Pracoval jsem v oboru.Souhlasím s pisatelkou, že názor novináře není směrodatný,směrodatné jsou VPP a písemný záznam o jednání s klientem.Zároveň nesouhlasím s autorkou,že ona ví co je ta "špatná smlouva".Nové smlouvy orientované na investování přinesly starším klientům v posledních letech výrazné ztráty,které už vzhledem ke svému věku a tedy délce investování,těžko dostanou zpět.
Nahlásit
-
0
+
Mág|20. 8. 2009 20:30
Vaši poradci údajně dělají totéž!!!
Nahlásit
-
0
+
Ivan Adamovič|19. 8. 2009 10:00| reakce na Jan Nastas - 19. 8. 2009 08:44
Stejně je třeba si vážit dobrého poradce. Těžko říct, o jaký případ v těch novinách šlo. Mohl té paní rozmlouvat nevýhodnou smlouvu, mohl to být i vykutálený lovec provizí. Tohle by mělo být v tom původním článku vysvětleno.
Novináři mají asi v těchto případech většinou pravdu. Nedávno se mi stalo totéž. Má agentka pojišťovny odešla do důchodu a její nástupce přišel neohlášen a snažil se mi vnutit nové smlouvy jak na životní tak i na penzijní pojištění u té samé pojišťovny. Vyhodil jsem jej...Bohužel, většina těch, kteří se vydávají za finanční poradce financím nerozumí a jsou to jen pojišťovací agenti. To však neznamená, že dobrého pojišťovacího agenta bychom si neměli vážit, naopak, může nám ušetřit spoustu peněz. Pokud ovšem nemyslí jen na provize.
Diskuze: Ukončit smlouvu, nebo platit dál?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
jarda|21. 8. 2009 15:56
Nahlásit
Mág|20. 8. 2009 20:30
Nahlásit
Ivan Adamovič|19. 8. 2009 10:00| reakce na Jan Nastas - 19. 8. 2009 08:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Nastas|19. 8. 2009 08:44
Nahlásit