Stanislav Brabec|5. 7. 2012 14:52| reakce na Petr Svoboda - 4. 7. 2012 10:17
Jestli včera ve večerních zprávách komentovali, že Praha nemá koncepci turismu, tak to nejspíš znamená, že brzy z našich daní poputuje milion z našich daní na studii pro koncepci turismu v Praze, kterou vypracuje nějaká nově založená poradenská agentura.
Gabriel Pleska|4. 7. 2012 14:01| reakce na Jan Krejčí - 4. 7. 2012 13:26
Inu, každý za sebe :) Ale pravda – „řekněte to ostatním“ je jaksi mnohem častější než volání majitele :) A nakonec i hlasování nohama má svou platnost.
Jan Krejčí|4. 7. 2012 13:26| reakce na Gabriel Pleska - 4. 7. 2012 13:13
Problémem asi bude, že lidé nejsou takové povahy, aby si hned volali majitele, když jsou spokojení. Baťovské(?) heslo ''Pokud nejste spokojeni, řekněte to nám, pokud jste spokojeni, řekněte to ostatním'' bohužel nefunguje. Zákazníci prostě hlasují nohama - nic jiného, než autorem opěvovaná empatie obsluhy, nepomůže.
Gabriel Pleska|4. 7. 2012 13:13| reakce na Petr Svoboda - 4. 7. 2012 10:17
Dobrý den, Petře, týž článek jsme publikovali také na spřízněném webu Peníze.cz, tam jsme přidali malé jazykové okénko, které ukazuje, že historicky jde skutečně u spropitného o peníze určené obsluze (http://www.penize.cz/nakupy/2 38937-sedesat-korun-na-hodinu- staci-patnact-zpusobu-jak-se-p ripravit-o-dysko).Ale jistě – historické příčiny nemusí odpovídat dnešnímu obecnému povědomí o věci. Osobně jsem zažil i restauraci s příšernou kuchyní a skvělou obsluhou, předpokládám ale, že to nemůže koexistovat dlouho. Mám za to, že pokud je skvělá kuchyně, je dobré to spíš povědět majiteli per hubam. Když se mu to stane vícekrát, jistě si bude hledět kuchaře přidržet vyšším platem.
Zrovna včera ve večerních zprávách komentovali, že Praha nemá koncepci turismu. Ne, že bych přesně věděl, co to je, ale první věc, která mne napadla, je úroveň restaurací. Spokojen nejsem a vím, že ani zahraniční turisté. Tipnul bych si, že úroveň restaurací je hlavní důvod, proč má Praha nízké procento opakovaných návštěvníků.
Překvapil mne názor, že dýškem hodnotíme úroveň obsluhy a nikoliv kuchyně. Já jsem to vždy bral dohromady a tento přístup si i zachovám. Neumím si představit, že nechám zpropitné, pokud mi nechutnalo. Pokud mám na to nervy, tak samozřejmě při placení komentuju. Myslím, že pak je obsluha více motivována, vyříkat si to v kuchyni.
Diskuze: Šedesát korun na hodinu stačí. Patnáct způsobů, jak se připravit o dýško
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Stanislav Brabec|5. 7. 2012 14:52| reakce na Petr Svoboda - 4. 7. 2012 10:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|4. 7. 2012 14:01| reakce na Jan Krejčí - 4. 7. 2012 13:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Krejčí|4. 7. 2012 13:26| reakce na Gabriel Pleska - 4. 7. 2012 13:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|4. 7. 2012 13:13| reakce na Petr Svoboda - 4. 7. 2012 10:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Svoboda|4. 7. 2012 10:17
Nahlásit