Josef Jarkovský|23. 9. 2009 18:24| reakce na Jan Majer - 22. 9. 2009 11:44
To je klasický rozpor mezi krátkodobými a dlouhodobými cíli :-).Krátkodobě vám to možná nepřinese ani korunu. Kultivace trhu ale sníží riziko, že se vám to nestane příště.A každé riziko má svojí finanční hodnotu. Jakou má pro vás hodnotu jistota, že budete skutečně bydlet na místě vyfoceném v katalogu?
Tak pánové díky za návod. :-) Hned si jdu registrovat nějakou doménu. :-))Ale vážně Honzo, docela se Ti divím, že jsi to nedotáhl do konce. Já měl s cestovkou spor 2x a pokaždé jsem z nich vyklepal dodatečnou slevu. Jednou to byl, dle jejich letáků "luxusní hotel pro rodinnou dovolenou". Šoupli nás do pokoje bez klimatizace s dvěma vrzajícími přistýlkami. To bych snad ještě přežil, ale ta klima chyběla a navíc byla pod oknem diskotéka, kde Angličani řvali do 5ti do rána. Po prvních dvou bezesných nocích jsme to pak řešili každý další večer lahvinkami něčeho dobrého. Sice se ze mě málem stal alkoholik, ale aspoň jsem se vyspal.No a podruhé nás nechali (ale již jiná cestovka) ve Splitu na letišti čekat na další letadlo, protože jesme se jejich chybou do toho správného nedostali.Od té doby jezdím stále s jednou, nebudu jmenovat, a jsem v pohodě.A k tomu nápadu - myslím si, že Češi jsou stále nepoučitelní - viz Tomi Tour, Sky Europe atd. Nízká cena je stále to hlavní a nedomýšlejí důsledky. Dávno si to vrabci na střechách cvrlikali, že mají problémy, ale Česi stále vesele nakupovali dál.
Nahlásit
-
0
+
Jan Majer|22. 9. 2009 19:23| reakce na Petr Salomoun - 22. 9. 2009 16:33
Já už bych to nerozebíral, ať nám to někdo nečmajzne :-)
Petr Salomoun|22. 9. 2009 16:33| reakce na Jan Majer - 22. 9. 2009 11:44
Pokud se kazdy pred koupi zajezdu na podobny web podiva, bude mit vcelku dobrou navstevnost a slusne cestovky na nem budou rady inzerovat, myslim, ze by i mohl vydelavat... :o)
Jan Majer|22. 9. 2009 11:44| reakce na Josef Jarkovský - 22. 9. 2009 09:58
Napadlo mě něco podobného, ale na realizaci zatím není čas. Podobnou akci by neměla motivovat jen snaha o nápravu odvětví, to není dostatečný motor. Musí to něco vydělávat.
Cesta je myslím jednoduchá.1. Založit na Facebooku skupinu "S jakou cestovkou ne" a popsat tam svojí zkušenost.2. Peníze, které člověk případně získá za reklamaci investovat do internetové reklamy této skupiny, aby když se ve vyhledávači zadá "zájezd" vyběhla adresa skupiny na prvních místech. Otrlí mohou zažádat o peníze z EU na kultivaci podnikatelského ruchu a financovat inzerci z toho.3. Od právníků získat přesný návod, co je a není možné psát, aby to bylo právně nenapadnutelné a zveřejnit ho ve skupině.To je myslím do těch 30-ti dnů určených k vychladnutí zvládnutelné. A pokud je to na vás moc složité, podělte se o zkušenosti na webech velkých agentur typu http://forum.invia.cz/ nebo na spotřebitelských webech typu http://www.spotrebitele.info/dovolena_volny-cas/poradna/cestovni-kancelare/Josef Jarkovský
Diskuze: Třicet dní pro duševní pohodu
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Majer|24. 9. 2009 11:46| reakce na Josef Jarkovský - 23. 9. 2009 18:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Jarkovský|23. 9. 2009 18:24| reakce na Jan Majer - 22. 9. 2009 11:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Roman Scherks|23. 9. 2009 14:44
Nahlásit
Jan Majer|22. 9. 2009 19:23| reakce na Petr Salomoun - 22. 9. 2009 16:33
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Salomoun|22. 9. 2009 16:33| reakce na Jan Majer - 22. 9. 2009 11:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Majer|22. 9. 2009 11:44| reakce na Josef Jarkovský - 22. 9. 2009 09:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Jarkovský|22. 9. 2009 09:58
Nahlásit