Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Ekonomie pozornosti aneb strčte si „Dobrý den, máte rád přírodu?“ do špic!

15. 7. 2011
3 komentáře

Přihlášení do diskuze

Nejoblíbenější příspěvek

Jistě, oči se zastaví na pěkné ženě, ale již nevnímám text kolem ní, takže nevím jestli je to reklama na spodní prádlo nebo jestli již zase začala předvolební kampaň. :-))
Když chci něco koupit, tak se nejdříve zeptám googlu a potom to konzultuji s kamarádem, který příslušnému oboru rozumí.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu
-
1
+

Diskuze

Jistě, oči se zastaví na pěkné ženě, ale již nevnímám text kolem ní, takže nevím jestli je to reklama na spodní prádlo nebo jestli již zase začala předvolební kampaň. :-))
Když chci něco koupit, tak se nejdříve zeptám googlu a potom to konzultuji s kamarádem, který příslušnému oboru rozumí.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
1
+

I když člověk úplně nezvládne ignorovat reklamu (občas se mu na něčem oči zastaví), je to jako docela zajímavý způsob tréninku sebeovládání.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Své peníze vydávám za to co chci a pozornost věnuji také jen tomu co mne zajímá. Cokoliv co připomíná reklamu v mé hlavě rovnou padá do spamového koše.
Na PC mám filtr, který nepustí reklamu. Jednou jsem si ho omylem vypnul. Zjistil jsem to až za několik hodin. Prostě jsem tu reklamu nevnímal i když nebyla odfiltrovaná. Že nefunguje filtr jsem si všiml až když mi reklama zabránila ve čtení článku.
Stejně dokážu filtrovat reklamy na ulici. V metru projedu na pojízdném schodišti tunelem lemovaným reklamami a kdybyste mne na konci odchytil a slíbil mi tisíc korun, když si vzpomenu alespoň na jednu z nich, tak bych neuspěl.

Nahlásit

-
0
+