Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Reklama, které neuniknete

Lada Kičmerová | 23. 7. 2010 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

dd | 23. 7. 2010 10:34

Jo jo, zda se, ze televize je medium v upadku a tak se snazi ziskavat penize kde to jen jde. Obavam se ale, ze se tim budou inspirovat i ostatni "tvurci". Tatatata.

Nahlásit

0
+
-

Libor Kosour | 24. 7. 2010 10:20 | reakce na dd - 23. 7. 2010 10:34

Jsem podobneho nazoru. Televize by dnes jiz mohla byt nahrazena malym terminalem s velkou obrazovkou, na ktere bych si rovnou objednaval porady, o ktere mam zajem a nemusel bych cekat, az se uraci vysilat neco, o co mam zajem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

cml11 | 23. 7. 2010 06:40

Samotný product placement mi nevadí, pokud vhodně doplňuje prostředí a děj. Bohužel se dost často stává, že je únosná míra přítomnosti značky překračována a z díla se stává reklamní klip. U české produkce mi jako nejkřiklavější příklad přehnaného product placementu utkvěl film Marie Poledňákové Jak se krotí krokodýli. Téměř všichna auta v něm byly nové vozy Mitsubishi.

Nahlásit

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK