Jaromír Vitko|4. 9. 2010 11:14| reakce na Petr Pichrt - 26. 5. 2008 14:14
Naprosto souhlasím. Není co k tomu dodat. OVB se chová jako nařknutý viník, který nemá co ztratit, tak se jen brání možnými prostředky, které legislativa v ČR umožňuje.
Nevím kde OVB p.Uzla "vyhrabala" ;,ale tahkle hloupě rožšířit rozkol mezi "svým" stádem jinak poslušných obelhaných mozečkovymytých oveček (trvám na tomto názvu minimálně u nováčků a nižších pozic -hlavně naivních mladých lidiček,které OVB oblbuje svoji velikostí,mega výdělky, blahem pro klienta a centrálou"týmem analytiků..") - merito věci - pane Uzle, Vaše mrzká odezva na stížnost neetického jednání pra..te Štorka a rozeslání hromaného mailu strukturám vyvolala a ještě více vyvolá otázku co se děje, kdo je to Štork, co provedl a jakto že náš mega vzor je lump ? ..my naivní ovečky jsme teď otevřely očíčka - otevřely Google a hlavně Vámi rozeslaný odkaz na Investujeme.cz a prohlížíme co všeho jste schopni..lži,mlžení,oblbování z úst vedoucích a na FKT ... spustil jste omylem lavinu, kdy jinak nabrainwashované ovce poprvé nakouknou pod pokličku finanční kultury a podívají se poprvé na web a články o OVB, co ta jejich zázračná největší a nejsilnější OVB je žumpu.Díky, nebýt Vašeho prohlášení a mailu, byli jsme uvězněni v růžovém oparu síly a neporazitelnosti a etické čistoty proklamované vedením.. Díky a nechť všichni nezkažení a nespokojení R1-R3 jsou touto lavinou zachránění a jdou tam, kde se nebudou za OVB stydět !!!PS - nechte si Štorka a podobný opičá..ky, stejně vypadá jak žába a faleš mu září z očí.
Nahlásit
-
0
+
Tomáš Prouza|27. 5. 2008 09:39| reakce na Lubomir Tomecek - 26. 5. 2008 20:23
Dobrý den, nebojte se. Nikdy neříkám věci, ktedré by byly nedoložitelné. Hlavně ale uvidíme, co vlastně OVB skutečně namítá, protože tiskové zprávy jsou jedna věc a texty žalob druhá. A samozřejmě tu druhou stále nemáme k dispozici.
Dobrý den, problém je bohužel i v našich zákonech. Není zde upraven ´titul´, ´pojem´ či jak to chcete nazývat, jako FINANČNÍ PORADCE, zprostředkovatel produktů a co je hlavní a co se týká i onoho čuněte, není zde trestní odpovědnost, přitom se nebojím nazvat toto jednání krádeží.Myslím, že článek na http://ovbjournal.cz/?id=210 a bohužel i na http://investujeme.cz/clanky/pavel-uzel-financni-poradce-musi-volit-nejlepsi-reseni/ je výsměch.AFIZ by měl tvrdě penalizovat nejen poradce, ALE i společnost ve které působí.Vedení je zodpovědnou stranou, pan Štork dělal jen ´dobře svoji práci´, kterou vedení tolik oceňovalo.
Nahlásit
-
0
+
Martin Draha|26. 5. 2008 22:16
Ten pán v hlavičce je onen Štork? O kterém se tak často mluví?
Nahlásit
-
0
+
Jan Majer|26. 5. 2008 21:58| reakce na Lubomir Tomecek - 26. 5. 2008 20:23
Velice jednoduše - svědectvím poškozených klientů. Společnost OVB věděla (stejně jako každý, kdo se orientuje v oboru - psalo se o tom na internetu i v denním tisku), že pan Štork byl již etickým výborem AFIZ opakovaně kárán a pokutován za poškozování klientů (a samozřejmě měla podrobný přehled o jeho "zázračné" produkci). Kdo dělá v oboru, ví, že něco takového se může stát jen tomu, kdo opravdu velmi málo dbá na zájmy klienta.Pan Štork byl historicky první, koho AFIZ potrestal za porušení etického kodexu (2006). V komentáři v Lidovkách jsem tehdy navrhoval, aby se částky vybrané od pokutovaných poradců investovaly do kampaně nabádající klienty ke komunikaci s AFIZ, kdykoli mají podezření, že s nimi poradce nejedná fér. V AFIZ můj návrh vyvolal mírné pobavení. Teprve s odstupem mi dochází jedna souvislost - podivný článek prezidenta AFIZ Tomáše Ježka (kterého si velmi vážím) publikovaný před dvěma týdny na Investujeme.cz připravoval půdu pro to, co nyní rozjela OVB. Cituji: "Některé společnosti totiž zneužívají Etickývýbor a etický kodex jako nástroj svého nefér vedeného konkurenčního boje. Podávají na své konkurenty stížnosti, jejichž smyslem vůbec není dosáhnout lepší ochrany spotřebitele, nýbrž poškodit konkurenta a získat tak pro sebe neoprávněný prospěch." Ano, i tak se dá otočit naruby skutečnost, že se někdo s nasazením svého jména a s vědomím, že OVB má hodně peněz na právníky, postaví na stranu poškozeného klienta a žádá potrestání toho, kdo se na jeho úkor obohatil.
Nejlepší reakce na toto téma je dle mě název dnešního "Víkendu" na tv Nova
Nahlásit
-
0
+
Lubomir Tomecek|26. 5. 2008 20:23
Dobry den, mam pocit, ze se tu bavite jen a pouze o tom, zda L. Stokr je dobry poradce nebo ne. Dle meho nazoru to vubec neni pointa zaloby od OVB, vsak sama OVB ho potrestala a domluvila mu internimi cestami (bez ohledu na to, co si o takovem "potrestani&quo t;asi myslime). Problem je podle mne v tom, zda L. Stokrovi sama OVB dala seznam kontaktu a poslala ho zamerne poskozovat tyto klienty.Nejsem si uplne jisty, jak by tento vyrok mohl Tomas Prouza obhajit.
Nahlásit
-
0
+
Ondřej Hrachový|26. 5. 2008 18:55| reakce na Tomas Pieter - 26. 5. 2008 18:49
Zdravím, samozřejmě to bylo myšleno absolutně bez kontextu na odbornou stránku věci a pouze ironicky vůči OVB. O vojenství nevím nic a asi to tak i zůstane.
Tomas Pieter|26. 5. 2008 18:49| reakce na Ondřej Hrachový - 26. 5. 2008 12:17
offtopic: nic takoveho vojenska terminologie nerika. staci si precict bud "o valecnem umeni" nebo opravdu nastudovat taktiku moderniho boje. nema to nic spolecneho s tim, ze uz neexistuje sila ani odhodlani.
Myslím, že tohle je zrovna jedna z věcí, která ač nehezky, ale jasně ukazuje, že je na českém trhu opravdu mraky místa...Jinak by se tady přece takové ukázkové p...e po tak dlouhou dobu neživilo... Nevím přesně, v jaké fázi se teď situace s p. Štorkem nachází, ale nezkouší to náhodou OVB tak, že nemá co ztratit? Buď se jej podaří očistit nebo alespoň část klientů přesvědčit o tom, že p. Štork opravdu dělá svoji práci dobře. A kdyby to náhodou vyhořelo celé komplet, tak se to bude tutlat jako Helvag s tím rozdílem, že panu Štorkovi lze změnit identitu a může je na nové triko :) OVB by při tom mohla říct, že ho vyhodila. A to bych ani neřekl, že píši až takové sci-fi... :) Mno, kvalitní sako hned nutně neznamená kvalitní rady.PP
Nahlásit
-
0
+
Ondřej Hrachový|26. 5. 2008 12:17| reakce na Jan Majer - 26. 5. 2008 11:23
Dobrý den Honzo, pan Uzel asi vyznává taktiku "nejlepší obrana je útok". Tuto vojenskou taktiku údajně využívá agresor ke zmatení protivníka, pokud se mu zdá porážka již neodvratná. Prezentuje tak sílu a odhodlání, které ovšem už reálně neexistuje. Toliko vojenské terminologie. Máte pravdu v tom, že vyrazit se Štorkem a jeho poradenstvím do boje, je trochu asi i pro laika nepochopitelný krok. Uvidíme co tahle pokerová strategie OVB doopravdy přinese...
Co na to říci?Je vidět, že "tonoucí se stébla chytá".Pan Uzel už neví, co by si vymyslel.
Nahlásit
-
0
+
Jan Majer|26. 5. 2008 11:23
Zrovna v pátek jsem jednomu novináři odpovídal na otázky k výročí vzniku Partners. Jedna otázka se týkala "soudních sporů" s OVB. Uvedl jsem, jak to je: že Partners žádné spory s OVB nevedou a že OVB nikdy žádnou žalobu proti Partners nepodala. Že se jen někteří naši poradci soudí s OVB o peníze, které jim tato firma dle názoru právníků neoprávněně zadržuje a že se u soudu řeší další porušování zákona za strany OVB.A lup ho. Přijedu z víkendu a ono to už neplatí. OVB vydala v neděli (v pondělí bývá v novinách "víc místa", ale ani tak se to do deníků nedostalo) tiskovou zprávu, že podala trestní oznámení na Tomáše Prouzu a na Partners za to, že Prouza v jednom rozhovoru mluvil o Lukášovi Štorkovi, vyloučeném nedávno z AFIZ kvůli tomu, že se opakovaně obohacoval na úkor klientů. A OVB za to panu Štorkovi už roky tleská a jeho styl práce schvaluje. Proč? Nejspíš proto, že tento superproduktivní borec vydělává velké peníze firmě i vlivným nadřízeným. Člověk by čekal, že OVB raději tiše počká, až ta ostuda utichne. Tento krok OVB je pro mě nepochopitelný. Podstrčit médiím téma Štork a nechat Partners reagovat na dotazy novinářů, to je opravdu kuriozita. Zvlášť když poškození klienti dosud nevyužili příležitost k veřejnému vystoupení a Lukáš Štork se pořád ještě nedostal do televize.
Diskuze: OVB žaluje Prouzu
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jaromír Vitko|4. 9. 2010 11:14| reakce na Petr Pichrt - 26. 5. 2008 14:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Crha|2. 6. 2008 16:12| reakce na Martin Draha - 26. 5. 2008 22:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ústečanda|27. 5. 2008 19:44
Nahlásit
Tomáš Prouza|27. 5. 2008 09:39| reakce na Lubomir Tomecek - 26. 5. 2008 20:23
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Miloš Götz|26. 5. 2008 23:24
Nahlásit
Martin Draha|26. 5. 2008 22:16
Nahlásit
Jan Majer|26. 5. 2008 21:58| reakce na Lubomir Tomecek - 26. 5. 2008 20:23
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Radek Appl|26. 5. 2008 21:10
Nahlásit
Lubomir Tomecek|26. 5. 2008 20:23
Nahlásit
Ondřej Hrachový|26. 5. 2008 18:55| reakce na Tomas Pieter - 26. 5. 2008 18:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Pieter|26. 5. 2008 18:49| reakce na Ondřej Hrachový - 26. 5. 2008 12:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Pichrt|26. 5. 2008 14:14
Nahlásit
Ondřej Hrachový|26. 5. 2008 12:17| reakce na Jan Majer - 26. 5. 2008 11:23
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petra Kubertová|26. 5. 2008 11:25
Nahlásit
Jan Majer|26. 5. 2008 11:23
Nahlásit