Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Soros, kam se söröš?

Aleš Tůma | 6. 4. 2017 | Celkem 4 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Daniel | 7. 4. 2017 14:42

Tento článek by bylo možno použít na podporu konspirační teorie, která říká, že většina konspiračních teorií vznikla proto, aby zamlžila skutečné konspirace: snese se hrst hoaxů a blbostí, aby se tím znevěrohodnila prakticky všechna tvrzení, která jsou negativní a nežádoucí.

+11
+
-

Dalších 4 komentáře v diskuzi.

Jan Pozner | 8. 4. 2017 14:19

Drž se svýho ekonomickýho kopyta! To jediný na tom článku má hlavu a patu.
Tohle je blábol někoho, kdo si ani nechce najít fakta a má "názor" vytvořený dávno předtím než poprvé klofnul do klávesnice. Za účelem potvrzení tohoto názoru smíchal každou blbost, kterou kde potkal, čímž se jeho "názor" kupodivu potvrdil. To je jako psát o astronomii a přimíchat k ní astrologii s homeopatií. Vidíte jaká je astronomie blbost!

Buďme úplně konkrétní: Inkluze.
Zavádění ideologicky motivovaného nesmyslu bez prokazatelného zlepšení úrovně vzdělání. Začalo to nejprve propagandou, známe to rasíísmus, diškriminacéé, atd.
Pokračovalo žalobou organizovanou Open Society Justice Initiative (=Soros. Ne, opravdu to nebyla nějaká D.H. a spol., ti byli jen křoví) na český stát pro údajnou diskriminaci cikánů ve školách.
To se dostalo až do Štrasburku, kde to malý senát shodil poměrem hlasů 6:1, pak se dostalo k velkému senátu a tam naopak vyhrál Soros. Zajímavé je, že se vůbec nezpochybňovala věcná stránka, tedy jestli opravdu mají LMP, věcný důvod pro speciální vzdělávání. Kdyby se prokázalo, že ve speciálních školách je hodně dětí bez speciálních potřeb na vzdělávání, tak to by byla systémová chyba, jenže to se neřešilo.
Doporučuju ke čtení zvláště disenty na konci:
http://eslp.justice.cz/justice/judikatura_eslp.nsf/0/1DCD666F85A02043C1257BE300471725/$file/DH-rozsudekGC.pdf?open&
Soudce Zupančič to napsal otevřeně:
Plně se ztotožňuji s nesouhlasným stanoviskem soudce Karla Jungwierta. Dodal bych pouze následující.
Jak to výslovně připouští většina soudců v § 198 a 205 rozsudku a nepřímo pak v jeho ostatních bodech, Česká republika je ve skutečnosti jediným smluvním státem, který se pustil do řešení konkrétních problémů, s nimiž se potýkají romské děti v oblasti vzdělání. Závěr Soudu, že Česká republika porušuje zásady boje proti diskriminaci, tak hraničí s absurditou. Jinými slovy, nikdy by k porušení Úmluvy nedošlo, kdyby stát zůstal v této věci nečinný.
Žádná politicky podložená argumentace nedokáže zastřít skutečnost, že Soud v projednávané věci posloužil k pozdějším účelům, které nijak nesouvisí se zvláštním vzděláváním romských dětí v České republice.
Až budoucnost ukáže, jakému účelu tento precedens poslouží.

A ta budoucnost je dnes, už to víme. Posloužil k zavedení institucionálního rasismu do škol, kdy inspekce úkoluje učitele, aby určovali kdo je cikán(!) podle kritérií jak od Rasse- und Siedlungshauptamtu. To v první řadě porušuje Listinu Čl. 3 ods. 2) Každý má právo svobodně rozhodovat o své národnosti. Zakazuje se jakékoli ovlivňování tohoto rozhodování a všechny způsoby nátlaku směřující k odnárodňování.

Posloužil k likvidaci nejúspěšnějšího (a i dle ESLP fakticky jediného) systému vzdělávání, jehož se hodně účastní cikáni, ale nejen oni. Vysokou kvalitu toho systému netvrdím já, ani MŠMT, ale EU!
http://fra.europa.eu/en/publication/2014/education-situation-roma-11-eu-member-states
Ve většině kritérií je Česko nadprůměrné. Na okraj, docela by mě zajímalo, jak zjišťovali, kdo je cikán...

Na všechny akce související, jsou přisáté neziskovky financované OSF i přímo OSF samo. Dokonce i UPOL připravovala Systémovou podporu inkluzivního vzdělávání s podporou OSF.

Závěrem, je jasné, že inkluze je kompletně dílo Sorose a spol., jehož organizačním principem je v první řadě propaganda a korupce.

Kdo, sakra, v Česku vládne a má vládnout? Rasisti z Ameriky, bolševici z Brusele nebo my, kteří tu žijeme? Jak je definovaná demokracie?

Nahlásit

+7
+
-

Jan Daniel | 8. 4. 2017 22:39 | reakce na Jan Pozner - 8. 4. 2017 14:19

Pohled mocenských elit na školství nejlépe pochopíme, když si uvědomíme tuto premisu: hloupým lidem se lépe vládne. Systém by tedy měl být tvořen omezeným množstvím elitních škol, kde budou studovat naše děti, zbytek by se měl zprůměrovat na nízké úrovni.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Pozner | 9. 4. 2017 14:31 | reakce na Jan Daniel - 8. 4. 2017 22:39

Nepochybuju, že si to spousta politiků a šedých eminencí opravdu myslí, ale obávám se, že to není tak jednoznačný. Technologickou civilizaci prostě nemůže pohánět kupa blbců a vládnoucí třída je chtě nechtě závislá na ostatních, z nich pochází i její pohodlí a bezpečí.
Příkladem bych připomněl jak Hitler vyhnal židovské fyziky, kteří se pak v USA zapojili do vývoje atomové bomby proti němu. Sice to na něj už nebylo třeba, ale kdyby to vyvinuli pro něj, tak to asi byl dost problém.

Každý režim potřebující nepokrytou propagandu vede k úpadku, tudíž se rozpor mezi propagandou a realitou stále zvětšuje. A lidem, aspoň zatím, nelze zabránit myslet či procitnout.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Daniel | 7. 4. 2017 14:42

Tento článek by bylo možno použít na podporu konspirační teorie, která říká, že většina konspiračních teorií vznikla proto, aby zamlžila skutečné konspirace: snese se hrst hoaxů a blbostí, aby se tím znevěrohodnila prakticky všechna tvrzení, která jsou negativní a nežádoucí.

Nahlásit

+11
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK