Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Prodávejte víc toho, co se neprodává

Michal Kašpárek | 28. 1. 2010 | Celkem 2 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Celkem 2 komentáře v diskuzi.

Honza Boček | 29. 1. 2010 12:43

Pěknej článek!Otázka: Long tail znamená obrovskej výběr (zboží, informací), zároveň ho musí někdo uspořádávat. Na uspořádání skrz vyhledávání zbohatl Google, klikáním na lajky se v diskuzích uspořádávají uživatelské komentáře, atd.Což dává nemalý význam hitům, které mají místo v "short head". Jsou srozumitelné, ve světě rozdrobeném v long tailu představují odevšud viditelné majáky.Zajímá mě, jakým způsobem mění long tail právě roli hitů. Jsou to stejné hity, jako dřív, kdy nebyl long tail? Asi ne. Jsou slabší, silnější, mají úplně jiný charakter? Přemýšlí Anderson i o tomhle? Nebo nenarazil jsi na to někde jinde?

Nahlásit

0
+
-

Michal Kašpárek | 1. 2. 2010 03:11 | reakce na Honza Boček - 29. 1. 2010 12:43

Anderson se hitům systematicky nevěnuje - jen neustále omílá, že jsou míň a míň důležité. S tím moc nesouhlasím.Zajímavě o hitech psal právě Taleb. Nepoužíval sice termín "long tail", ale hezky vyargumentoval, že obrovsky úspěšných hitů je méně a méně, a přitom shrabávají větší a větší část koláče.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK