Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Jsme rovnostáři s patentem na rozum

Michal Kašpárek | 26. 8. 2010 | Celkem 4 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Všechny 4 komentáře v diskuzi.

Matěj Hollan | 30. 8. 2010 23:33

Pokud by tento záměr byl realizován samosprávou, neprotestovali bychom o nic míň, pouze bychom místo faktu, že město hodlá dát veřejný prostor, navíc takto cenný, podnikateli, který má záměr ho zničit, a radní od toho alibisticky dávají ruce pryč s tím, že "my nic, to on a buďme rádi za každou korunu, co není z rozpočtu města", uváděli, že veřejná správa se chystá za naše peníze zničit "náš" veřejný prostor.Pouze to, že zrovna tento konkrétní případ není ničení za veřejné peníze, ale za soukromé, nás vedl k tomu, na tento fakt ukazovat. Gró problému spočívá však jistěže v hrůze záměru samotného..S pozdravem.Matěj Hollan.předseda o. s. Brněníhttp://nesouhlasim.webno de.cz/

Nahlásit

0
+
-

Matěj Hollan | 30. 8. 2010 23:32

Za jednoho z iniciátorů aktivit proti výstavbě garáží na Zelném trhu bych chtěl uvézt na pravou míru, že námi uváděné, občas i akcentované "soukromé" vlastnictví, není myšleno ve smyslu, jak ho chápete ve svém článku. Možná to je naší vyjadřovací neobratností, leč naším záměrem nebylo vůbec to napadat ty garáže proto, že jsou soukromé a v případě, že by je financovala radnice sama, by nám to nevadilo. My nesouhlasí s tímto záměrem toliko principielně, z důvodů, které sami zmiňujete v článku, konstatování soukromosti oněch garáží, je od nás míněno jako pouhé uvádění faktu. Vytloukáme tím také vpravdě perverzní společnou propagandu radnice a investora, že ty garáže se tam staví pro "lid" a že když nebudou, tak z centra města zmizí život.Stejně, jako poukazujeme na ohrožení Parnasu, pád kleneb historických sklepů, zvýšení nivelety náměstí, brutální znehodnocení náměstí instalací kruhové vjezdové rampy se semafory, stejně jako poukazujeme na principielní nekoncepčnost tahat do samotného centra měst automobilovou dopravu, tak v rámci šíře oné kauzy hovoříme i o plíživé privatizaci veřejného prostoru, kdy se veřejný majetek dá vplen k zničení soukromému podnikateli, aby si tam postavil hromadné garáže pro pár majitelů několikati bytů, kteří budou mít ona park. místa trvale pronajmuty a žádná "veřejnost" ;tam nezaparkuje...- dokončení v dalším komentáři...

Nahlásit

0
+
-

Sep | 28. 8. 2010 15:06

Pokud Vás zajímá srovnání, podívejte se na interkulturní marketing. Hofestede, De Moiij, Trompenaars, Mercado... V Česku docela dobře shrunuje Světlík J: Interkultruní marketing, nebo Marketing pro evropský trh, Grada, cca 2003Češi z toho zase tak špatně nevycházejí. Dokonce se dá říct, že máme o trochu blíž k Němcům, než Rusům. Vypodvídající je např. "respekt k autoritě", nebo "vyhýbání se nejistotě. Hodně zajímavá je ale český vztah k maskulinitě (jsme jedním z "nejfeminějšíchquot;národů na světě)Sep

Nahlásit

0
+
-

Michal Kašpárek | 29. 8. 2010 03:07 | reakce na Sep - 28. 8. 2010 15:06

Dík za tip!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK