Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Prodávejte víc toho, co se neprodává

28. 1. 2010
2 komentáře

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Anderson se hitům systematicky nevěnuje - jen neustále omílá, že jsou míň a míň důležité. S tím moc nesouhlasím.Zajímavě o hitech psal právě Taleb. Nepoužíval sice termín "long tail", ale hezky vyargumentoval, že obrovsky úspěšných hitů je méně a méně, a přitom shrabávají větší a větší část koláče.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Pěknej článek!Otázka: Long tail znamená obrovskej výběr (zboží, informací), zároveň ho musí někdo uspořádávat. Na uspořádání skrz vyhledávání zbohatl Google, klikáním na lajky se v diskuzích uspořádávají uživatelské komentáře, atd.Což dává nemalý význam hitům, které mají místo v "short head". Jsou srozumitelné, ve světě rozdrobeném v long tailu představují odevšud viditelné majáky.Zajímá mě, jakým způsobem mění long tail právě roli hitů. Jsou to stejné hity, jako dřív, kdy nebyl long tail? Asi ne. Jsou slabší, silnější, mají úplně jiný charakter? Přemýšlí Anderson i o tomhle? Nebo nenarazil jsi na to někde jinde?

Nahlásit

-
0
+