Aspoň konečně nám budou platiť slušne tet nám dávají všechny odměny do diet a základní plat nám dávají bez předčasu a bez svátků okrádají stát i nás a nikoho to nezajímá jen ať jim někdo utipne tipec
Nahlásit
-
3
+
Diskuze
Milan soudil|5. 10. 2015 19:56
Aspoň konečně nám budou platiť slušne tet nám dávají všechny odměny do diet a základní plat nám dávají bez předčasu a bez svátků okrádají stát i nás a nikoho to nezajímá jen ať jim někdo utipne tipec
Nahlásit
-
3
+
Mirazapletal|7. 6. 2015 20:31
K té kabotáži. Nevidím jediný důvod k tomu, aby řidič byl placen podle německých zákonů a proč by zrovna doprava měla mít výsadu pracovat na cizím území, ale přitom nepodléhat tamním zákonům. pokud pošlu uklízečku nebo dělníka pracovat do německa, bude muset být podle německých zákonů placen a nikoho nebude zajímat, že firma je z česka. Stejně tak v česku nemůžou dojít třeba číňani s jejich zamestnanci a tvrdit, že jim nemusí platit, že je platí pytli s rýží. To by taky neobstálo. Na čím území podnikáte, toho zákony dodržujete.
Nahlásit
-
0
+
Richard Fuld|7. 6. 2015 10:32| reakce na Delivio - 7. 6. 2015 02:09
Vidím, že mluvíte o něčem, o čem máte jen velmi subtilní znalost. V rámci EU existuje něco, čemu se říká společný evropský hospodářský prostor, v němž by právě pravidla pro fungování trhu měla být jednotná. Takže si Němci samozřejmě nemohou vymýšlet svá speciální pravidla pouze pro své území.
Pán Mach by si měl nejdříve zjistit všechny skutečnosti o dané události. Především o účastnících demonstrace. Nikde jsem nezahlédl zástupce řidičů, ale pouze zástupce sdružení ČESMAD BOHEMIA a ta zastupuje POUZE dopravce a nikoliv řidiče, ti jim jsou zcela volní.
Nahlásit
-
0
+
Delivio|7. 6. 2015 02:09
Tomu se říká ochrana hospodářské soutěže. Takový úřad máme v Česku taky, co to hlídá. Tudíž nechápu to kvílení dopravců z východu. Každý stát má právo si svoji vnitřní hospodářskou politiku a směr řídit sám. A ne,že budeme diktovat, co Němci mají mít za zákony. Řekl bych,že řads lidí si vykládá po svém nejen slovo byznys, ale také význam slova dumping. to můžeme zrovna stejně diktovat řadě jiných zemí jaké mají u nich schvalovat zákony. Volný pohyb zboží není to samé,co zneužívání vnitřního trhu.
Nahlásit
-
0
+
petr|6. 6. 2015 07:45| reakce na Hlásek - 13. 4. 2015 19:50
Tam nejel nikdo z řidičů..stačí se podívat na fotky..lidi z vedení firem, mluvčí hromadu...atd..
Ke snahám státu regulovat maximální ceny výrobků, služeb, nebo minimální cenu mezd se dá poznamenat, že levný výrobek, který neseženete, levné bydlení, které nenajdete a dobře placená práce, kterou nezískáte ... Vaše potřeby jen těžko uspokojí.
Nahlásit
-
0
+
diacone frost|13. 4. 2015 20:43| reakce na Richard Fuld - 8. 4. 2015 11:19
Jako obvykle si nemysli, ze mate pravdu. No ale nezbyva, nez doufat. Cim driv, tim lip.
No, jsem si dost jistej, že můžu mluvit za převážnou většinu českých lodníků, strojníků a kapitánů. Nikdo si doposud nikdy nestěžoval na zvýšení platu. Mě by zajímalo, co to bylo za řidiče, kterým se nelíbí, že by snad měli konečně dostat slušný plat a jeli demonstrovat do Bruselu? Jinak hlavním heslem Svobodných vždycky byla volná soutěž, a stát má jen zajistit stejné podmínky pro všechny. Němci to udělali a Vám se to nelíbí?
Nahlásit
-
0
+
Pavel Tašek|9. 4. 2015 17:32
Pan poslanec zřejmě lobuje jen za dopravce a státní kasu a potažmo řidiče kamiónu má na háku. To co požadují Němci je naprosto v pořádku, ono 8,50EUR není zas tak moc a pokud řidič bude v práci stejnou dobu jako většina pracujících, tak si zas tak moc nevydělá. Tady se léta obchází platy řidičů tzv. Dietami. Například soudci už léta započítavají diety k platům řidiče, ale jen při výpočtů výživného pro děti. Na nemocenskou ani důchod to vliv nemá a tak nejenže jsou okrádáni oni, tak i stát, protože z diet se Daně a povinné odvody na sociální a zdravotní pojištění neplati. Řešení je prosté: Diety zrušit a zavést pro řidiče minimální mzdu takovou, aby brali zhruba to, co doposud. A u slušných firem se to pohybuje i výš, nežli oněch 8,50 EUR.
Nahlásit
-
0
+
Lukáš Kubalík|8. 4. 2015 13:13
Me by zajimalo, jak to chteji resit legislativne? Jestlize cesky ridic projizdi nemeckem a pritom pracuje pro ceskou firmu, tak prece podepsal smlouvu v CR, kde i bere plat, nebo ne? To snad chteji Nemci na hranicich (ktere mimochodem uz stejne nejsou) kontrolovat vyplatni pasky, a pokud bere mene, tak ho do Nemecka nepusti? Nebo je chteji odchytavat na nemeckem uzemi a zavirat do vezeni? Selsky rozum mi rika, ze jestlize jsem podepsal smlouvu v jedne zemi, kde mi i hodi plat na ucet, jina zeme nema jak proti tomu postupovat (nebo chce snad Nemecko udelovat pokuty ceskym firmam?)
Nahlásit
-
0
+
Richard Fuld|8. 4. 2015 11:19
Němci si se všemi pravidelně vytírají. Kdo si myslí, že to bude někdy jinak, ten se mýlí. Dokonce si myslím, že Německo cítí velkou šanci jak rozklížit EU a podle toho taky jedná. Umanuté lpění na ekonomické likvidaci Řecka je pro Němce hlavním bojištěm na poli rozvrácení EU. Po té co došlo ke sjednocení Německa, se Němcům zalíbila myšlenka na opětovně samostatné velké Německo s německou markou.
Diskuze: Z deníku europoslance: Německá minimální mzda bere práci českým speditérům
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Milan soudil|5. 10. 2015 19:56
Diskuze
Milan soudil|5. 10. 2015 19:56
Nahlásit
Mirazapletal|7. 6. 2015 20:31
Nahlásit
Richard Fuld|7. 6. 2015 10:32| reakce na Delivio - 7. 6. 2015 02:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Kárný|7. 6. 2015 06:50
Nahlásit
Delivio|7. 6. 2015 02:09
Nahlásit
petr|6. 6. 2015 07:45| reakce na Hlásek - 13. 4. 2015 19:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Hank Rearden|19. 4. 2015 21:17
Nahlásit
diacone frost|13. 4. 2015 20:43| reakce na Richard Fuld - 8. 4. 2015 11:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Hlásek|13. 4. 2015 19:50
Nahlásit
Pavel Tašek|9. 4. 2015 17:32
Nahlásit
Lukáš Kubalík|8. 4. 2015 13:13
Nahlásit
Richard Fuld|8. 4. 2015 11:19
Nahlásit