Vlastimil|7. 9. 2015 14:45| reakce na Inu stařec! - 4. 9. 2015 16:31
Problémem je, že prezident v případě jmenování profesorů plní funkci správního orgánu, nemůže tedy někoho profesorem nejmenovat jen proto, že se mu ten člověk nelíbí. Jinak řečeno, v tomto případě prezident skutečně je pouze podavač profesorských dekretů. Je to podobně, jako by mi rektor odmítnul po státnicích podepsat diplom proto, že nosím dlouhé vlasy. Vysokoškolský zákon je v tomto směru jednoznačný. Co si pomyslet o hlavě státu, která nedodržuje zákony země, jejímž je nejvyšším představitelem? Inu, starce takové maličkosti netrápí.
VTjr|7. 9. 2015 11:32| reakce na jenicek - 4. 9. 2015 10:20
Nežiješ na Slovensku, tak asi do toho moc nevidíš. :-x Kiska není mediální bublina ale osobnost, o které před 3 lety málokdo tušil, že existuje. Rozhodně po 4 obdobích nevýrazných, ba přímo zemi škodících prezidentů, si Slovensko zasloužilo mít aspoň na tomto postu slušného člověka.!
Co to je za výčitky: My přece máme bohatou zkušenost s prezidenty alkoholiky, nebo ne?
Nahlásit
-
0
+
Marek|6. 9. 2015 00:14
Když se nad tím pořádně zamyslíme, tak jediné čím se pan prezident provinil je to, že se nestydí říct svůj názor veřejně a to ti pokrytci kteří ho kritizují, nedovedou. I kdyby se jeho názory neshodovaly s názory ostatních, má na ně právo a nikdo mu v tom nemůže bránit. Možná je kuráž pana prezidenta posílená alkoholem, ale obdivuji, že nemá potřebu lézt do p***** poslancům, EU, přistěhovalcům a vůbec nikomu a že je opravdu svůj.
Nahlásit
-
0
+
Lukáš Kubalík|5. 9. 2015 10:57
Já jsem tedy naprosto opačného názoru. Pana Zemana jsem nikdy nepodporoval, volil jsem ho čistě jako menší zlo, protože to je prostě lepší varianta než vlastizrádce a člen Bilderbergu. Nicméně během svého působení ve funkci mě čím dál více přesvědčuje o tom, že je to člověk na správném místě - i přesto, že je socialista a eurofederalista, jeho názory mi přijdou velice rozumné (forma tedy tak rozumná nebývá, ale mě více zajímá obsah). Klidně ho budu volit i příště (pokud tedy nebude kandidovat Václav Klaus).
Nahlásit
-
0
+
Michal Hatlapatka|4. 9. 2015 22:50| reakce na jenicek - 4. 9. 2015 10:20
Fandit někomu jen proto že ho někdo jiný nemá rád mi přijde ubohé. A ostatně i v tom se mýlíte. Osobně jsem nesnášel Klause (a jiné zákeřné manipulující, lháře ). Zemana a Ovčáčka se trochu hnusím, trochu je mi jich líto, trochu se bojím, abych takto sám jednou neskončil (Zeman byl v roce 89 intelektuál a pravdoláskař non plus ultra).
Prezident Zeman má zřejmě představu, že vysokoškolský profesor by neměl exhibovat po ulicích s transparentem "Katolické buzny zdraví Bátoru!", a že jako prezident není lidem zvolený podavač profesorských jmenovacích dekretů, že do toho smí mluvit. Prostě názory z minulého století.
Nahlásit
-
0
+
Václav Tomala|4. 9. 2015 15:44
Kdo si nevšiml, je to celé psáno ironicky a tedy ty fakta jsou naopak, než píše pan Kašpárek. Schválně.
Já s článkem souhlasím. Prezident Zeman není tak nějak osobnost a vůdce, ale spíše "profesionální" celebrita. Což mi obecně přijde jako největší mor současné západní společnosti. Nehledí se na kvalifikaci řečníka vyjadřovat se k danému problému, ale na to, jak moc je vidět v televizi a v novinách.
Máme málo státníků, vůdců (lídrů) a myslitelů (naštěstí máme třeba pana Kašpárka), zato máme spoustu celebrit, které přitahují pozornost spíše skandály, než úspěchy ve vlastním oboru.
Jen se zamyslete, kolik opravdu státnických činů hodných prezidenta předvedl Zeman od svého zvolení ( a kolik během kampaně) a záměrně vyvolal skandálů a pak je ještě živil.
Je to celebrita, ne politik.
Nahlásit
-
0
+
Jan Daniel|4. 9. 2015 13:44
Inu, sladké starosti intelektuála. Staromarxisti měli "lid", neomarxisti mají "občanskou společnost". Obojí je sice atrapa, ale naštěstí ještě máme ty politiky a presstitutky, a raději se moc neptáme, kdo je pase, abychom o tom našem demokratickém socialismu neztratili zbytek iluzí.
Nahlásit
-
0
+
jenicek|4. 9. 2015 10:20| reakce na Michal Hatlapatka - 4. 9. 2015 05:40
Kiska je takovej slovenskej Obama, naprostá mediální virtualita. A když přišlo na něco konkrétního, "uprchlíci", tak se Slováci jen divili... Jsem jedině rád, že český mediální virtuálno v podání Pankáče Karla nevyhrálo. Zeman je sice nic moc, ale rozpalování pravdoláskařských idiotů byla vždycky jeho silná stránka :-)
Tak Vám nevím - nevím, kdo je předsedou/předsedkyní Zelených ani v bdělém stavu, a je mi to jedno :-)
Nahlásit
-
0
+
Dexempo|4. 9. 2015 08:21
Jistě by pan kašpárek našel spoustu věcí, které oba soudruhy spojují. V angličtině se říká, že pes žere psa, zde se snaží kašpárek sežrat Zemana. Ve skutečnosti jsou oba pánové ze stejného těsta, až na to, že Zeman je stará bolševická škola a kašpárek nastupující nově levicová forma téhož.
Nahlásit
-
0
+
mmme|4. 9. 2015 05:58
První co mě napadlo napsat, je: panečiteli, já tomu nerozumím.
No a pak k Zemanovi: je to typický čech se vším všudy.
Nahlásit
-
0
+
Michal Hatlapatka|4. 9. 2015 05:40
Jak si autor myslí, že na tohle budou reagovat "mladiství slušní Češi"? Nebo už vám fakt hrabe všem? Miloš Zeman je špatný prezident. Naštěstí ale slabý prezident. I těm profesorům nakonec dekrety dodal. Srovnejte s Václavem Klausem, který (nejen) u justičních čekatelů výroky soudů prostě ignoroval. Nebo se podívejte, co s University of Wisconsin-Madison tropí Scott Walker.
Nemůže mít holt každý Gaucka nebo Kisku. Lepší Zeman než Duda, lepší Babiš nežli Orbán.
Diskuze: Ještě že to Zeman nezbombil
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Vlastimil|7. 9. 2015 14:45| reakce na Inu stařec! - 4. 9. 2015 16:31
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
VTjr|7. 9. 2015 11:32| reakce na jenicek - 4. 9. 2015 10:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
sound2|6. 9. 2015 11:53
Nahlásit
Marek|6. 9. 2015 00:14
Nahlásit
Lukáš Kubalík|5. 9. 2015 10:57
Nahlásit
Michal Hatlapatka|4. 9. 2015 22:50| reakce na jenicek - 4. 9. 2015 10:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Inu stařec!|4. 9. 2015 16:31
Nahlásit
Václav Tomala|4. 9. 2015 15:44
Nahlásit
Jan Daniel|4. 9. 2015 13:44
Nahlásit
jenicek|4. 9. 2015 10:20| reakce na Michal Hatlapatka - 4. 9. 2015 05:40
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Kopecký|4. 9. 2015 09:13
Nahlásit
Dexempo|4. 9. 2015 08:21
Nahlásit
mmme|4. 9. 2015 05:58
Nahlásit
Michal Hatlapatka|4. 9. 2015 05:40
Nahlásit
Bob Walker|4. 9. 2015 02:35
Nahlásit