Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Stezkou odvahy do pobočky

26. 11. 2009
7 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Tak RB si to převzala z eBanky a jedna z mála solidních bank, která do 2. dne převáděla ještě před 1.11.2009

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Tahle věc sem až tak nepatří, ale zkusím to.Jak všichni víme, tak existuje nový zákon o platebním styku - nemá cenu to dále popisovat, protože všichni víme o co jde. Je mi jasné, že to bude samozřejmě banka od banky různé, ale já osobně v KB mám dojem, že se to snad ještě zhoršilo. Dříve jsem ty peníze během dne už viděl "na cestě" a de facto už byly v použitelném zůstatku, takže jsem je mohl vybrat, odeslat apod. A teď se připisují až v noci, takže jsoupoužitelné až ten další den.Proto mě docela mile překvapilo, když jsem včera večer dal přes net do KB příkazy, shodou okolností oba do RB, tak se mi oba příjemci dneska dopoledne ozvali, že moc děkují a mají už peníze na účtu. To se podle mě při příjmu v KB stát nemůže. nebo máte někdo jiné - lepší i horší - zkušenosti?

Nahlásit

-
0
+

Nejjednodussi je "card loss insurance", i kdyz v anglicky mluvicim svete je obvykle "card protection insurance" (vztahuje se na ztratu i ukradeni).Loos je typo ktere celkem pobavi - vyhledejte si co loo znamena :). Cela veta je potom vcelku zabavna :).

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Před necelým rokem jsem potřeboval navýšit limit na platební kartě. Záležitost na pět minut i s nabídkou úvěrů, hypoték, spoření a pojištění. Zkusil jsem tedy zajít na pobočku banky, kde jsem si zřídil účet a kde sedí „moje“ bankovní poradkyně. Žel, abych se k ní dostal, musel jsem se ohlásit u „recepce“ při vchodu.Recepčnímu jsem řekl, s kým bych rád mluvil, a díval jsem se na „svou“ poradkyni, jak si asi piluje nehty. Recepční odvětil, ať se posadím a chvíli počkám a někam odběhl.Čekal jsem čtvrt hodiny (a pozoroval poradkyni upravující si nehty), než mě mladý pán uvedl ke stolku s dámou, před kterou stála cedulka Jana Kadlecová.A pak že bankéři nemají smysl pro humor.

Nahlásit

-
0
+

No právě, my jsme takový sebevědomý národ, že si kde kdo chce ušetřit spolupráci s rodilým mluvčím a raději sáhne po slovníku doufaje, že slovník přece nelže. Ani já přece nejsem nějaká instance, která by vám zaručila správnost. Ale umím snad dost anglicky na to, abych poznal, že je tam "loos" místo "loss" a že slovo variation se v tomto smyslu použít nemá. Takhle by to znamenalo spíše variace, obměna, úchylka (!). Také bych nechal zkontrolovat užití určitého členu na začátku věty atp.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Hned jsem se byl na tu kartičku podívat a zjevně jsme to my :-(A jak to má být přeloženo správně (když už jim tam budu psát aby to dali do pořádku)? Nejsem zdatný angličtinář ....Trochu mě to připomíná situaci, když v pražském metru (trasa A, stanice Můstek) bylo během pár měsíců na infoobrazovkách asi 4x změněno anglické upozornění na to, že VLAK PŘIJÍŽDÍ DO STANICE :-)

Nahlásit

-
0
+

Škoda, že tu ještě nemáme "palec nahoru" jako na Facebooku, hned bych ti tam jeden švihl!

Nahlásit

-
0
+