kontrola_nemocnych|13. 3. 2010 13:04| reakce na Radovan Kubát - 12. 3. 2010 20:07
internet zdarma v praci nebo ve skole neni zdrma, ale zaplacen zamestnavatelem nebo skoulou, tedy je to zminovany model kdy plati nekdo treti.na inkoustu do tiskarny se da vyznamne usetrit kdyz si koupite tzv. reffil, tj strikacky s barvou a jehlou a sami si nadobku naplnite (az 2/3). drahe je tedy pohodli kdy si kupujete novou nadobku.
Radovan Kubát|12. 3. 2010 20:07| reakce na Libor Kosour - 11. 3. 2010 16:58
Ne vždy je nutné přístup k internetu platit. Mnoho lidí má přístup k internetu zdarma v práci nebo ve škole. A někteří lidé mají to štěstí, že chytnou wi-fi zdarma (např. z blízkého hotelu nebo restaurace)..Inkoustové tiskárny jsou údajně často dotované ze zisku z prodeje tonerů. Proto je třeba zakoupit si tiskárnu, kterou lze bez problémů plnit tonerem prodávaným v injekčních stříkačkách (tisk je pak až o 90% levnější), případně takovou do které jdou koupit levné neoriginální tonery.
Michal Kašpárek|12. 3. 2010 16:47| reakce na Petr Síla - 11. 3. 2010 20:19
Díky za pochvalu :) Velká část produktů Google funguje právě na klasickém modelu "freemium" - GMail jako jednotlivec dostanu zdarma, ale pro firemní nasazení už to není žádná láce. Hlavně tam jde o odlišný přístup oproti Microsoftu, který s modelem freemium pracuje až v posledních letech (nástroje "Live" atd.).
Michal Kašpárek|12. 3. 2010 16:45| reakce na Libor Kosour - 11. 3. 2010 16:58
Máte pravdu, ale Andersonova stanoviska to přece nijak nepopírá.Tiskárny jsou klasickým případem "drahého piva k levnému obědu." Poplatek za připojení k internetu se vztahuje na všechen obsah, jeho prostřednictvím tak de facto platíte i za čtení FinMagu. Anderson by to nejspíš označil za distribuci nákladů - neplatíte ve chvíli, kdy stahujete článek, ale jednou měsíčně providerovi, popř. pokud si čtete internet v kavárně, tak zaplatíte za kávu místo za WiFi, atd.; navíc asi málokdo platí jen "svůj" internet, většinou se dělíte s rodinou, sousedy, kolegy atp.
On ten Googlu taky není dobročinou organizací. Sice soukromým občanům nabízí spoustu věcí zdarma, ale pro podnikové použití už je musíte zaplatit. A pokud byste je chtěli používat ve svých produktech, tak vám Google naúčtuje horentní sumy. Takže je to spíše model, kdy si zpřístupněním zdarma pro soukromé účely vybudují dobré jméno a to pak prodávají firmám. Ještě jsem zapomněl - opět dobrý článek. (-;
Nahlásit
-
0
+
Libor Kosour|11. 3. 2010 16:58
O tom telefonim spojeni zdarma bych si take dovolil pochybovat. Srovnani cen telefonovani u nas a v zahranici je vetsine lidi znamo a volani pres internet vyzaduje placeni pristupu k internetu.Jako dalsi uzasnou vec temer zdarma si dovolim pridat inkoustove tiskarny. Koupite je za par supu, ovsem cenove se vyplati jen do te doby, nez na nich vytisknete prvni stranku. Inkoust do nich je totiz udajne nejdrazssi kapalina na teto planete.
Diskuze: Budoucnost radikální ceny
Přihlášení do diskuze
Diskuze
kontrola_nemocnych|13. 3. 2010 13:04| reakce na Radovan Kubát - 12. 3. 2010 20:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Radovan Kubát|12. 3. 2010 20:07| reakce na Libor Kosour - 11. 3. 2010 16:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Kašpárek|12. 3. 2010 16:47| reakce na Petr Síla - 11. 3. 2010 20:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Kašpárek|12. 3. 2010 16:45| reakce na Libor Kosour - 11. 3. 2010 16:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|11. 3. 2010 20:19
Nahlásit
Libor Kosour|11. 3. 2010 16:58
Nahlásit