Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Jak získat kontakty

Jan Majer | 30. 3. 2008 | Celkem 26 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Všech 26 komentářů v diskuzi.

Peter Cmorej | 4. 4. 2008 10:57

Pytanie odporucani je spolu s proviznym systemom hlavnym dovodom slabej urovne financneho poradenstva. Je to sice pekne, ze o kontaktoch sa vedu siahodlhe diskusie a su jedinci, ktory si ich vedia vypytat nevtieravo, ale vacsina to robi zle. Potom je samozrejme, ze pre ludi sa financny poradca = otrava. Aj ked to podate sebalepsie a klient neciti natlak, pociti ho len co zacne kontaktovat svojich znamych, ze ci na nich moze dat kontakt. Mozno 1 z 10 klientov Vam da skutocne dobre odporucania ked si ich pytate. Ak si ich pytate na zaciatku spoluprace tak mozno 1 z 20.Polovica "odporucanych&q uot;klientov si o Vas mysli, ze stenieco ako podomovy predavac. Najviac ma vzdy unavoval prave boj s tymto predsudkom. Na druhej strane co clovek chce, ked je odporuceny skutocne ako podomovy predavac. Potom su tu samozrejme studene kontakty. Bez toho aby o Vas dopredu vedeli. To je vsak uspesnost este mensia. Este na zaver take male pozorovanie: cim vacsie mesto, tym su taketo pytane odporucania menej uspesne. Mestsky ludia su viac otrkany, obrneny, maju menej casu.

Nahlásit

0
+
-

Jan Dvořák | 3. 4. 2008 09:57

Že poradci potřebují nové kontakty, to je OK.Mně ale přijde divné dávat doporučení na někoho, s kým jsem teprve začal spolupracovat a nemám s ním větší vlastní zkušenosti.Kdyby to chtěl poradce třeba po roce spolupráce, až ho poznám, pak bych to pochopil. Třeba bych i sám dal svým známým kontakt na něj, kdyby ho potřebovali. Ale na začátku ne. Když jsem u toho porovnání s automobilkou.Také doporučíte nákup značky aut až po nějaké zkušenosti a ne ihned poté, co s ním vyjedete z autosalónu.

Nahlásit

0
+
-

Max | 3. 4. 2008 11:33 | reakce na Jan Dvořák - 3. 4. 2008 09:57

K té automobilce. Taky jste si za to auto zaplatil ještě než jste vyjel z autosalonu, rohlík platíte než ho ochutnáte, léky doplácíte ještě než zjistíte zda Vás vyléčí atd.Berte v úvahu jak se poradce dostal k Vám. Asi na doporučení některého z Vašich známých. Tomu se asi schůzka líbila a je to Váš dobrý známý a věříte mu nebo jste člověk, který něco aktálně řeší, když jste se s poradcem setkal... Takovým lidem schůzku doporučujete - pokud se Vám líbila a měl jste z ní dobrý pocit, něco nového jste se dověděl, či spíše si uvědomil - doporučujete pocit ze schůzky

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Dvořák | 3. 4. 2008 17:58 | reakce na Max - 3. 4. 2008 11:33

Když jsem uzavřel přes Vás smlouvu, dostanete provizi.Takže máte zaplaceno také. Když jsou kontakty povinné, NENÍ to záruka, že se schůzka s poradcem líbila. K čemu vede požadavek na kontakty - volal mi známý, že po něm poradce požaduje kontakty, jestli mne může uvést. Ale na rovinu mi řekl, že s ním sám nebyl spokojen. Jak asi ten člověk u mne uspěl, když měl takovéhle doporučení?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Martin Langr | 4. 4. 2008 00:59 | reakce na Jan Dvořák - 3. 4. 2008 17:58

Pane Dvořáku, je potřeba se na to podívat z pohledu, že klient nekupuje produkty, ale službu. Službu FP, který je mu je k dispozici 24/7/365 po celou dobu spolupráce = servis. Stejně také, že poradce je klientovi schopen ušetřit/vydělat nemalé peníze touto službou, v řádech stotisíců a více. Za tuto následnou péči již poradce zaplacen není. Pokud klient není s jeho prací spokojen (viz. Váš Př. + neuvažuji extrémy typu UBK :-), pak poradce udělal někde chybu a dle toho taky dostane "kvalitní" doporučení, pokud vůbec nějaké. Klient by měl pochopit sám, že to nedělá, protože MUSÍ (tzn. je do toho tlačen), ale proto, že chápe a vidí v tom pro sebe přínos, a chce to dopřát i svému okolí. A doporučuje pouze zase nezávaznou schůzku.Otázkou pak je jak kvalitní je následná peče - kdy se důvěra buduje a upevňuje atd. ale to už je na svědomí každého poradce a jiné téma :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Dvořák | 4. 4. 2008 07:41 | reakce na Martin Langr - 4. 4. 2008 00:59

Souhlasím, pokudchci dopřát kvalitní službu svému okolí, tak ji doporučím, až si ji více prověřím a uvidím skutečnou úsporu a přesvědčím se o následné péči poradce.Tedy třeba po roce spolupráce. Pak poradce doporučím dále.Vždyť já jako klient se na to mohu dívat tak, že jsem si služby poradce PŘEDPALTIL, ne že mi další servis poradce poskytuje zdarma.Požadavek na doporučení HNED právě zavání tím, že klient MUSÍ. Přesně takhle mi článek vyznívá a je to tam defacto i tak napsáno.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Max | 2. 4. 2008 23:39

Je skvělé, že tady vážení přátelé jako p. Cmorej nebo Glasa střílejí do nezměřitelných hodnot. Obecné plky... Tento článek byl o tom jak získat doporučení, ale k tomu asi nemají co říci. Pod články, které se věnují tématům o kterých tu datlují do klávesnice by to bylo pro Vás příliš na ráně konstruktivním argumentům na které nereagují, že?Článek se mi velmi líbil. Uvědomuji si důležitý okamžik ve chvíli kdy si poradce říká o doporučení - zní to podobně, ale vyzní jinak:- pokud budete spokojeni, tak mi dáte doporučení na lidi, kteří...nebo- pokud budete spokojeni, tak mě doporučíte lidem, kteří...To si myslím, že by měl slyšet a pochopit klient, ale to začíná u poradce - ten musí být nastaven tak, že "klient má tu čest dát možnost svým známým se s ním setkat"...

Nahlásit

0
+
-

Peter Cmorej | 3. 4. 2008 11:45 | reakce na Max - 2. 4. 2008 23:39

A ako inak mame reagovat, aby to neboli "obecne plky" ? vobec prvykrat ide o neanonymnu diskusiu (teda okrem teba Max), ktoru cita dokonca aj clovek najpovolanejsi, Jan Muller, tak preco by sme sa nevyjadrili ? konstruktivne argumenty ? nech sa paci, cakam :)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Max | 3. 4. 2008 12:55 | reakce na Peter Cmorej - 3. 4. 2008 11:45

Viděl jste někdy strukturu produkce Partners SK nebo ČR? Viděl jste někdy objem prostředků investovaných v různých instrumentech FT? Vzhledem k profilu klasických klientů lze říci, že portfolia se skládají velmi citlivě - vyjímky připouštím, ale... ...obecné plky to zůstanou do chvíle než pošlete na Partners propočet jak hodně poradce poškodil klienta výměnou pojistné smlouvy nebo jinak nastaveného plánu, do té chvíle se na toto téma pod článkem JAK ZÍSKAT KONTAKTY nebudu vyjadřovat, snad pod jiným článkem nashledanou.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Peter Cmorej | 3. 4. 2008 22:59 | reakce na Max - 3. 4. 2008 12:55

len tak mimochodom hovorili sme o slovenskom Partners, nie o ceskom. Na ceske Partners som nepocul krive slovo a ani nemozem povedat krive slovo, na rozdiel od jej slovenskej "sestricky" ;.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Max | 4. 4. 2008 11:41 | reakce na Peter Cmorej - 3. 4. 2008 22:59

Já už ano, ale to se stává každé úspěšné firmě. Jsou to provokace. No comment

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Juraj | 11. 10. 2009 13:46 | reakce na Max - 4. 4. 2008 11:41

A čo také zlé sa vraví o PartnersgroupSK ? Podľa mňa keď toto niekto povie ma aj dôvod prečo to povie a ja chcem vedieť prečo??

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Max | 12. 10. 2009 02:28 | reakce na Juraj - 11. 10. 2009 13:46

To bude asi otázka a nesouhlas na pane Petera Cmoreje nikoli na mě...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Filip Glasa | 3. 4. 2008 16:30 | reakce na Max - 3. 4. 2008 12:55

Tak keď to chcete vedieť pán MAX, tak ako klient by som si o Vás nepomyslel nič dobrého, ak by ste na mňa vyšli s tou požiadavkou o získanie klientov. Dobré služby sa predávajú samé. Ak by ste na mňa urobili dojem, bez vyzvania by som Vás doporučoval ďalej. Podobnou otázkou si to u 80% ľudí pokazíte. Mimochodom vadí Vám aj odbočenie z témy aj v uvedenom rozhovore?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Peter Cmorej | 1. 4. 2008 12:19

Aby v tom Filip neostal sam, pridam sa aj ja. Mam viacnasobnu skusenost ci uz od klientov alebo od Vasich nespokojnych poradcov, ktori by aj chceli robit kvalitne poradenstvo, ale bohuzial nemozu, ze Vasa produkcia je tlacena cez IZP. Zaujimala by ma struktura produkcie Vasich "Smart for the best" :) Niektorych Vasich poradcov poznam este zo svojich OVB cias a viem co za "zverstva" pachali v penazenkach svojich klientov uz v tej dobe. Pan Muller, kazdy o Vas hovori, ze ste skvely prezentator a "manipulator&qu ot;,ale voda sa hovori, chlieb sa je. Mozete si tu s nami pinkat, "urazat sa", pozyvat nas na stretnutia, rozpravat nam o kvalite Vasho poradenstva, ale pravda bude vzdy na trhu, medzi klientmi a my ju vidime. Slovami nas nepresvedcite.

Nahlásit

0
+
-

Vilček | 1. 4. 2008 13:39 | reakce na Peter Cmorej - 1. 4. 2008 12:19

Nedá mi nereágovať na tento príspevok. Našťastie pravda je ukazovaná prostredníctvom činov a nie len slov. Aj tým sa líšime od ostatných poradenských firiem. Dnes som mal možnosť porovnať si niektoré produkty s konkurenciou (okolo 10 veľkých spoločností), ale ani jedna nebola kvalitnejšia, inými slovami povedané lacnejšia a výhodnejšia pre klienta. Takže my nemusíme klientov presviedčať slovami, pretože sa presvedčia sami našimi skutkami. A ešte k tej kvalite na trhu, Vy ju zrejme nevidíte a to ju máte rovno pred nosom - u nás.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Peter Cmorej | 2. 4. 2008 19:17 | reakce na Vilček - 1. 4. 2008 13:39

Gratulujem pan Vilcek a povedzte mi, ako dlho Vam trva vybrat pre klienta to spravne poistenie Aegon alebo Axa, Aegon alebo Axa ? urcite tazke rozhodovanie. A co este okrem zivotneho poistenia viete svojim klientom sprostredkovat, respektive, v akych oblastiach este mozete klientovi vybrat to najlepsie co pre neho na trhu je ? Viete, ked je Vas vyber obmedzeny iba na jeden titul, vela tam toho nenavyberate. A vyuzivate Vy tu sporiacu schemu co mate od Acrossu ? dufam, ze ano, to by mi ku spokojnosti uplne stacilo. Lebo o tom bol moj prispevok, nie o poplatkovo trosicku lacnejsom zivotnom poisteni. Ked sa Vam trosku otvoria oci, mozeme si podebatovat aj na inej urovni.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Marek Hajn | 30. 3. 2008 23:47

Kolikrát mám z některých lidí pocit, že si myslí, že mi budou muset dohazovat další lidi.Nevím, jestli něco dělám špatně, nebo zda-li je to pozůstatek špatných zkušeností po Amway, pojišťovácích a dalších podomních prodavačích, ale je to fakt děs. Vždycky mi vstávají hrůzou vlasy na hlavě, když slyším, že mi budou muset někoho shánět a dohazovat.

Nahlásit

0
+
-

Michal Štěpaník | 30. 3. 2008 20:21

Zajímavé formulace, ale v podstatě to je pravda. Mnoho klientů neví koho mají doporučit, a proto je lepší definovat budoucího klienta.

Nahlásit

0
+
-

Filip Glasa | 30. 3. 2008 16:47

Vždy som sa čudoval prečo Partners na Slovensku fungujú starým dobrým štýlom "prepoisti celú rodinu" na jednej strane, a v Česku zase Partners vystupuje celkom seriózne na strane druhej. Ale asi to bude tým, že napriek dojmu o prepojenosti sú to len "spřátelné společnosti".

Nahlásit

0
+
-

Ján Muller | 30. 3. 2008 21:06 | reakce na Filip Glasa - 30. 3. 2008 16:47

Vážený pán Glasa, takéto negatívne paušálne vyjadrenia o Partners sú typické pre anonymných škodcov, ktorých sú slovenské fóra s nízkou úrovňou kultúry a profesionality plné. Čítal som niekoľko Vašich príspevkov do Trendu a očakával by som od Vás hlbší záujem o spoločnosť, ľudí pôsobiacich v tejto spoločnosti a samozrejme princípy a hodnoty, akými sa riadime. Rád sa s Vami stretnem a môžeme spolu viesť odborný rozhovor o poradenskej koncepcii v našej spoločnosti, akým spôsobom dohliadame na kvalitu poskytovaných služieb, z čoho pozostáva naše portfólio, ako sa bude vyvíjať slovenský poradenský trh atd. Určite ma veľmi zaujímajú aj Vaše názory, Váš nezávislý pohľad či už na poradenský trh alebo aj našu spoločnosť. Ale prosím, nenechajte sa zbytočne ovplyvňovať lacnými anonymnými príspevkami, ktoré nemajú žiadnu výpovednú hodnotu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Filip Glasa | 30. 3. 2008 22:00 | reakce na Ján Muller - 30. 3. 2008 21:06

Ja osobne som dostal niekoľko neanonymných emailov typu:"Môj poradca, ktorý bol pôvodne v OVB a dnes je v Partners mi doporučil zrušiť všetky existujúce poistky a uzavrieť nové... čo mám robiť?"To neboli anonymní škodcovia, ale konkrétny klienti. Povedzme, že nové produkty AXA sú naozaj výhodnejšie, ale ako skúsený poradca tiež viete, že vo väčšine prípadov nie je výhodné rušiť staré životné poistky a uzatvárať nové. Asi tak trochu platí, že starého psa novým kúskom nenaučíš.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Šuter | 4. 4. 2008 19:49 | reakce na Filip Glasa - 30. 3. 2008 22:00

čo je podla vas lepšie vražat kopec penazí do starého auta alebo si kupit nove?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Filip Glasa | 4. 4. 2008 20:58 | reakce na Šuter - 4. 4. 2008 19:49

dúfam, že toto nemáte zo školenia, ale len z vlastnej hlavy.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Ján Muller | 31. 3. 2008 00:44 | reakce na Filip Glasa - 30. 3. 2008 22:00

Pán Glasa, ak sú to neanonymní klienti, prečo sa oni alebo Vy neobrátili na našu spoločnosť. Veľmi zodpovedne pristupujeme k požiadavkám našich klientov a každý čo i len náznak nie celkom správneho poradenstva dôsledne riešime k spokojnosti našich klientov. Veľmi často sa u klientov stretávame s predraženými poistkami, ktorých poplatková štruktúra je nastavená tak, že čím väčší objem peňazí klient v poistke má, tým viac si poisťovňa sťahuje na poplatkoch. O niekoľko rokov mesačné poistné klienta nestačí pokrývať mesačné poplatky poisťovne. Tu by naozaj mal klient zvážiť, či si zachovať takúto zmluvu. Utopené náklady sú raz utopené náklady a vždy si klient musí zvážiť, či prísť o 20.000 korún, alebo po pár rokoch o 200.000 korún. Ale pán Glasa, vrátim sa k mojej ponuke osobného stretnutia. Evidentne Vám záleží na osude našej spoločnosti ako aj osude našich klientov a cez net toho veľa nevyriešime. A pán Glasa, ešte jedna vec, ľudia nie sú psi...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Filip Glasa | 31. 3. 2008 14:02 | reakce na Ján Muller - 31. 3. 2008 00:44

Ono to samozrejme môže byť tak, že to boli len ojedinelé prípady. Prečo sa neobrátili na vašu spoločnosť? No chceli poznať názor z inej strany. Nebudem robiť nijakú analýzu, ale tipnem si, že väčšina zrušených životných poistiek, ktorá sa nahradí novými nie je výhodný krok ävšeobecne - nie len v partners). Ide len o získanie novej provízie. Počínanie poradcu, ktorý pred rokmi vyzdvihoval nejaké produkty ako vynikajúce, ale dnes ich označuje za nevýhodné a doporučuje nové produkty, nevyzerá seriózne. A to napriek tomu, že by skutočne bolo výhodnejšie staré zrušiť a uzavrieť nové poistky. Ja osobne sa v poistkách nevyznám. Viem však, že čím je človek mladší, tým za krytie platí menej. Čím je kapitálová poistka staršia, tým je vyššia technická úroková miera. A nedávno bol práve na finmagu článok o výškach provízií zo životnývh poistiek. Tie tiež rástli v čase. Takže ak má dne Partners poplatkovo výhodnejšie produkty, tak sa v niektorých prípadoch možno dostal len na úroveň spred niekoľkých rokov. A asi najdôležitejšie je, že nikdy v týchto prípadoch som nepočul o iných možnostiach ako nahradiť starú poistku novou - okrem zrušenia starej.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK