Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis 

Diskuze: I vaše das Auto je cinknuté!

Přihlášení do diskuze

jen nechapu proc technologie tachometru lze prekonat ku staceni, oni ti vyrobci uplne nahravaji tem bazarnikum typu Monte Karlo :D... Nic nekupovat v nejakem pofidernim autobazaru a nebo nejaky podezrele vyhodny inzerat!

Nahlásit

0
+
-

Nic se nestane ani neděje. Jen klesají akcie tak je dobré koupit VW v AAA Auto a akcie automobilky VW. Nové auto se absolutně nevyplatí. Ztrácí strašně na hodnotě.

Nahlásit

0
+
-

Tak schválně, na kterou automobilku se provalí další skandál? S mým platem si káru koupím max v áčkách nebo jiným bazaru, takže se u tohodle skandálu akorát bavím. Snad hamižným výrobcům zatnou tipec.

Nahlásit

0
+
-

Mé auto není cinknuté. Jezdí, a výrobce se dokázal vypořádat i z největším problémem, totiž jak ho dostat na trh, kde jsou požadovány úchylné certifikáty.

PRoto jsem rád, že automobily zvolili přísup: Zelená lobby se nažere, ale motor zůstane celý.

Nahlásit

0
+
-

Jeeežiš, to je zase aféra. Blbí novináři mají o čem psát. CO že to udělali technici od VW? No dodali zákazníkovi dobře vyladěný motor. Zohlednili životnost, spotřebu a výkon a motor (a jeho řídící sw) byl na světě. No a na ty chvíle, kdy se bude motor testovat dle imbecilních norem jej přidaný sw nastavil na menší životnost, nízký výkon a vyšší spotřebu. Jednoznačně velké + pro zákazníka. Nedovedu si představit kreténa, co poběží do servisu VW/Škoda/Audi apod. aby mu rozvrtali dosud perfektně fungující motor.

Nahlásit

0
+
-

Pěkný, nebulvární článek. Díky za něj. Samotného by mne zajímalo, kam toto povede a jaký dopad na Německo (a Česko) to bude mít.

Nahlásit

0
+
-

A pak si kupte nový auto. Zlatě můj starší automobil s AAA. Je to Japonský benzín a možná třeba zkusím TDI VW až to budou prodávat za polovic do autobazaru. Přece neupraví emise jen tak.

Nahlásit

0
+
-

cadc

Nahlásit

0
+
-

To se nemusí ukazovat. Když začali ekoteroristi tlačit na snižnování emisí CO2, výrazně zhoršili možnosti techniků redukovat jedovaté oxidy dusíku. Jejich jedinou cestou pro snížení spotřeby je spalování chudé směsi, které ale způsobuje vyšší emise oxidu dusíku, takže jdou požadavky proti sobě, pokud nechcete mít nízký výkon (a pak auto neprodáte). Takže dízly žerou, smrdí, ale byrokrati jsou spokojení, protože v papírech všechno sedí...

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Třeba se konečně ukáže, že ekoteroristická loby trošku přestřelila :)

Nahlásit

0
+
-