Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Vím, co potřebuješ, a tady to máš

2. 9. 2009
6 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Na druhou stranu, některá data by ochody mohly využívat již teď efektivně. Ze 70 % nakupuji pořád ty samé potraviny. Podle zákaznické karty by ochod věděl, jaké to jsou, připravil by mi nákupní košík na netu, kde bych je měla, jen kliknout, potvrdit nákup a doručit domů. Klidně bych si stovku za dopravu připlatila, protože bych ušetřila třeba dvě hodiny. Tesco myslím něco takového nabízelo...

Nahlásit

-
0
+

Nemyslím si, že by supermarket dával slevu na oblíbené produkty, protože ty si koupíte i bez ní. Spíše nabídne slevu na něco, co normálně vůbec nekupujete. (-;

Nahlásit

-
0
+

Minority Report... :-)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

"Dobrý den, vaši přátelé vás doporučili na naši oslavu, kde bude prerentace našich výrobků dne 28.8. v restauraci té a té" Ptám se:"O které přátele jde?". "To tady bohužel uvedeno nemám". "No a o jaké výrobky se jedná?" To tady nemám, ale jistě se to dozvíte, když přijdete", zkouší to paní. "Děkuji, už něco mám, nashledanou." Některé metody respektive detaily jsou předem odsouzeny k zániku. A z detailů je složen celek :-)

Nahlásit

-
0
+

Teď nevím ve kterém scifi filmu je ta scéna, kde hrdina vejde do obchodu, a zaútočí na něj 3D reklamy... "dobrý den pane XY, kupte si..."... S dnešní technologií proveditelné.

Nahlásit

-
0
+

Moje banka mi zavolala, abych se dostavil na pobočku, že je to důležité a že si rovnou domluvíme termín. Ptám se, o co konkrétně jde, a dozvím se, že mi chtějí nabídnout lepší péči. Tak super, říkám, mám u vás dvě hypotéky a obě s mizerným úrokem. Proberem to, fixace se blíží, už jsem se bál, že budu muset refinancovat. Ehm, váhá slečna, ozveme se vám příští týden, nashledanou. Dva týdny uběhly a nikdo mě už na pobočce netouží vidět :-)

Nahlásit

-
0
+