Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Velká daňová sleva

Petr Mach | 6. 12. 2016 | Celkem 46 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Krejčí | 6. 12. 2016 14:08

Svobodní už by měli slibovat jen to, co zruší. Zavedené už je úplně všechno.

+21
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Richard Fuld | 6. 12. 2016 08:56

Strašný amatérismus. Myslí si, že si koupí voliče za tisícovku měsíčně. :-) To toho tedy svobodní moc nevymysleli.

-19
+
-

Všech 46 komentářů v diskuzi.

Josef Tětek | 7. 12. 2016 13:10

Nevím, jestli toto má být hlavní lákadlo pro nové voliče v parlamentních volbách roku 2017. Snad ne. Pokud ano, je to od jediné liberální (a navíc neparlamentní) strany velmi chabý tahák.

Kde je rušení minimální mzdy, privatizace státních monopolů, radikální snižování daní?

Svobodní se snaží nevyděsit své voliče a koaliční partnery, aniž by v prvé řadě nějaké měli.

Nahlásit

+10
+
-

Richard Fuld | 7. 12. 2016 19:24 | reakce na Josef Tětek - 7. 12. 2016 13:10

"Kde je rušení minimální mzdy, privatizace státních monopolů, radikální snižování daní?" No s tímto by to tedy určitě vyhráli. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Josef Tětek | 8. 12. 2016 07:56 | reakce na Richard Fuld - 7. 12. 2016 19:24

To je holt liberální politický program. Jestli se ho bojí i sami Svobodní, pak zaslouženě skončí na smetišti obskurních politických stran.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Michal Mrozek | 8. 12. 2016 09:56 | reakce na Josef Tětek - 8. 12. 2016 07:56

A vy myslíte, že s tímto liberálním politickým programem to Svobodní někam výš dotáhnou než na svá standardní 4%? Mně přijde, že to prostě nezabírá, dlouhodobě. Takže se nedivím tomu, že to svobodní zkoušejí stylem fabiánské party, akorát z opačného konce politického spektra.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Altman | 9. 12. 2016 18:25 | reakce na Michal Mrozek - 8. 12. 2016 09:56

Podle mne Svobodní myšlenky svobody spíše diskreditují.

Zastánce svobody, který chce něčeho reálně dosáhnout a chce toho z nějakých nepochopitelných důvodů dosáhnout v politickém procesu (?!) má 2 jakž takž realistické možnosti:

1) Akcelerovat nevyhnutelný kolaps demokratického systému. Založit si Fuldistickou stranu za životní jistoty a s levicově demagogickým programem (zaručený nepodmíněný příjem, zrušení hotovosti, záporné úroky, masivní monetární a fiskální stimulace kdejaké kraviny, mateřská na úrovni průměrné mzdy, atd...) nabrat hlasy omezenců a systém promptně zruinovat, ukončit tu protahovanou agónii.

2) Víceméně na jakékoli platformě, pro konzistenci asi pravicové (je jedno, zda jako "pravé křídlo" ODS, nebo jako "do středu rozkročení" Svobodní), se dostat do parlamentu. Ale zásadně ne za účelem standardní parlamentní natož vládní činnosti (na to reprezentant desetiprocentní minority produktivních již nikdy nedosáhne). Ale čistě za účelem získání poslanecké imunity, obratem využité k výzvám (a koordinaci) k daňové neposlušnosti, exitu z finančního systému (Au, BTC), atd...

Pokud zastánce svobody kandiduje za jakýmkoli jiným účelem, je to buď naprostým nedostatkem smyslu pro realitu, nebo čistým oportunismem (žít si pohodlný poslanecký život v trvalé opozici),

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Altman | 11. 12. 2016 17:34 | reakce na Jan Altman - 9. 12. 2016 18:25

Varianta 1 také není můj šálek kávy, ale zase by to mohlo být zábavné sledovat. Opravdu ty fantasmagorie místních levičáků dotáhnout do důsledku či až ad absurdum a na takový program nachytat přitroublé Nováky s tím, že za pár let se to nutně zcela zhroutí. Pozitivem by bylo, že by si ten kolaps Nováci odhlasovali, i to, že souvislost kolapsu s "autenticky levicovým" programem bude poměrně zřejmá.

Ale ono to asi nebude nutné - rozmach bitcoinu a decentralizace obecně v několika příštích letech etatisty pošle na smetiště dějin bez nutnosti demagogie, proběhne revoluce bez barikád, pušek a gilotin.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Michal Mrozek | 11. 12. 2016 14:20 | reakce na Jan Altman - 9. 12. 2016 18:25

Ad 1) To mi nepřijde jako férový styl řešení. Něco hlásat a věřit v přesný opak, to je takové docela farizejství a schizofrenie. To už spíše jen dám průchod Fuldovi a nebudu mu prostě házet klacky pod nohy. Ale otevřeně hlásat to, co Fuld, to bych musel brzy skončit v Opavě.

Ad 2) Ano, tak nějak si to představuji i já. Nemyslím si, že je reálné, aby se pravicová (skutečně pravicová) strana dostala k vládnutí. Bude-li se držet zásadově své pravicovosti, nemůže zlákat občany na sociální jistoty různého druhu (rozuměj nemůže si je uplatit).

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Richard Fuld | 12. 12. 2016 13:11 | reakce na Michal Mrozek - 11. 12. 2016 14:20

Těžká beznaděj, že?! :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Mrozek | 13. 12. 2016 10:05 | reakce na Richard Fuld - 12. 12. 2016 13:11

Velmi těžká. :)
Ale ne pro mně, který se na přicházející situaci vnitřně mohu připravit.
Těžká situace je to hlavně v tom, že proti levičáckým, populistickým, vylhaným a neproveditelným volebním heslům, pokud chce být pravice férová, jednoduše nemá šanci. Je to jako hra kočky s myší. Ono nakonec si myslím, že lidé stejně dají na populistická hesla proti reálnějším typu "tisícovka každému zpět". Raději dají na hesla "prosperita" než na "tisícovku každému zpět". A v tom je ten propadák. Volební hesla jsou jen o malování staré popraskané šedivě flekaté zdi na růžovo. Hned po volbách se ukáže stará omítka.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Richard Fuld | 8. 12. 2016 12:49 | reakce na Michal Mrozek - 8. 12. 2016 09:56

U Svobodných jsou standardní spíš 2%. :-) Aby získali větší podporu, musí na to jít populisticky. Jak libertariánské. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Hynek Rk | 7. 12. 2016 20:38 | reakce na Richard Fuld - 7. 12. 2016 19:24

Na tom je dost pravdy, lepší je působit jak tichá voda, ta taky břehy mele. Spojit svůj program s něčím jiným, a pak prosadit i něco navíc. Anebo nechat zlé myšlenky, ať se projeví, to je poučnější. A zatím to teda docela dobře.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Hynek Rk | 7. 12. 2016 11:08

Dobré za poslední dobu je, že Svobodní se zbavili neomarxistů jako je Dolf Pánek a jeho suita přisluhovačů, jako je Bohumír Žídek.

Nahlásit

0
+
-

Hynek Rk | 7. 12. 2016 20:36 | reakce na Hynek Rk - 7. 12. 2016 11:08

Že mne nepřekvapuje, že si velký libertarián Bohumír Žídek dal na twitter gratulaci Bellenovi ke zvolení:)) Tak on není nakonec je neomarxista, ale i zelený milovník fasců.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Bohumír Žídek | 8. 12. 2016 11:03 | reakce na Hynek Rk - 7. 12. 2016 20:36

Bylo by na nejvýš vhodné, aby neofašista Hynek Řihák přestal lhát.

Bohumír Žídek si gratulaci vítězi rakouských prezidentských voleb nedával, protože mu na rozdíl od neofašisty Hynka Řiháka na jejich výsledku nezáleží.

Kromě toho Bohumír Žídek už šest let není členem žádné politické strany.

Neofašista Hynek Řihák by si proto mohl dát pohov a dál se věnovat svým oblíbencům, mezi které patří například obdivovatel neonacisty Jareda Taylora Tomáš Macháček.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Hynek Rk | 8. 12. 2016 12:21 | reakce na Bohumír Žídek - 8. 12. 2016 11:03

Zdravím neofašistu a neomarxistu Bohumíra Dolfa Žídka. Bohužel lžete vy. A to pomíjím sprosté útoky, koláže a sprosté nevyžádané maily, kterými se vaše Pánkovská skupina vyznačuje, proti každému, kdo se odcyhluje od jejich dogmat. Lžete a ještě jste k tomu drzý, to by měl mít z vás váš představený Pánek radost, pochlubte se mu, a že ho zdravím.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Bohumír Žídek | 8. 12. 2016 13:33 | reakce na Hynek Rk - 8. 12. 2016 12:21

Neofašista Hynek Rk opět lže. Moc dobře ví, že pokud by o něm všude netrousil svá moudra, Bohumír Žídek by neměl sebemenší potřebu ho řešit, protože bavit se s hysterkami stejně nemá cenu.

Kromě toho se neofašista Hynek Rk ukázal jako nenapravitelný kolektivista, který musí dávat lidi do nesmyslných skupin, aby pak milostivě "pomíjel" jejich kolektivní vinu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Hynek Rk | 8. 12. 2016 13:50 | reakce na Bohumír Žídek - 8. 12. 2016 13:33

Neofašista a neomarxista Bohumír Dolf Žídek opět lže a je drzý, sám se dopouštěl sprostých osobních útoků třeba na svém twitteru. Navíc je to přisluhovač současného neomarxismu - viz jeho serii o tom, aby lidé nevěřili různým spikleneckým teoriím. To nám píše v době, kdy se vyskytují problémy s volbami v Rakousku, Německu, řada vědců pochybuje o pádu dvojčat apod. Pozor tedy na něj!

Co taky čekat od člověka, který pracuje pro Centrum pro studium demokracie a kultury, v kterém figuruje i předseda ODS Fiala. Je to děs. Kdyby měl aspoň pan žídek v sobě kousek cti a nepovažovl se za libertariána. A kdyby začal konečně poctivě pracovat!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Bohumír Žídek | 8. 12. 2016 14:52 | reakce na Hynek Rk - 8. 12. 2016 13:50

Sprostý osobní útok na Hynka Řiháka! https://twitter.com/GodfreyCZ/status/737668078385958912

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Hynek Rk | 8. 12. 2016 15:01 | reakce na Bohumír Žídek - 8. 12. 2016 14:52

Jak vidno, tak jste si stěžoval u redakce Finmagu:)))

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Gabriel Pleska | 8. 12. 2016 15:31 | reakce na Hynek Rk - 8. 12. 2016 15:01

Není to tak.
A na tom, co jsem Vám psal mejlem, trvám.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Petr Vorlíček | 6. 12. 2016 17:43

Tomu nějak nerozumím...On se daňový systém zjednoduší tím, že se k němu přidá sleva na dani??? To je fakt systémové řešení...
Co takhle zrušit všechny platby zaměstnavatele za zaměstnance, zrušit zdravotní a sociální pojištění, a zahrnout ho do celkové daně. Jedině tak národ zjistí, že dává skoro polovinu vydělaných peněz na daně! Zrušil bych i všechny daňové úlevy, a zavedl progresivní daň podle počtu dětí. To je zjednodušení...Tohle jsou jen předvolební hrátky, navýšení daňové progrese, což je typická snaha socialistů a komunistů. (Svobodní asi přemýšleli, jak si koupit voliče, aby to nevypadalo hloupě, a nic kloudneho je nenapadlo...)

Nahlásit

+1
+
-

Jan Krejčí | 6. 12. 2016 14:08

Svobodní už by měli slibovat jen to, co zruší. Zavedené už je úplně všechno.

Nahlásit

+21
+
-

Petr Vorlíček | 6. 12. 2016 17:45 | reakce na Jan Krejčí - 6. 12. 2016 14:08

Citace - Jan Krejčí / 06.12.2016 14:08

Svobodní už by měli slibovat jen to, co zruší. Zavedené už je úplně všechno.
To podepisuji!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 6. 12. 2016 14:13 | reakce na Jan Krejčí - 6. 12. 2016 14:08

Ano!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Altman | 6. 12. 2016 11:50

Návrh FuKSČ: tisícovku navíc pro každého, kdo NEpracuje!
Nebo rovnou 20 tisíc, co bychom troškařili, soudruzi.

Pokuta (daňová) pro ty, kteří pro své spoluobčany dělají něco užitečného a bonus pro ty, kteří pro spoluobčany nehnou ani prstem!

Nahlásit

+3
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 13:32 | reakce na Jan Altman - 6. 12. 2016 11:50

Hloupoučké a není to ani směšné.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-6
+
-

Hynek Rk | 6. 12. 2016 14:17 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 13:32

Ale je!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Altman | 6. 12. 2016 14:12 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 13:32

Spíše smutné, řekl bych

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 08:56

Strašný amatérismus. Myslí si, že si koupí voliče za tisícovku měsíčně. :-) To toho tedy svobodní moc nevymysleli.

Nahlásit

-19
+
-

Josef Fraj | 6. 12. 2016 12:19 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 08:56

soc. dem. si koupila voliče za 30,- a babiš za koblihu + nadávání na Kalouska. Mach voliče silně přeplácí, což by jim mohlo přijít podezřelé :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+9
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 13:35 | reakce na Josef Fraj - 6. 12. 2016 12:19

No možná se ukáže, že to jsou chybné závěry, že si socani koupili voliče za 30,-Kč poplatek a Babiš za koblihu. Až se totiž ukáže, že lidé nezbaštili Machovu tisícovku i s navijákem, tak bude zcela zřejmé, že závěry o tom, že se voliči dají koupit za 30,-Kč nebo za koblihu, jsou zjevně nesprávné a že jejich motivem bylo něco úplně jiného.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Jan Altman | 6. 12. 2016 14:15 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 13:35

Jenže on je rozdíl mezi pracujícím člověkem a voličem.
Jak jsme se bavili jinde: 10:90

Takže ano, nabízením tisícovky těm deseti procentům volby nevyhrajete.
Nabízením koblih a pastelek (z cizích peněz) těm 90% ano.

Proto tvrdím, že ke směně režimu rozhodně nelze dospět jeho vlastními prostředky. Bez ohledu na to, o jaký režim jde.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 15:12 | reakce na Jan Altman - 6. 12. 2016 14:15

On ale nabízí tisícovku všem zaměstnancům, bez ohledu na to, jestli je považujete za produktivní nebo neproduktivní, takže tento argument je zcela irelevantní. Prakticky se mi tady snažíte naznačit, že Svobodné nikdo nebude volit i kdyby nabízeli sebevíc peněz, protože zastupují zájmy toliko 10% potenciálních voličů. To ale současně potvrzuje můj názor, že voliči se nedají koupit za korálky v podobě tisícovky, koblihy nebo 30-ti korunového poplatku. Pokud by korálky byly rozhodující, neměli by mít Svobodní ve volbách žádný problém uspět. :-)

A nikdo, kromě Vás a Vám podobných tento demokratický režim na jiný měnit nechce. S jinými režimy mají lidé neblahé zkušenosti.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Hynek Rk | 7. 12. 2016 11:07 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 15:12

Přesně, ten režim se musí sám nejprve zdiskreditovat a jde mu to docela slušně. Proč ne, když se projeví učení teorie veřejné volby na plné kule v realitě, tak problémy nakonec rozpozná vícero lidí, než obvykle.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Richard Fuld | 8. 12. 2016 12:59 | reakce na Hynek Rk - 7. 12. 2016 11:07

Zatím "problémy" vidí jen pár jednotlivců Vašeho ražení. Většina bude spokojeně dál volit Babiše. :-) Zloději a jiní zločinci budou jen skřípat zubama. :-) A většina lidé se na volby vyprdne.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Hynek Rk | 8. 12. 2016 13:51 | reakce na Richard Fuld - 8. 12. 2016 12:59

Zloděj Babiš a jiní budou spíše mlaskat, ale dobře tak.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Mrozek | 6. 12. 2016 11:31 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 08:56

Takže zalíbit se voličům je podle vás vždycky nízké podbízení se. To můžeme odsoudit rovnou všechny politiky, i ty co se teprve politiky stanou. :)

A víte, že se na to dívám jinak? Macha jsem volil a až teď přichází s tímhle návrhem. Takže za mne dobrý. (I když pravda, podobné návrhy v trochu jiném kabátě mají svobodní pořád. A volím je, protože mě se podobné nápady líbí.)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+16
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 15:13 | reakce na Michal Mrozek - 6. 12. 2016 11:31

