? Protože mezi rozumnými lidmi, napravo i nalevo, už nikdo Miloše Zemana nebere vážně. To je velký rozdíl oproti Václavu Klausovi (nebo třeba i Andreji Babišovi). Vzpomínáte si ještě s čím šel Miloš Zeman do minulých voleb? EU federalismus, euro, velký projekty (jako kanál Dunaj-Ondra-Labe), velký myšlenky. Kde to všechno skončilo? Zbyl mu negativismus a nenávist, parta chlápků, který musí být i jemu samotnýmu odporný. Dají se s tím vyhrát volby? Možná, byť kurzy sázkových kanceláří se v posledních dnech mění v Milošův neprospěch. Každej kdo někdy stoupal po karierním žebříčku se někdy dostal do pozice, na kterou už neměl a uřízl si na ni ostudu. Chraň mě bože, abych někdy skončil tak strašně jako Miloš Zeman a nech mne raděj dožít s knížkama v chalupě na Vysočině.
Nahlásit
-
44
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Amos|13. 1. 2018 14:15
Pokud máte v hlavě popletené významy pojmů morální autorita a moralizovat, není divu, že jste pravděpodobně v původním příspěvku napsal opak toho, co jste původně napsat chtěl.
Petr Vorlíček|14. 1. 2018 19:51| reakce na Pavel Merkl - 13. 1. 2018 13:43
Že je Zeman řitní alpinista Putina, na to snad nemusí nikdo upozotňovat, to dělá on sám snad každý měsíc, naposledy legitimizací anexe ukrajiny. Faktem je, že ohrožení ČR ruskem je alespoň podle vládních tajných služeb nejvyšší od revoluce. (mylně zaměňujete fakta za svůj názor) Ano, že Eurosvaz požaduje přijímání uprchlíků je ostuda, bezesporu. (Ovšem asi netušíte, že tento názor s vámi sdílí tak 90% pražanů...). Ty ostatní kecy o kavárně a neomarxistech, no to je jak kdyby to vypadlo z Jakeše...
Jan Capouch|13. 1. 2018 14:39| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Vidím to stejně. V následujících letech se budou řešit jen dvě opravdu významné věci - zbraně a migranti. Nikomu z kandidátů vyjma Zemana a Hynka nevěřím, že by se postavil na odpor.
Jan Amos|13. 1. 2018 14:15| reakce na Pavel Merkl - 13. 1. 2018 13:43
Pokud máte v hlavě popletené významy pojmů morální autorita a moralizovat, není divu, že jste pravděpodobně v původním příspěvku napsal opak toho, co jste původně napsat chtěl.
Pavel Merkl|13. 1. 2018 13:43| reakce na Jan Amos - 13. 1. 2018 12:39
Proevropští kandidáti prosazují vazalství. Nebudu volit takové Quislingy jen proto, že mají lepší vystupování. Moralizování nás před vnucenou migrací také neochrání.
Pavel Merkl|13. 1. 2018 13:43| reakce na Petr Vorlíček - 13. 1. 2018 11:03
Faktem je, že ohrožení ČR ze strany Ruska je nyní nulové. Rusy se podařilo vypakovat a nikdo je tu znovu nechce. Ani u Zemana tomu nic nenasvědčuje. Rozhodně ne nějaké vtipy u Putina. O těch lze nanejvýš diskutovat zda byly vhodné. Ovčáčkovy poznámky byly jen reakcí na mediální agresivitu, která se na ně valí.
Faktem také je, že Eurosvaz zasahuje do našich záležitostí více než Sovětský svaz. Navíc to plánuje ještě prohlubovat, čemuž se říká integrace. Lodě plné migrantů, které dovážejí italské a řecké ziskovky jsou reálné. Eurosvaz stále požaduje abychom je přijímali. To je ohrožení.
Smyslem té provokace evidentně bylo mediální zdůraznění nesmyslného argumentu sluníčkářů (neomarxistů) o proruské orientaci Zemana. Šlo o to, doručit ho voličům přímo během voleb a tak je ovlivnit. To se také stalo. Kandidáti a politici odsoudili pouze samotný čin. Nikoli jeho obsah, který mnozí z nich sami hlásají. Aktivistka se tam údajně dostala s pomocí novinářů, což jsou opět vesměs sluníčkáři a osoby z řad "pražské kavárny". Proto je zahrnutí incidentu do protizemanovské kampaně na místě.
Jan Amos|13. 1. 2018 12:39| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Miloš Zeman ani na chvíli nebyl onou morální autoritou, kterou od prezidenta země očekávám. Ponížené chování v Číně, kdy snad i samotným Číňanům muselo být trapně za servilitu, kterou bez uzardění předváděl, rádoby silácké řeči tlejícího starce o likvidaci novinářů před ruským prezidentem, vykřikování o zabití novináře v europarlamentu, lhaní a vykrucování v průběhu a po jeho osočení Peroutky a jeho potomků, lhaní o jeho příslušnosti ke KSČ a KGB, vzteklé vynucování neopodstatněných výhod při jeho opileckých eskapádách v krajích. Díky, Zemana si vystavte ve svém obýváku v sarkofágu plném Becherovky. Takový reprezentant státu a národa je více než ostudou. Spíše stigmatem.
Petr Vorlíček|13. 1. 2018 11:03| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Ochota diskuzovat s Putinem byly ty kecy o střílení novinářů? To spojování národa, kterému pražská kavárna tak efektivně bránila (to je ale mocná skupina, že?) byly zřejmě jízlivé a sarkastické útoky Ovčáčka? Podpora takového člověka je u osob chudých duchem prostou neschopnosti reflektovat realitu, u těch ostatních charakterovou vadou... (Mimo jiné, to započtení pomatené ukrajinské aktivistky, kterou odsoudili všichni kandidáti i předsedové stran do kampaně proti Zemanovi, to je typicky bolševická rétorika, odtud asi vítr vane...)
Další tři relevantní kandidáti (Drahoš, Horáček, Topolánek) se sice občas ohánějí hesly jak z webu DSSS, jenomže zároveň předvádějí psí oddanost Eurosvazu stylem "EU nemá alternativu". Až bude Eurosvaz trvat na automatické relokaci migrantů v rámci Dublinu IV nebo na něčem podobném, podvolí se. Nebudou mít alternativu.
Drahoš je sluníčkář, který podepsal výzvu za přijímání údajných uprchlíků (www.vyzvavedcu.cz). Všehoschopný Topolánek bez referenda podepsal a tvrdě prosazoval nevýhodnou Lisabonskou smlouvu, na jejímž základě nám migranty vnucují. Horáček má mentalitu pochybného kšeftaře. Sluníčkářům z pražské kavárny zkoušel neúspěšně podkuřovat.
Prezident sice přímo nerozhoduje, ale leccos ovlivnit může. Vzpomeňme na Klausův odpor k Lisabonské smlouvě. Kdyby měl dost odvahy a nepodepsal, mohli jsme se možná vyhnout migračnímu, protizbraňovému i ekofašistickému diktátu a celá EU mohla nyní vypadat lépe.
Kritika Zemana je vesměs validní ale zveličená. Týká se z velké části formalit nebo drobností jako jsou vystupování, vulgarity, omyly apod. Zbytek je manipulativní hysterie, kdy kritici z ochoty diskutovat s Putinem vyvozují málem přípravy na připojení k imaginárnímu ruskému bloku. Kdyby měl reálnou šanci na zvolení třeba euroskeptický Hynek, bylo by to něco jiného. Jenomže on ji nemá. Zemanovo vrávorání u klenotů však přece jenom nemá větší váhu než tisíce rychle se množících muslimských migrantů, kterých bychom se už nikdy nezbavili. Nemáme snad dost zkušeností s jinou importovanou menšinou, na kterou stále doplácíme a snad do nekonečna doplácet budeme?
