Libor Kosour|24. 7. 2010 10:20| reakce na dd - 23. 7. 2010 10:34
Jsem podobneho nazoru. Televize by dnes jiz mohla byt nahrazena malym terminalem s velkou obrazovkou, na ktere bych si rovnou objednaval porady, o ktere mam zajem a nemusel bych cekat, az se uraci vysilat neco, o co mam zajem.
Jo jo, zda se, ze televize je medium v upadku a tak se snazi ziskavat penize kde to jen jde. Obavam se ale, ze se tim budou inspirovat i ostatni "tvurci". Tatatata.
Nahlásit
-
0
+
cml11|23. 7. 2010 06:40
Samotný product placement mi nevadí, pokud vhodně doplňuje prostředí a děj. Bohužel se dost často stává, že je únosná míra přítomnosti značky překračována a z díla se stává reklamní klip. U české produkce mi jako nejkřiklavější příklad přehnaného product placementu utkvěl film Marie Poledňákové Jak se krotí krokodýli. Téměř všichna auta v něm byly nové vozy Mitsubishi.
Diskuze: Reklama, které neuniknete
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Libor Kosour|24. 7. 2010 10:20| reakce na dd - 23. 7. 2010 10:34
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
dd|23. 7. 2010 10:34
Nahlásit
cml11|23. 7. 2010 06:40
Nahlásit