Žádný letoun se nedokáže 100% schovat. Uvědomte si, že i elektronika motorů "vysílá". Američani zkoušeli i rozmítat komunikační signál po celém frekvenčním spektru, takže se klasickým přijímačem vůbec nedal naladit. Nic naplat. Záření je prostě záření.
Nahlásit
-
0
+
Petr Síla|13. 5. 2013 12:17| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 21:04
Důvod k vysílání je - snaha být "viděn", aby se zabránilo kolizím.
Petr Síla|13. 5. 2013 11:36| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 19:41
Pro civilní letadlo to je nebezpečné. Pro vojenské letadlo v akci je to naopak bezpečné, protože pak jej soupeř "nevidí". Ale co vím, tak Vera dokáže do určiré míry sledovat letadla jen na základě činnosti jejich palubních přístrojů, takže "mlčením" se neschovají.
Vít Hušek|12. 5. 2013 20:08| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 19:41
Dopravní letadlo nemá důvod nevysílat signál, a když tak (v případě poruchy) ho zachytí aktivní radar. Vojenské letadlo obvykle tu a tam něco "pípne", aby si korigovalo polohu. A i kdyby ne, odráží se od něj běžný televizní a radiový signál. Více např. zde http://www.armadninoviny.cz/reportaz-z-era-pardubice.html
Diskuze: Viktor Sotona: Klíč k úspěchu? Zkušenosti, reference a elementární fyzika v praxi
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jaroslav Krátký|13. 5. 2013 13:40
Nahlásit
Petr Síla|13. 5. 2013 12:17| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 21:04
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|13. 5. 2013 11:36| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 19:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Mario Vápeník|12. 5. 2013 21:04| reakce na Vít Hušek - 12. 5. 2013 20:08
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vít Hušek|12. 5. 2013 20:08| reakce na Mario Vápeník - 12. 5. 2013 19:41
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Mario Vápeník|12. 5. 2013 19:41
Nahlásit