Média ovládaná převážně sluníčkáři zaujala k Zemanovi od jeho zvolení přístup na hranici internetové šikany. Už tehdy se začaly objevovat Výkřiky typu "Zeman není můj prezident" a dostávalo se jim nepřiměřené publicity. Byl pravidelným terčem urážek a zesměšňování. I bez jeho přešlapů by proti němu stejně vedli tuto totální válku. Mimo jiné i s pomocí hoaxů proti nimž jinak bojují se zaujetím inkvizice. Nyní dokonce s využitím provokace přímo ve volební místnosti. Za takových podmínek nikdy ani nedostal šanci "spojovat" národ, jak je mu nyní někdy vytýkáno. Topolánek měl Toskánskou aféru související se solární krádeží, nahé fotky od Belusconiho, kopání do auta a rovněž vulgarity apod., ale zdaleka nečelil takové mediální agresivitě jako Zeman. To o něčem vypovídá.
Antagonismus víceméně sluníčkářské "pražské kavárny" a Zemana však hovoří silně v jeho prospěch. Kdo jiný z relevantních kandidátů má lepší předpoklady říci "ne" jejich migrační eurolimonádě než Zeman? Proto má smysl ho volit. Ne jako ideál, ale jako nejmenší zlo.
Nahlásit
-
16
+
Karel Mašek|12. 1. 2018 14:31
"Dočkám se jako člověk z opačného tábora někdy svého prezidenta, který by to nabombil v takovém stylu? Doufám, nevěřím."
Že by vstali noví Leninové a Tročtí? Doufejme, že ne.
Nahlásit
-
2
+
foxy|12. 1. 2018 14:25
A zrovna inkluze a migrace jsou věci, kde souhlasím se Zemanem.
Nahlásit
-
10
+
Ondřej Palkovský|12. 1. 2018 10:49
Já bych to viděl mnohem optimističtěji. Na jednu stranu netuším, koho si vybrat, na druhou stranu mám pocit, že je mi vcelku jedno, kdo z těch 8 lidí na hradě bude. Že ať tam bude kdokoliv, tak to vlastně bude v pohodě. A kdybych dal dohromady lidi z předchozí volby a dnešní volby, tak si spíše budu vybírat mezi těmi 8mi letošními. Takže tady s panem Kašpárkem nesouhlasím - připadá mi, že jsou věci lepší než před těmi 5 lety.
Nahlásit
-
4
+
Jan Amos|12. 1. 2018 10:36| reakce na foxy - 12. 1. 2018 09:54
Když jsem slyšel Hillary nebo naše sociální demokraty řečnit před svým voličstvem (nemluvě o Babišovi), přišlo mi to stejně absurdní a surrealistické, jako kdyby se před schvácené negry (terminologie z Chaloupky strýčka Toma, první vydání) postavil bílý plantážník a spustil: "Bratři, dejte mi svůj hlas a společně vybudujeme lepší, demokratickou a spravedlivou společnost pro nás všechny." Hlavně aby ho jeho PR poradci odnaučili při tom procítěném řečnění práskat karabáčem.
Martin Brezina|12. 1. 2018 09:36| reakce na Michal Hatlapatka - 12. 1. 2018 02:18
Vcelku bych souhlasil s tím, že se to MZ hrubě nepovedlo a z Hradu půjde, teď nebo za nějakou dobu, jako jeden z nejkomičtějších jeho dočasných obyvatel, čímž se zařadí čestně po bok takových malikánů, jako byli Ferdinand Dobrotivý a Antonín Novotný.
Druhá věc je, ovšem, jak k tomu štěstí hloupý Honza, totiž chytrý Miloš, přišel. Zemanovy plány v předchozí volbě byly negovány jednoduše a) pravomocemi prezidenta a b) reálným neformálním vlivem konkrétně samotného MZ mezi elitami. Vzhledem k tomu, že Zemana mezi elitami nebral vážně skoro nikdo už dávno před první přímou volbou, byly jeho šance cokoliv z jeho plánů prosadit, nulové. Pokud někdo 25 let čelí posměchu a nenávisti skutečně vlivných lidí v téhle zemi, stane se z něj mstivá, psychopatická a směšná troska.
Rozhodně zajímavá myšlenka. Třeba si to Demokratická strana rozmyslí a nominuje někoho méně nevolitelného než byla Hillary. O levici bych se ale nezmiňoval. Demokratická strana *bývala* stranou dělníků a pacujících "dolních miliónů". Teď je označuje za *burany*.
Už delší dobu mám pocit, že ovčáček, mynář a další kumpáni žijí na jednom starém hradě s mrtvolou. Buď žádný rozdíl proti minulosti nepostřehli, nebo z existenčních důvodů nemohou přiznat skutečný stav.
Nahlásit
-
-6
+
Jiří Novotný|12. 1. 2018 06:36
Děkuji za článek a objektivitu v dobách mediálního lynče.
Nahlásit
-
1
+
Michal Hatlapatka|12. 1. 2018 02:18
Zeman už prohrál (A tohle sebemrskačství je odporný.)
Před 5 lety tu MK psal článek, proč by i libertariáni měli volit Karla Schwarzenberga. Letos ne, proč? Protože mezi rozumnými lidmi, napravo i nalevo, už nikdo Miloše Zemana nebere vážně. To je velký rozdíl oproti Václavu Klausovi (nebo třeba i Andreji Babišovi). Vzpomínáte si ještě s čím šel Miloš Zeman do minulých voleb? EU federalismus, euro, velký projekty (jako kanál Dunaj-Ondra-Labe), velký myšlenky. Kde to všechno skončilo? Zbyl mu negativismus a nenávist, parta chlápků, který musí být i jemu samotnýmu odporný. Dají se s tím vyhrát volby? Možná, byť kurzy sázkových kanceláří se v posledních dnech mění v Milošův neprospěch. Každej kdo někdy stoupal po karierním žebříčku se někdy dostal do pozice, na kterou už neměl a uřízl si na ni ostudu. Chraň mě bože, abych někdy skončil tak strašně jako Miloš Zeman a nech mne raděj dožít s knížkama v chalupě na Vysočině.
Diskuze: Zeman už vyhrál
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Michal Hatlapatka|12. 1. 2018 02:18
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Amos|13. 1. 2018 14:15
Diskuze
Radek Lastovicka|29. 10. 2019 03:49| reakce na Petr Vorlíček - 14. 1. 2018 19:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|14. 1. 2018 19:51| reakce na Pavel Merkl - 13. 1. 2018 13:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|13. 1. 2018 14:39| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|13. 1. 2018 14:20| reakce na Pavel Merkl - 13. 1. 2018 13:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|13. 1. 2018 14:15| reakce na Pavel Merkl - 13. 1. 2018 13:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Merkl|13. 1. 2018 13:43| reakce na Jan Amos - 13. 1. 2018 12:39
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Merkl|13. 1. 2018 13:43| reakce na Petr Vorlíček - 13. 1. 2018 11:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|13. 1. 2018 12:39| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|13. 1. 2018 11:03| reakce na Pavel Merkl - 12. 1. 2018 20:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Merkl|12. 1. 2018 20:36
Nahlásit
Karel Mašek|12. 1. 2018 14:31
Nahlásit
foxy|12. 1. 2018 14:25
Nahlásit
Ondřej Palkovský|12. 1. 2018 10:49
Nahlásit
Jan Amos|12. 1. 2018 10:36| reakce na foxy - 12. 1. 2018 09:54
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|12. 1. 2018 10:30| reakce na foxy - 12. 1. 2018 09:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|12. 1. 2018 10:06| reakce na Michal Hatlapatka - 12. 1. 2018 02:18
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|12. 1. 2018 09:54| reakce na foxy - 12. 1. 2018 09:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|12. 1. 2018 09:53| reakce na Jan Kohout - 12. 1. 2018 09:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Brezina|12. 1. 2018 09:36| reakce na Michal Hatlapatka - 12. 1. 2018 02:18
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Kohout|12. 1. 2018 09:26
Nahlásit
Jan Amos|12. 1. 2018 08:51
Nahlásit
Jiří Novotný|12. 1. 2018 06:36
Nahlásit
Michal Hatlapatka|12. 1. 2018 02:18
Nahlásit