Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Stavebko: Štěstí přeje připraveným

Václav Valášek, Martin Vlnas | 5. 5. 2010 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

LN | 30. 5. 2010 01:15

Právě mě přesvědčoval a vyhrožoval mi poradce ČMSS, abych navýšil cílovou částku neboť jsem naspoříl již 40% její výše a z důvodu "nepřijetí cílové částky" mi může spořitelna smlouvu vypovědět.Toto jsem našel i ve všeobecných podmínkách prakticky u všech spořitelen, ale ještě jsem neslyšel, že by spořitelna toto využila a někomu, kdo řádně spoří z tohoto důvodu vypověděla smlouvu.Určitě bych navýšením cílové částky přišel o další výhody, protože mám ještě starou smlouvu za výhodnějších podmínek.Co si o tom myslíte??? Myslím, že je to nějaká bouda.Chci jen spořit na současnou cílovou částku a nemám zájem o její navýšení ani o úvěr.

Nahlásit

0
+
-

Jakub | 5. 5. 2010 19:56

No různí "poradci" a prodejci stavebního spoření opravdu většinou nemyslí v první řadě na dobro klientovo, ale spíše na své vlastní! Moje osobní zkušenosti: 1) Když jsem koncem roku 2003 zakládal stavebko milé paní poradkyni jsem řekl, že momentálně rozhodně neplánuju čerpat úvěr, možná snad za těch 5 let. Načež mi tedy zakroužkovala "rychlou variantu" s asi o 1-2% vyšší úrokovou sazbou oproti pomalé variantě. Tedy když řeknete, že nechcete v brzké době úvěr a ona vám vybere variantu pro co nejrychlejší dosažení úvěru svědčí to buď o její naprosté hlouposti nebo o jejím podvodném jednání. 2) Před vypršením 5 letého období mi najednou do schránky chodily doslova měsíčně VÝHRUŽNÉ dopisy, ať se okamžitě dostavím na pobočku, že se chystá změna legislativy a třeba si uzavřít rychle další spoření, vše psáno ručně a částečně velkými písmeny asi pro zdůraznění. Ignoroval jsem to, ale tuším, že při návštěvě by následoval nátlak na podepsání něčeho :) Po 5i letech rázem dopisy ustaly, zřejmě už to s tou legislativou nebylo tak horké. 3) Vyměnili mi poradce, po 7 letech jsem ukončil spoření bez čerpání úvěru. Ačkoliv jsem s ním telefonicky konkrétně řešil jak ukončit spoření bez návštěvy pobočky, asi měsíc po ukončení spoření mi volal, že "mu tam u mě vyskákaly nějaké výhodné nabídky a možnosti, že bychom to probrali". Pořád mluvil, že mám úročení 3% i když ve smlouvě mám 2% a když jsem mu řekl, že již mám spoření ukončeno, tak přiznal, že vlastně ani nesedí u počítače, takže to neví :)

Nahlásit

0
+
-

Stanislav Daňhel | 5. 5. 2010 12:04

Neco tak tendenčního jak tento článek jsem už tedy dlouho nečet. Je ho možno dát na úroveň toho obchodníka z prvního příběhu.Škoda na to času, vůbec na to reagovat.

Nahlásit

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK