Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis

Diskuze: Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Přihlášení do diskuze

Nepochybuji o silném marketingu firem jako Google, Apple nebo Microsoft, ale je důležité si uvědomit, co tyto firmy dělá opravdu úspěsnými. Jejich úspěchem je představení jedinečného produktu, který na trhu do té doby nebyl, nebo byl, ale nefungoval jak měl. Na tom ty firmy vyrostly a vytvořily si téměř monopol. Když se pak Microsoft snaží uvést vyhledávač, který by konkuroval Google, tak je neůspěšný. Stejně tak jako Google snažící se kanibalizovat na úspěchu Facebooku.

Jinak k Apple, jejich výrobky se opravdu liší i technologicky. Například Apple Macbook Air má zhruba 3 roky náskok na konkurenci, což je ve světě IT jako několik dekát ve strojírenství. To samé platí pro iPod nebo iPhone. Konkurenci trvalo skoro 4 roky, aby představila produkt podobné kvality.

Nahlásit

0
+
-