Libor Kosour|11. 2. 2010 18:11| reakce na Martin Vlnas - 11. 2. 2010 15:33
Ne, nebylo to pred rokem 89. Tuto informaci jsem nekde videl uz pred nejakym rokem, ale tak davno to zas nebude. take jsem se dost divil, ze vsichni broji proti cinskym odevum a pritom stale 80% vyrabime u nas. Bohuzel jiz nejsem schopen informaci vyhledat a navic je tu otazka, kdo tu statsitiku zrovna pocital, respektive od koho za ni dostal zaplaceno.
Libor Kosour|11. 2. 2010 15:01| reakce na Jan Nastas - 11. 2. 2010 08:59
No ono ani tak nevadi, ze se sije v asii, jako jak se dodrzuje kvalita a vystupni kontrola. Temi procenty si nejsme jisty, pred nejakou dobou jsem cetl, ze 80% obleceni je tuzemske a zbytek dovoz, coz nepovazuji za az tak strasne cislo. Ze by se to tak rychle zmenilo?
Jan Nastas|11. 2. 2010 08:59| reakce na Libor Kosour - 10. 2. 2010 17:33
Aby jste se pánové nemýlili, 80% obuvi a oblečení se vyrábí v asii. Baťa Deichman ani jiní již dávno nešijí boty v evropě, oni je totiž až na jednu malou fabričku v Dolním Němčí (Baťa), kupují v Asii a Martens na tom bude asi podobně.
Jan Nastas|11. 2. 2010 08:51| reakce na Tomas Pieter - 10. 2. 2010 13:16
Já nětvrdil, že v Řeckých obchodech prodávají originály, právě naopak. Platit 95% ceny výrobku za značku může jen duševne nevyzrálá osobnost.V číně jsem u výrobců neviděl dražší tričko než 4 USD a jeansy nejdražší za 6-7 USD boty 4 USD.
Libor Kosour|10. 2. 2010 17:33| reakce na Martin Vlnas - 10. 2. 2010 15:29
Martensky neznam. Snad me nevyhodi za reklamu, ale nakupuji v Deichmanu - vetsinou Memphis one a v CCC. Hledam zimni boty na zip, co jsem nasel na www Martens, tak jsou na tkanicky. K reklamacim musim rict, ze nebyl nikdy problem (za boty ktere se po 3 mesicich rozlepily hned vratili penize), dokonce jsem to resil postou a jejich e-mailova komunikace je prikladna - narozdil od nekterych firem, zabyvajicich se elektronikou, ktere by k tomu mely mit blize.
Martin Vlnas|10. 2. 2010 15:29| reakce na Libor Kosour - 10. 2. 2010 14:50
Třeba u bot se podle mě jednoznačně vyplatí investovat. Nikdy mi žádné nevydržely dýl než Martensky. A nenakupujete v Destroy? :) Viz.: http://www.finmag.cz/clanek/12412/%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20destroy-zaruka-bez-zaruky/
Libor Kosour|10. 2. 2010 14:50| reakce na Martin Vlnas - 10. 2. 2010 13:19
No ona se ta jejich kvalita postupne zlepsuje, ikdyz boty bych u nich taky nekupoval. Jedny zimni me vydrzely asi mesic. Ikdyz pro uplnost uvedu, ze boty z kamenneho obchodu kolikrat reklamuju po 3 mesicich.Nejvetsi problem bych videl v tom, ze kvalitu nejsem schopen jako zakaznik objektivne zmerit, cenu ano.
Martin Vlnas|10. 2. 2010 13:19| reakce na Tomas Pieter - 10. 2. 2010 13:12
souhlasím. u triček ještě budiž (i tam se ale použité materiály liší), ale třeba bundy, svetry neřkuli boty. Pamatuji si, jak jsem si ještě na gymplu rozhodl ušetřit rodinné peníze (by bylo na pivo :) a koupil jsem si vietnamské tenisky. Při prvním zavazování mi zůstala v ruce polovina tkaničky a po hodině běhání jsem dřel patu o parkety. Po dvou tělocvicích šly do koše. Tohle není ani ekonomické, ani ekologické....
Tomas Pieter|10. 2. 2010 13:16| reakce na Jan Nastas - 8. 2. 2010 09:09
no tak to triko za 2K si rozhodne za $2 nekoupite. ano, platite si predevsim tu znacku, zadny Dior ani LV ORIGINAL si v Recku levne neporidite. jsou to JEN A POUZE zdarile KOPIE. stejne tak v Turecku.
