Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Cešky tůchotce, toprá tůchotce. Takhle by kniha o marketingu vypadat neměla

Michal Kašpárek | 5. 4. 2012 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

Ota Nik | 6. 4. 2012 03:57

Tak tohle přesně potvrzuje můj dojem, že ti co vytváří technické produkty pro seniory si myslí, že synonymum seniora je hloupý a slepý. A naopak, vůbec nepočítají s potřebami seniorů. Tak už aspoň vím odkud to mají. Z téhle knížky a jim podobných.
Osobně nejsem schopen najít mobil, který by mi vyhovoval. Když požaduji praktické funkce a možnost číst písmo na displeji, tak mi nabídnou velkou příšeru s malým displejem, dvoucentimetrovými tlačítky na klávesnici, prakticky bez jakýchkoli funkcí. Jsem mrtvej muž.

Nahlásit

0
+
-

Jan Krejčí | 5. 4. 2012 11:56

Krásná recenze, mám jen několik poznámek.
1) Jak to proboha děláte, že stíháte číst tolik knížek, notabene takových hrůz? Vámi vychváleným Mlodinowem se prokousávám už měsíc a baví mě to. Tuto "studii" alá Muži jsou z Marsu bych asi nedočetl nikdy.
2) Nebyl podtitul "orientovaný na generaci 50+" myšlen spíš na knihu samotnou než na marketing?
3) Dovolím si nesouhlasit s Vaší kritikou motta Globusu. Nebýt velmi podobného Svět se zbláznil, považoval bych ho za jeden z nejlepších u nás. Neodkazuje podle mého na silnice, jak si dovozujete, ani na podomní prodejce, poplatky u lékaře nebo cokoli, co dráždí starší lidi. Beru ho jako kritiku úrovně služeb zákazníkům v ostatních obchodech i v běžném životě - jako Tady je náš zákazník pořád ještě náš pán.

Nahlásit

0
+
-

Michal Kasparek | 23. 4. 2012 23:13 | reakce na Jan Krejčí - 5. 4. 2012 11:56

Omlouvám se za pozdní odpověď!

1) Hrůz čtu málo. Špatná kniha jsou zkrátka otravné tři hodiny čtení, lidé dělají i těžší práce. Mlodinowa jsem četl dva dny od rána do večera a náramně si to užil.

2) Dobrý postřeh.

3) S tím bych souhlasil, kdyby Globus používal slogan v podobě, jak jste jej v samém závěru příspěvku vysvětlil. Dráždí mě ale představa, že svět není v pořádku (co přesně? snad ne všechno...) a že jeden ze způsobů, jak se přes to přenést, je nakupovat v Globusu. Protože pokud je něco v nepořádku, tak - dle mého skromného názoru - to, že lidi tráví příliš času na místech, jako je Globus :)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK