Jsem rád,že se o to zajímá také někdo jiný,já to kritizuji již pár let! http://www.antiexekuce .estranky.cz
Nahlásit
-
0
+
Míla Tuz.|10. 2. 2011 09:20
Také mám podobné zkušenosti, kdy po 7 - 8 letech si na mne vzpoměla instituce VZP s nějakými podivnými pohledávkami (údajně neměli na nějakém formuláři zaškrtnuté políčko, že jsem na mateřské a tudíž za mne pojištění platí stát).
Většiny jsem se dokázala zbavit pouze doma sepsaným odvoláním z důvodu promlčení odneseném na soud, ale bohužel ne všeho ....:-(
Nahlásit
-
0
+
Petr Rychlý|22. 12. 2010 09:26
Máte někdo ještě nějakou zkušenost s D.A.S.? Bohužel musím říci, že když jsem je 2x požádal o něco většího, odepsali mi, že je na to v podmínkách výluka. Mají pravdu, ale zjišťuji, že to, s čím mívá člověk nejčastěji problémy, je ve výlukách.
Nahlásit
-
0
+
BN|19. 5. 2010 15:06| reakce na Petr Síla - 19. 5. 2010 14:53
Nemám vlastní zkušenost, ale od známého něco vím. Více o tom hovořit nechci, minimálně veřejně. Šlo mi jen o to jinými slovy říci, že se tady člověk nedovolá, i když je v právu. Ve všem ale pak samozřejmě existují vyjímky. Nic není černé a nic není jen bílé. Mám i dobré zkušenosti, jsou i slušní úředníci. Ale ve většině případech atd. je to spíš negace.
"A pak každý "povaleč", který bere jen podporu a fláká se tím, že krade dostane státní občanství" Máte pro to nějaké důkazy? Cizinec, který nemá práci přichází o povolení k pobytu a je vyhoštěn. O tom, že by jen tak dostal občanství, jsem v životě neslyšel.
Nahlásit
-
0
+
Božena Neumannová|19. 5. 2010 14:19
Ano, to přesně sedí. Z jiného soudku - moje matka si chtěla změnit státní občanství. Žije tady 35 let, řádně vše platí a nemá žádný vroubek. Pracuje celou dobu, co je v ČR, až na pár dní mezi výměnou zaměstnání. Má manžela, dítě. Vyřízení této záležitosti nás stálo tolik času a všemožných "výslechů" ,u který si máma připadala jak zločinec, že jsme to po půl roce vzdali a máma pokračuje na povolení k trvalému pobytu a práci. Další soudek - můj otec je invalida, patologické nálezy na páteři a kotnících, po operaci tlustého střeva s nádorem. Nárok na plný invalidní důchod jak vystřižené. Dostal ho, ale po 4 letech mu řekli, že by musel mít nejlíp nohu pryč a sedět na vozíku, že je vlastně zdravý. Ale do práce nemůže, respektive nesmí dělat spoustu věcí, protože je invalida (momentálně částečný). A pak každý "povaleč", který bere jen podporu a fláká se tím, že krade dostane státní občanství a všemožné finanční částky, aby přece mohl důstojně žít. Vím, je to o něčem jiném, než exekuce, ale princip je stejný. Buď poctivý a spořádaný občas a dostaneš za ucho! Chovej se jak "prase" a budeš se jako to prase v žitě mít.
Nahlásit
-
0
+
vaska|7. 2. 2010 23:08
ANO EXEKUTOŘI Jsou státní organizovaný zločinci,sami sobě dali pravomoce které jsou nad občanskými a ústavními právy.Jejich zločinecké zákony ve forměexekučního řádu jsou v tom to státě "" NEPOSTIŽITELNÍ ""Když řeknou že zlikvidují,koho si vybrali nebo ho nahlasili jeho příbuzní tak sdotyčným je konec.Jediný co mu zbývá je se střelit do hlavy až je postřílí.
Nahlásit
-
0
+
Martin Vlnas|22. 1. 2010 11:09| reakce na Petr - 22. 1. 2010 10:25
Řekněte mi, že si děláte legraci, žejo?! :( Pokud ne, což je asi bohužel pravděpodobnější možnost, neměl byste na dotyčného kontakt (do mejlu). Určitě by o tom bylo zajímavé napsat...
Znameho soud odsoudil v dobe kdy byl dlouhodobe v zahranici k uhrade 1. splatky zivotniho pojisteni. Pojistnou smlouvu vytvoril pojistovak bez vedomi toho koho pojistoval, aby se dostal k provizi. Soud rozsudek vynesl aniz by se k tomu znamy mohl vyjadrit, dokonce nemohl mit ani jeho vzor podpisu ci jiny dukaz, krome te zfalsovane smlouvy. Pikantni je, ze podvod pojistovaka je jiz promlceny, soudce, ktery soudi bez dukazu je beztrestny, jedimym postizenym je tak kamarad, ktery musel neexistujici dluh uhradit. Myslim, ze v CR uz ho nikdo neuvidi.
Nahlásit
-
0
+
Marek Poláček|14. 1. 2010 09:50
V době kdy běželo soudní řízení již měla manželka trvalé bydliště změněnno? Na původní adrese si nenahlásila přeposílání nebo nepožádala někoho o vyzvedávání. Jinak souhlasím, že je to hrozná zkušenost.
Nahlásit
-
0
+
Dušan Jargaš|13. 1. 2010 00:24
no a co tzv. číslo OP to snad je u nového jiné, ne? pak je pro mne celý případ npochopitelný, přeci od data nahlášení ztráty - o čemž musí báýt prvede zápis na PČR a vydání nového průkazu už mnemůže být o ničem řeč, proč se nikdo nezajímal tímto směrem???
Nahlásit
-
0
+
Libor Kosour|11. 1. 2010 17:40
No pokud utika se slovy: Pockej, zabiju te priste. Tak me stale ohrozuje. Ten pribeh duchodce znam, opravdu ho osvobodili? To jsem rad, alespon nekdo se v tomto state dockal spravedlnosti, ja myslel ze ho zavrou nebo mu alespon vsechno seberou jako odskodne pro zlodeje. Pote, co medii probehlo, ze nekteri lide v CR mohou beztrestne strilet do lidi, uz moc spravedlnosti neocekavam.
Nahlásit
-
0
+
Petr Síla|11. 1. 2010 16:11| reakce na Libor Kosour - 11. 1. 2010 15:07
Ano, v případě, že od Vás utíká, tak se nejedná o přiměřenou obranu, protože Vás v ten moment neohrožuje. Jinak jedním z důvodů k udělení zbrojního průkazu je ochrana života, zdraví nebo majetku (zákon 119/2002 O zbraních a střelivu, paragraf 16, odstavec (2) e) ). Posuzování soudy je problematické, ale loni soud osvobodil důchodce, který bránil svou chatu nastraženými samostříly a zranil tím zloděje.
Libor Kosour|11. 1. 2010 15:07| reakce na Petr Síla - 11. 1. 2010 10:34
Opravdu majetku? Ja jen vim, ze i na ochranu sveho zivota a zdravi je to dost problematicke, napriklad kdyz se Vas nekdo pokusi zabit, ale zjisti ze se budete branit a zacne utikat, aby Vas sejmul pozdeji, tak ve chvili kdy se otoci uz by to byla neprimerena obrana. Alespon tak mi to bylo receno. A obavam se, ze kdybych na zlodeje ve svem dome/byte sel se zbrani, skoncil bych ve vezeni ja.
cml11|11. 1. 2010 10:32| reakce na Martin - 10. 1. 2010 14:06
Samozřejmě že dostane. Jen musí počítat s tím, že z prodeje bude muset uspokojit v první řadě banku. Proto musí alespoň odhadnout jestli se mu to vyplatí a po uspokojení banky vůbec něco zbyde.
Dosahne exekutor na nemovist, na ktere je zastavni pravo vuci bance? Pokud nedosahne, stacilo by vzit si americkou hypoteku na nejakou smesnou castku a rucit celou nemovitosti a byla by alespon nemovitost ochranena.
Nahlásit
-
0
+
Lukáš Potužák|9. 1. 2010 22:01
Naprosto se ztotožňuji s autorem i se stavem jeho náhledu na věc. Mám naprosto stejnou zkušenost. Jen přidávám, že je to nejen veřejně známý důkaz o existenci justiční mafie, nýbrž to osobně vidím i jako státem podporovanou legální lichvu. (viz. vysoké úroky, různé nepřiměřené sankce, poplatky, DPH, náhrady nákladů atd.)
Nahlásit
-
0
+
Ondra|9. 1. 2010 11:14| reakce na Joe - 8. 1. 2010 22:28
K bodu 3: To by možno prošlo ve Státech, kde při obraně svého majetku můžeš použít i zbraň, ale ne tady, kde pachatelé nepravostí mají větší právní ochranu než oběti. Je fakt, že by mě to extrémně štvalo, kdyby mi někdo bral to nač nemá nárok, ale že bych si šel za nějakého polovzdělaného troubu, který si koupil diplom sednout za těžké ublížení na zdraví, tak to bych fakt nechtěl:(
1. Já bych motykou sejmul v první řadě toho soudce/soudkyni. Jestliže exekutor dokáže snadno zjistit vaši skutečnou adresu, proč ji nezjistil soud a spokojil se se zasíláním obsílek na starou, neplatnou adresu a poté s "nedoručitelnostíquot;?2. V popisovaném případě je pro mne neuvěřitelné, že se to soudu a poště povedlo sedmkrát za sebou. Ne že bych jim fandil, ale pokud jste nepřebíral poštu, sklízíte, co jste zasel.3. Exekutora jste určitě oprávněn zabít, pokud přijde vymáhat pohledávky za někým, kdo na vaší adrese nebydlí (i když třeba kdysi bydlel) a sápe se přitom po vašem osobním majetku, přestože jste mu vše řádně vysvětlil a doložil.
