Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Absurdních poplatků je stále dost

„Proč mám platit za autorizační sms pro provedení transakce, když už musím platit za provedení samotné transakce do jiné banky?“

A jaké poplatky zatím návštěvníci webu navrhli? Jistě zajímavý je poplatek za vyplnění specifického (nebo variabilního) symbolu. Jak píše Pavel „Za vyplnění specifického symbolu, což bylo výslovné přání školní jídelny, aby vůbec mohla být platba správně přiřazena, jsem musel v KB zaplatit nový poplatek ve výši 50 Kč.“

Skoro neuvěřitelně zní příběh Ivety a její nominovaný poplatek za vedení „zmrazeného“ účtu. Účet byl zmrazen na základě úmrtního listu. Ale vzhledem k tomu, že ještě dva měsíce po smrti blízké osoby nebylo vyřízeno dědické řízení, stále chodily poplatky za vedení účtu - a nejabsurdnější bylo, že přišel i poplatek za zaslání sms zprávy. Šlo sice pouze o 5 Kč, ale sms stále zasílali na již neexistující telefon, protože nikdo k účtu neměl přístup, aby službu zrušil.“

Možný favorit letošního ročníku může být poplatek za autorizační sms pro příkaz k platbě! Podle popisu Terezy, je tento poplatek skutečně aspirantem na absurdnost roku: „Proč mám platit za autorizační sms pro provedení transakce, když už musím platit za provedení samotné transakce do jiné banky?“

Petr Žemlička upozornil na jinou absurdní situaci, která s sebou nese neméně absurdní poplatek za kladný stav účtu (za nečerpání debetu): „V KB mám povolený debet k účtu. Když debet využiji, platím úrok z debetu - potud je to pochopitelné. Ale pokud máte povoleno jít na účtu např. 10 tisíc do mínusu a vy máte zůstatek kladný, zaplatíte poplatek za rezervaci zdrojů, tedy za to, že debet nevyužíváte. Pokud jste tedy 2 tisíce v mínusu, platíte úrok z debetu za tyto 2 tisíce, plus poplatek za zbylých nevyužitých 8 tisíc.“

Z dalších dosavadních nominací vybíráme: poplatek za vklad na vlastní účet, poplatek za položku, poplatek za zjištění stavu účtu přes GSM banking, poplatek za vyhledávání archivních výpisů v internetbankingu, poplatek za vedení hypotečního účtu či poplatek za cashback. Klienti i nadále velmi často nominují poplatek za příchozí platbu, tedy nejabsurdnější bankovní poplatek roku 2005, který dle pravidel ankety již nemůže být nominován.

Nominace probíhá na adrese:
http://www.bankovnipoplatky.com/nominace-nejabsurdnejsi-bankovni-poplatek-2008/

Portál
www.bankovnipoplatky.com vyhlásil 4. ročník ankety „o nejabsurdnější bankovní poplatek“. Bankovní klienti mohou nominovat absurdní poplatky od 1. října. Návštěvníci webu budou moci navrhovat bankovní poplatky do konce listopadu. Od 1. prosince se rozběhne hlasování. Pro 4. ročník ankety jsme nezařadili vítěze předchozích tří ročníků, aby měly šanci vyhrát i jiné absurdní poplatky. Naopak jsme nominovali devět poplatků, které loni skončily na 2. až 10. místě. Informace najdete na:
http://www.bankovnipoplatky.com/nejabsurdnejsi-bankovni-poplatek-2008/zakladni-informace-6023/

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK