a kampak nás dovedla slavná chicagská škola, pane kohoute, a všichni přiznivci laissez-faire v čele s nedávno zesnulým miltonem friedmanem? a co takový leo strauss? moc hezká je taktéž poznámka o levicových intelektuálech ("často vzdělaných" ... víte vůbec o čem mluvíte?), kteří svoje myšlenky neprezentují veřejně - asi se tu nebudeme pouštět do debaty o pravicových myšlenkových tancích, že ne ...? já myslím, že když si porovnáme úspěchy a neúspěchy obou "ideologií" ;výsledek je dosti zjevný a jednoznačný ... hlavně pro "obyčejné lidi" ... jsem velmi zvědav na váš ctěný názor ...
Nahlásit
-
0
+
Ondra|25. 7. 2009 00:27| reakce na Petr Síla - 24. 7. 2009 18:11
Nic takového co píšete jsem nenapsal, takže mi nepodsouvejte Vaše projekce. To k prvnímu bodu.Za druhé, ano páchání těch nejhorších zločinů a zvěrstev se dá zaobalit do nejkrásnějších slov.O Wildersovi toho asi moc nevíte,že?;)Samozřejmě, že jeho přístupem chce změnit i imigrační politiku unie obecně(nejen vzhledem k muslimům).Bod 3-vyjádřil jsem se už u bodu 1-zcela irelevantní připomínka.A s poslední připomínkou samozřejmě bez výhrady souhlasím nicméně to nevyvrací to co napsal autor a nač jsem se i já odkazoval, že duch sebemrskačství a pseudokorektnost je nové "náboženství&qu ot;dneška.
Tak za prvé, zaměňujete existenční kvantifikátor za univerzální, tj. z výroku "existují muslimové, kteří odmítají lidská práva ..." děláte výrok "všichni muslimové odmítají lidská práva" a proti tomu jsem se ohrazoval.Za druhé, obecně jsou problémy až s imigranty TŘETÍ generace, kteří už nemají touhu svých předků se adaptovat a pociťují pouze frustraci z odmítnutí většinovou společností (čili lidé jako Wilders PŘISPÍVAJÍ k problémům s imigranty). Takže zpřísnění imigrační politiky je neúčelné.Za třetí, podobně jako muslimy byste mohl obvinit i katolickou církev, která si také příliš nepovšimla, že už máme 21. století.A za poslední, ty co uvádíte v poslední reakci, tak je potřeba potrestat, ale POUZE ty, kteří se těchto přečinů dopouštějí, nikoliv generalizovaně!
Nahlásit
-
0
+
Ondra|23. 7. 2009 22:18| reakce na Petr Síla - 23. 7. 2009 10:59
A jak byste doporučoval zacházet s těmi, kteří zde žijí, odmítají ta Vámi uváděná lidská práva respektovat a naopak si vynucují to co je s nimi v rozporu jen na základě jejich náboženského přesvědčení?;)
Petr Síla|23. 7. 2009 10:59| reakce na Ondra - 22. 7. 2009 22:57
Co podle Vás patří mezi "hodnoty západního civilizačného okruhu"? Podle mne tam například patří lidská práva včetně práva na rovné zacházení. Proto zásadně odmítám diskriminovat některé imigranty podle jejich přesvědčení.
Mírné odbočení související s myšlenkovým obsahem článku.Už jen to,že do europarlamentu zvolená nizozemská strana Svobody Geerta Wilderse, která žádá přísnější pravidla pro imigranty z muslimských zemí a odmítá šaríju v EU je označována za fašistickou a navíc Wildersovi je zamezen vstup do Británie (jen na základě pojmenování reálných problémů a z nich předpokládaných komplikací) svědčí o zcela nepochopitelném rozkladu hodnot západního civilizačního okruhu.Jak přesně uvádí autor,tak duch sebemrskačství a politické "korektnosti&qu ot;znemožňuje nazývat věci pravými jmény a žádat oprávněné požadavky a změny jen proto, abychom nebyli nazváni rasisty a xenofoby.
Nahlásit
-
0
+
Alena Vojtovičová|20. 7. 2009 23:42
Dobrý den, pane Kohoute, zatím to vypadá, jako by byly obavy toto "horké" téma rozvinout v diskusi. Tak já se pokusím: (ale tak, abych se ani já "nespálila" ;)Takže - MÁTE PRAVDU :-)
Nahlásit
-
0
+
Aleš Müller|20. 7. 2009 22:34
Tak to je silné kafe :-)Ano, díky autorovi nyní už vím, že při volebních mitíncích a televizních skečích (oficiálně předvolební šoty politických stran), jsem manipulován a to povětšinou metodou frankfurtské školy.Na druhou stranu - soucit s těmi nuznými (jakéhokoliv druhu) je jedním z nejdůležitělších atributů evropské civilizace.A tak, aniž bych znal popsanou historii, mám vlastní politické přesvědčení:1. stát má měřit všem stejně a rozhodně nemá dělat dobročinnost, pozitivní diskriminaci nebo nebo někomu pomáhat (od chydých, přes matky samoživitelky s dětmi ke kriminálníkům),2. soucit s nuznými, chudými, diskriminovanými má činiti dobrovolná charitativní nestátní sféra na kterou přispívají lidé o své vůli (stát uznává toto přispívání daňovými aspekty a tvorbou prostředí).No, ale nevím zda by to to bylo dostatečné a vedlo ke nějakým pozitivním cílům.
Diskuze: Malebná Kanada
Přihlášení do diskuze
Diskuze
karel mařík|30. 7. 2009 18:06
Nahlásit
Ondra|25. 7. 2009 00:27| reakce na Petr Síla - 24. 7. 2009 18:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|24. 7. 2009 18:11
Nahlásit
Ondra|23. 7. 2009 22:18| reakce na Petr Síla - 23. 7. 2009 10:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|23. 7. 2009 10:59| reakce na Ondra - 22. 7. 2009 22:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ondra|22. 7. 2009 22:57
Nahlásit
Alena Vojtovičová|20. 7. 2009 23:42
Nahlásit
Aleš Müller|20. 7. 2009 22:34
Nahlásit