Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis  

Diskuze: Volby vyhraje vaše televize

Přihlášení do diskuze

V článku je poodhaleno řešení.Ano, v dnešní praxi platí, že politická ideologie typu A využívá média typu A vůči čtenářům typu A. Také platí, že politická ideologie typu B využívá média typu B vůči čtenářům typu B. Efekty jsou z pohledu voličské účinnosti v obou případech mizivé - jak píšete.Jak se změní situace, pokud politik typu A hovoří ke čtenáři typu B prostřednictvím média typu B a naopak.Samozřejmě, že politik typu A nebo B musí volit témata, formu a analýzu akceptovatelnou čtenářem ideologické protistrany.Je to argumentačně a komunikačně náročnější strategie, ale možná účinější než bušit do spřízněných a přesvědčených řad. Strategie - naučme se mluvit s voliči protistany.V praxi by pak situace mohla vypadat tak, že např. argumentačně vybavený Kalousek hovoří v Právu k voličům ČSSD a argumentačně vybavený Paroubek v Reflexu k voličům pravého spektra.Jsem spíše čtenářem Reflexu ale rád si počtu.

Nahlásit

0
+
-