Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Žiješ na slevách, umřeš na slevách… jako supermarkety

Václav Lorenc | 24. 1. 2011 | Celkem 5 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Všech 5 komentářů v diskuzi.

Vlad Ender | 26. 1. 2011 08:43

Tesco ma jednu z nejlepsich vernostnich schem, a dunnhumby (spolecnost co to vede) je uznavanym leadrem v oboru. Dovedou ty data uzivat opravdu velice sikovne, ale to je spise na cely clanek nez na komentar.

Otazka je, jak moc to budou muset prizpusobit ceskym pomerum a jestli budou vedet jak... (bude zajimave to sledovat a srovnavat ze Slovenskem/Polskem, kde to uz nejaky cas bezi).

Nahlásit

0
+
-

Libor Kosour | 24. 1. 2011 14:36

Průměrná sleva na letácích činí 24 % -docela by me zajimalo, jakou maji marzi a obratku. Protoze tezko by byli zivi z 30% marze pred 24 % slevou.

Nahlásit

0
+
-

Aleš Müller | 24. 1. 2011 13:32

Nejsem si jist, zda v retailovém prodeji platí poučka "20% zákazníků dělá 80% profitu". Tak se může chovat chová Makro, ale pro velkoprodejny s potravinami by to bylo smrtelné. Tam je nutno zjistit cenovou citlivost jednotlivých decilů nebo přímo percentilů a pak rozhodovat o cenách.
Ostatní je vynikající postřeh a "ekonomie v praxi".

Po vzniku Club Card si také myslím, že Tesco bude zdražovat, no, ale mám je před barákem, tak tamstejně budu chodit :-)

Nahlásit

0
+
-

Radovan Dell | 24. 1. 2011 10:51

Rád bych přidal pohled zákazníka z Anglie. Zde jsou totiž s nákupem potravin o něco dál. Navíc jsou zde každoročně vyhlašovány výsledky ankety nejkvalitnějších obchodů, které prodávají jídlo s nízkým obsahem soli, nízkým obsahem tuku, vždy čerstvé atd... To v ČR chybí, kde máme žebříček nejkvalitnějších obchodů s potravinama vyhlášený ve večerním televizním vysílání? Jeden víkend Sportovec roku, další víkend Obchod roku - a nemusí to být jen potraviny. Tam se pak chodí nakupovat a na slevy se nehledí. Např. Morrisons si zakládají na tom, že prodávají maso od výhradně britských farmářů, takže žádný dovoz masa z Číny, jak to dělá třeba Tesco.

Ještě bych rád přidal komentář na Lidl. Obchod vypadá špatně, spíš jako skladiště, ale přečtěte si někdy, co to jídlo obsahuje. Šunku chodím kupovat zásadně do Lidlu a to jak v ČR, tak v UK. Obsah masa 96%. Tak kvalitní šunku vám Tesco neprodá, protože prostě nemají.

http://www.theg rocergoldawards.co.uk/page/201 0_winners.html

Nahlásit

0
+
-

František Pašingr | 24. 1. 2011 14:00 | reakce na Radovan Dell - 24. 1. 2011 10:51

Hledání obchodů s kvalitními potravinami si v ČR děláme svépomocí.
http://www.scuk.cz/
Vyh lašovánív TV bych stejně nevěřil, protože by to bylo nejspíše uplacené.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK