Jistě, oči se zastaví na pěkné ženě, ale již nevnímám text kolem ní, takže nevím jestli je to reklama na spodní prádlo nebo jestli již zase začala předvolební kampaň. :-)) Když chci něco koupit, tak se nejdříve zeptám googlu a potom to konzultuji s kamarádem, který příslušnému oboru rozumí.
František Pašingr|15. 7. 2011 11:10| reakce na Dalibor Pešek - 15. 7. 2011 10:32
Jistě, oči se zastaví na pěkné ženě, ale již nevnímám text kolem ní, takže nevím jestli je to reklama na spodní prádlo nebo jestli již zase začala předvolební kampaň. :-)) Když chci něco koupit, tak se nejdříve zeptám googlu a potom to konzultuji s kamarádem, který příslušnému oboru rozumí.
Své peníze vydávám za to co chci a pozornost věnuji také jen tomu co mne zajímá. Cokoliv co připomíná reklamu v mé hlavě rovnou padá do spamového koše. Na PC mám filtr, který nepustí reklamu. Jednou jsem si ho omylem vypnul. Zjistil jsem to až za několik hodin. Prostě jsem tu reklamu nevnímal i když nebyla odfiltrovaná. Že nefunguje filtr jsem si všiml až když mi reklama zabránila ve čtení článku. Stejně dokážu filtrovat reklamy na ulici. V metru projedu na pojízdném schodišti tunelem lemovaným reklamami a kdybyste mne na konci odchytil a slíbil mi tisíc korun, když si vzpomenu alespoň na jednu z nich, tak bych neuspěl.
Diskuze: Ekonomie pozornosti aneb strčte si „Dobrý den, máte rád přírodu?“ do špic!
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
František Pašingr|15. 7. 2011 11:10
Diskuze
František Pašingr|15. 7. 2011 11:10| reakce na Dalibor Pešek - 15. 7. 2011 10:32
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Dalibor Pešek|15. 7. 2011 10:32| reakce na František Pašingr - 15. 7. 2011 09:04
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
František Pašingr|15. 7. 2011 09:04
Nahlásit