Tomas Pieter|10. 2. 2010 13:12| reakce na RPI - 7. 2. 2010 14:53
prosim, moc prosim, ktery vyrobez z trznice vydrzi dele nez renomovana kvalitni znacka. diky. to ze se vse vyrabi v cine, neznamena ze jsou pouzity stejne materialy, postupy atd. staci porovnat kvalitu v ruce a je kazdemu hned jasno. navic, vas nikdo nenuti kupovat triko za 2k s krokodylem. kupte si vedle triko za 100 ale BEZ toho zvirete.
Petr Síla|8. 2. 2010 11:58| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
Pokud je to jiný výrobek, ať se nesnaží napodobovat něčí značku. Jinak ale také nakupuji u Vietnamců, protože kvalitu ty výrobky mají mnohdy velmi podobnou.
Tričko prodávané v tržnicích za 100Kč koupíte v číně za dolar, tričko v kvalitě Pařížská prodávané za 2000Kč koupíte za dolary dva. S tímto tričkem však dokazujete svému okolí, že na to máte, tak jako jeden nejmenovaný politik. Potom je jedno zda si je koupíte v číně za dva USD nebo v Pařížské za 200 USD, hlavní je aby si okolí myslelo, že je to z Pařížské.U nás se padělané zboží prodává především v tržnicích, v Řecku je toto zboží běžně v kamených obchodech. Trička, boty značkové za hubičku a parfém Chanel 5 vam načepují v obchodě i do přinesené láhve. Tak nevím, zda byly ty botičky Dior opavdu požehnané Diorem, nebo šly od čínského výrobce oklikou přez Řecko.
Nahlásit
-
0
+
Petr václavek|7. 2. 2010 18:15| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
jetliže třičko stojí 100 kč,neznamená,že je "padělané ",pánové..mimochodem ,jási kupuji u "vietnamských překupníků" (jak je neschopní čeští obchodníci nazývají, za podpory mnoha "národních" ;médií..) kupuju trička a třeba požky velmi rád..2000 kč za tričko bych nedal " ani omylem " i kdybych byl multimilionář..ale ja to věc povahy..a ještě pořád je lepší rozhazovat svoje peníze,než cizí..v parlamentu by mohli školit,jak na to..
RPI|7. 2. 2010 14:53| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
Tak tak a nejhorší potom je, když onen padělek vydrží dvakrát víc než značkový výrobek. To se mi pak při výlevech výrobců o padělání přímo v kapse kudla otevírá.
Ne ze bych chtel nejak schvalovat tvorbu padelku, ale kdyz nekde vidim tricko za 2000 Kc a vim, ze podobne vedle u obchodnika jine narodnosti stoji 100 Kc, pripadam si divne. Zvlast kdyz vim, ze je mozna vyrabela sousedni tovarna. Za daleko horsi povazuji kopirovani prumyslovych veci, mit za hlavni nekolik pismen napisu, kdyz dnes ani ta znacka nezajisti kvalitu... Proste jedna volba lepsi nez druha.
Diskuze: Země: Planeta fejků
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Libor Kosour|11. 2. 2010 18:11| reakce na Martin Vlnas - 11. 2. 2010 15:33
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|11. 2. 2010 15:33| reakce na Libor Kosour - 11. 2. 2010 15:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|11. 2. 2010 15:01| reakce na Jan Nastas - 11. 2. 2010 08:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|11. 2. 2010 13:12| reakce na Jan Nastas - 11. 2. 2010 08:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|11. 2. 2010 13:10| reakce na gabriel - 11. 2. 2010 10:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
gabriel|11. 2. 2010 10:57| reakce na Martin Vlnas - 10. 2. 2010 15:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Nastas|11. 2. 2010 08:59| reakce na Libor Kosour - 10. 2. 2010 17:33
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Nastas|11. 2. 2010 08:51| reakce na Tomas Pieter - 10. 2. 2010 13:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|10. 2. 2010 17:33| reakce na Martin Vlnas - 10. 2. 2010 15:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|10. 2. 2010 15:29| reakce na Libor Kosour - 10. 2. 2010 14:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|10. 2. 2010 14:50| reakce na Martin Vlnas - 10. 2. 2010 13:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|10. 2. 2010 13:19| reakce na Tomas Pieter - 10. 2. 2010 13:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Pieter|10. 2. 2010 13:16| reakce na Jan Nastas - 8. 2. 2010 09:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Pieter|10. 2. 2010 13:12| reakce na RPI - 7. 2. 2010 14:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|8. 2. 2010 11:58| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Nastas|8. 2. 2010 09:09
Nahlásit
Petr václavek|7. 2. 2010 18:15| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
RPI|7. 2. 2010 14:53| reakce na Libor Kosour - 6. 2. 2010 18:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|6. 2. 2010 18:13
Nahlásit