Radek Doležal|9. 2. 2011 06:53| reakce na Jiří Kratochvíl - 8. 2. 2011 22:35
A já ještě doplním. Když svojí práci podělá stavař, strojař, elektrikař a u toho způsobí škodu nebo zemře člověk jde do vězení apod. A nemusí to být úmyslné jen prostě něco opomene.
Už jste slyšeli o soudci, právníkovi který dostal do vazby,vězení nevinného člověka a tím mu zničil život aby to odnesl stejně jako technik? Viz. případy komunistických soudců.
Prostě tato společnost je zvrácená aselský rozum je pošlapán složitým právem a ústava a základní lidská práva jsou jen cárem papíru a hříčkou v rukou právníků.
Až budou mít inženýři větší platy než právníci, tak budou děcka radši studovat techniku než práva. Těžko donutíte maturanty studovat náročné technické školy s dost nejistým výhledem na budoucnost... A nejde jen o reálná čísla, snad ještě důležitější je pověst - právník bude bohatý a školu může proflákat, ekonom bude bohatý a do školy nemusí vůbec chodit, stavař se udře a urýsuje, aby po pěti letech matiky a fyziky mohl dělat za podprůměr... Takové jsou běžné názory na technické vzdělání...
Nahlásit
-
0
+
akcius|8. 2. 2011 20:02
Už konečně pochopme, že výrobky a zboží nemají národnost..principiálně a logicky ani mít nemohou, protože ani neexistuje jednotná definice , co to je český (německý, ruský,americký, palestinský, rakouský, skotský,atd...) výrobek. Pokud přistoupíme na to, že "český" výrobek je každý, který je vyroben na území České Republiky, Pak i všechny Peugeoty, Toyoty, Citroeny, KIA a jiná auta jsou "česká"..p okudsi definujeme, že "české" je zboží vyrobené a služby poskytované společnostmi v českém vlastnictví , pak "českých" výrobků v ČR moc nenajdeme..(i většina pivovarů má zahraniční vlastníky)..mimochodem, i slovo "národnost "není definovaný pojem...ale to by bylo na jiné povídání..
Nahlásit
-
0
+
Radovan Dell|8. 2. 2011 18:15| reakce na Jana Sicakova - 8. 2. 2011 09:37
Co jiného ti lidé budou dělat? Orientace na služby znamená, že dělník, který dneska stojí ve Škodovce u pásu a vydělá si 21 tisíc bude muset dělat v Tesco na pokladně, kde si vydělá 12 tisíc. To znamená méně peněz na útratu. Průmysl je důležitý, protože se tam vytváří přidaná hodnota a to je to, co tento svět momentálně potřebuje a proč se tak daří Němcům.
Můj kamarád určitě jako dítě nesnil o tom, že by chtěl být soustružník lodních hřídelí, ale vsadím se, že to dělá raději, než sedět v bance za přepážkou nebo nutit lidem životní pojistky.
nic proti tomu, co pisete, ale naozaj si myslite, ze niekto bude snivat o tom, ako stoji pri pase na vyrobu aut, alebo bude za par supov fukat sklo?? pozicii v tychto firmach, kde sa da realizovat (napr. dizajn) a kde su aj slusnejsie platy je ako safranu
Nahlásit
-
0
+
Radovan Dell|8. 2. 2011 08:13
Nechci vám brát iluze, ale Škodovka je německý výrobek. Podvozky VW, motory VW, normy VW.
Diskuze: Luxusní šance Evropy
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Radek Doležal|9. 2. 2011 06:53| reakce na Jiří Kratochvíl - 8. 2. 2011 22:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jiří Kratochvíl|8. 2. 2011 22:35
Nahlásit
akcius|8. 2. 2011 20:02
Nahlásit
Radovan Dell|8. 2. 2011 18:15| reakce na Jana Sicakova - 8. 2. 2011 09:37
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jana Sicakova|8. 2. 2011 09:37
Nahlásit
Radovan Dell|8. 2. 2011 08:13
Nahlásit