Robert-Antonio|30. 9. 2009 16:29| reakce na Martin Čermák - 29. 9. 2009 21:52
PPP u dálnic může fungovat, ale má to jeden háček - řidiči by za použití dálnice museli pěkně platit mýto, což je pro průměrného socialistického čecháčka děsivá představa.
Vlad Ender|29. 9. 2009 22:37| reakce na Martin Čermák - 29. 9. 2009 21:52
PPP funguje velice ruzne - v podstate podle toho, jak dobrou smlouvu se vam povede udelat.V Londyne pres PPP zkusili delat udrzbu metra, a byl (je) to obrovsky debakl, ktery Londyn stal stamiliony liber.Britska armada taky delala hodne PPP, a nejaka studie pred rokem nebo dvema ukazala ze vetsina z nich byla o hodne drazsi nez by musela byt.PPP je navic hezky zpusob jak zakryt diry v statnim rozpoctu (je to v podstate ekvivalent operaci mimo rozvahu, ktere zpusobily bankam tolik problemu).
Námět pro novinář píšící o korupci při přípravě a realizaci dopravních staveb u nás. Medializujte PPP - Privat Public Partnership. Soukromé banky prostřednictvím - konsorcií stavebních firem ( nemyslím tuzemských ) zainvestují dálnici, realizují zisk při jejím provozování a po pár desítkách let předávají eráru. Není to nic exotického - v současné době to připravují na Slovensku.
Nahlásit
-
0
+
Petr Malý|29. 9. 2009 10:55
Proti korupci je účinné pouze to, že jim (těm co rozhodují) dáme do rukou co nejmenší množství peněz. A tedy o co největším množství si rozhodovat sám. Je zajímavé, že když nakupujeme pro sebe a za svoje, tak nás nikdo nezkorumpuje... Korupce se vynoří až tehdy, kdy někdo nakupuje pro někoho jiného, za peníze někoho ještě úplně jiného...
Diskuze: Úhel pohledu
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Robert-Antonio|30. 9. 2009 16:29| reakce na Martin Čermák - 29. 9. 2009 21:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vlad Ender|29. 9. 2009 22:37| reakce na Martin Čermák - 29. 9. 2009 21:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Čermák|29. 9. 2009 21:52
Nahlásit
Petr Malý|29. 9. 2009 10:55
Nahlásit