Nahlásit
-
0
+
Libor Kosour|8. 1. 2010 16:56
Ja osobne je nenazyvam inkvizici, ale spise mafii terorizujici bezbranne. A ackoliv nechci propagovat nasili, pral bych si aby alespon 1% z nepravem okradenych lidi ruplo v kouli a na mileho zlodeje vzali nuz. A tim nemyslim ho jen zranit. Jine "reseni" nevidim. Jsem zvedav kdy se dockame toho, ze budou exekutori mit za svoji praci i zodpovednost.
Nahlásit
-
0
+
Martin Vlnas|8. 1. 2010 15:27
To se pak ani člověk nemůže divit, že se objevují takovéhle zprávy: Majitel firmy vzal exekutora motykou po hlavě - http://zpravy.idnes.cz/majitel-firmy-vzal-exekutora-motykou-po-hlave-fqj-/krimi.asp?c=A100106_103905_krimi_cen
Nahlásit
-
0
+
Hloupý Nemouš|8. 1. 2010 15:17
Nám zas málem po bytě bloudil exekutor a zabavoval věci kvůli dluhu nájemníka předchozího majitele. Je jedno, že mezi nájemníkem a mnou nebyl žádný vztah.MIMOCHODEM tento zákon (Exekuční řád) schválili tak lid milující Sociální Demokraté v čele se Špidlou. Kdo si tu myslí, že socani jsou sociálně orientovaná strana.
Nahlásit
-
0
+
Pavel Likavec|8. 1. 2010 10:32
Pán ještě netuší, že mu exekuční zápis na katastru bude přetrvávat pěkně dlouho.V zákoně není stanovena žádná lhůta pro exekutora, aby dal pokyn na katastru k výmazu.Další technikou je pak založení dalšího exekučního spisu omylem na stejné rodné číslo a příjmení s jiným křestním jménem. Instituce obvykle zkontrolují rodné číslo a provedou požadovaný úkon i když je křestní jméno jiné. Takže pán může o svůj dům ještě přijít a není z toho ani náhodou venku.
Nahlásit
-
0
+
Ondřej Pavelek|8. 1. 2010 01:53
Jedna z nejlepších věcí, co jsem na Finmagu četl, škoda, že původně z dfens, ale i tak. Masakr!
Nahlásit
-
0
+
Ester Danelová|8. 1. 2010 01:41
Vyrazilo dech. Předevčírem k večeru mi volali z divotvorné společnosti Provident, tak jsem ocenila, že byla paní XY dost chytrá na to, aby jim na sebe dala cizí číslo. Madamme Cruella na druhém konci drátu se tvářila překvapeně. Ale oni si ji asi stejně najdou, že...
Diskuze: Novodobá inkvizice!
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Alex Aralakis|28. 2. 2011 19:16
Nahlásit
Míla Tuz.|10. 2. 2011 09:20
Nahlásit
Petr Rychlý|22. 12. 2010 09:26
Nahlásit
BN|19. 5. 2010 15:06| reakce na Petr Síla - 19. 5. 2010 14:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|19. 5. 2010 14:53
Nahlásit
Božena Neumannová|19. 5. 2010 14:19
Nahlásit
vaska|7. 2. 2010 23:08
Nahlásit
Martin Vlnas|22. 1. 2010 11:09| reakce na Petr - 22. 1. 2010 10:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr|22. 1. 2010 10:25
Nahlásit
Marek Poláček|14. 1. 2010 09:50
Nahlásit
Dušan Jargaš|13. 1. 2010 00:24
Nahlásit
Libor Kosour|11. 1. 2010 17:40
Nahlásit
Petr Síla|11. 1. 2010 16:11| reakce na Libor Kosour - 11. 1. 2010 15:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|11. 1. 2010 15:07| reakce na Petr Síla - 11. 1. 2010 10:34
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|11. 1. 2010 10:34| reakce na Ondra - 9. 1. 2010 11:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
cml11|11. 1. 2010 10:32| reakce na Martin - 10. 1. 2010 14:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin|10. 1. 2010 14:06
Nahlásit
Lukáš Potužák|9. 1. 2010 22:01
Nahlásit
Ondra|9. 1. 2010 11:14| reakce na Joe - 8. 1. 2010 22:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Joe|8. 1. 2010 22:28
Nahlásit
Libor Kosour|8. 1. 2010 16:56
Nahlásit
Martin Vlnas|8. 1. 2010 15:27
Nahlásit
Hloupý Nemouš|8. 1. 2010 15:17
Nahlásit
Pavel Likavec|8. 1. 2010 10:32
Nahlásit
Ondřej Pavelek|8. 1. 2010 01:53
Nahlásit
Ester Danelová|8. 1. 2010 01:41
Nahlásit