Souhlas s p. Kadrabou. Ono asi nic neni cernobile a clovek by nad tim musel dlouho premyslet, aby si ujasnil nazor (a stejne by nic nevyresil a nevymyslel, situace je proste takova jaka je). Nicmene tady u toho clanku (jeste nez jsem ho precetl) se uz na zacatku pise o "konkurovani cenou". Jako by se jednalo o obor srovnatelny s jinym podnikanim. Coz dle me neni a obchodni model (s tucnymi zisky) z toho udelaly az ty vydavatelstvi. Drive to asi takhle nefungovalo, kdyz nebyly desky a CD. No a s internetem a pocitaci se hodne zmenila doba a moznosti. mj. muze hudbu velice levne produkovat a publikovat kazdy. Je to tedy hlavne tim, ze hudby je moc. A spousta lidi ji taky dela rado i treba pro ostatni. Stary obchodni model proste skoncil, jen nekteri to nechteji pochopit. Tak se pak objevuji ty reci o "zabijeni", pritom je to nesmysl, hudba byla, je a bude, i kdyby to muzikanti hrali posluchacum zadarmo jen pro svou radost nebo na koncertech za nejake vstupne. Dle me to je proste vyvoj a nic nenadelame. Nenormalni bylo spise to, ze se donedavna daly hudbou vydelat obrovske penize.
Nahlásit
-
0
+
Jan Kadraba|11. 10. 2013 09:01
Hudbu může dělat kde kdo, hudby je zkrátka moc a na úkor kvality. Navíc, nakladatelé si zavinili situaci sami tím, že digitální distribuci tak dlouho odmítali, až se všichni naučili, že za hudbu(filmy) se neplatí. A najednou chtějí vydělávat na tom co je zadarmo. Já bych řekl, dobře jim tak.
Diskuze: Když nakupování zabíjí hudbu
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Burda|14. 10. 2013 17:37
Nahlásit
Jan Kadraba|11. 10. 2013 09:01
Nahlásit