Zalíbit se voličům je samozřejmě podmínka pro úspěch politické strany. Já kritizuji ten primitivní a zcela průhledný způsob, jakým se o to Mach snaží. To už mi byl sympatičtější ten jeho návrh na úplné zrušení daně z příjmů. Takové šolichání s tisícovkou mi spíš připomíná Koženého 10-ti násobek.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Mrozek | 6. 12. 2016 13:25 | reakce na Michal Mrozek - 6. 12. 2016 11:31

Otázka na vás pane Fuldo: S čím mají politici přijít, co bude prokazatelně ve prospěch obyčejných lidí, pokud možno nejširší skupiny, a zároveň proti tomu nebudete nic mít?

Můžou takhle politici vůbec existovat? U posledních voleb mě napadlo, co kdyby si kandidát dal na svůj plakát čistou pravdu: "Volte mě, abych se mohl mít líp. Nemyslete si, že budu bojovat za vás, od toho tady politika není. Zvolte mě, ti ostatní si nahrabali už dost, teď je řada na mně. Ruku na srdce, vy byste taky chtěli ke korytům a nahrabat si, zajistit se do budoucna. Tak to dopřejte mi..."

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+6
+
-

Richard Fuld | 6. 12. 2016 15:48 | reakce na Michal Mrozek - 6. 12. 2016 13:25

Odpověď pro Vás pane Mrozko: Nemám nic proti zvýšení daňové slevy, která se pozitivně dotkne v podstatě všech zaměstnanců. Jen mi to přijde takové primitivní a neúplné bez vysvětlení, kde se ty peníze ve státní správě ušetří. V tom spatřuji ten amatérismus. Pan Mach píše, že se tím sníží daňové příjmy o cca 50 miliard korun ročně a souvisejícím zjednodušením daní, že se ušetří jednotky miliard. To mi přijde, že pan Mach ani nechce být brán vážně.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Michal Mrozek | 7. 12. 2016 09:59 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 15:48

Kdo to vysvětlení vidět chce, tak si jej najde. Zkuste více hledat.
Ale máte pravdu v tom, že čtivé to moc není. To ušetření je tam docela dobře popsáno tím zjednodušením byrokracie, propuštěním úředníků.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pat Bateman | 7. 12. 2016 08:25 | reakce na Richard Fuld - 6. 12. 2016 15:48

Fuldíku Fuldíku, to opět stejně jako vždy předtím nic nechápeš. Mach a svobodní už mnohokrát předkládali komplexní a složité návrhy co všechno by se mělo zrušit, zjednodušit atp. a nikdy to nefungovalo. A proč?
Protože to průměrného voliče, který volby rozhoduje, nezajímá. Není ochoten nebo schopen tomu věnovat tolik své intelektuální kapacity (některé by to totálně vyčerpalo na mnoho dní), tak je NAPROSTO NEZBYTNÉ pro úspěch ve volbách přejít k jednoduchým heslům a "řešením".
Jinak to prostě dnes nejde - kdo čte volební programy a zamýšlí se nad důsledky jejich "čistě teoretického" plnění? 1%? 3%? Víc rozhodně ne!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Richard Fuld | 7. 12. 2016 10:29 | reakce na Pat Bateman - 7. 12. 2016 08:25

Patíku, Patíku, co je složitého a nesrozumitelného na tom, že bude zrušena daň z příjmů? :-) Proč tohle voliči odmítli? Kvůli jejich omezeným intelektuálním kapacitám? :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 7. 12. 2016 10:35 | reakce na Richard Fuld - 7. 12. 2016 10:29

"Na světě nejtěžší věc k pochopení je daň z příjmu."
Albert Einstein

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Richard Fuld | 7. 12. 2016 19:26 | reakce na Jan Capouch - 7. 12. 2016 10:35

Tak na byl fyziku genius, na ekonomiku lakomý blb.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 6. 12. 2016 14:57 | reakce na Michal Mrozek - 6. 12. 2016 13:25

Takovou stranu si založili kluci z Maxima. Kdovíproč je nikdo nebral vážně.
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/71443304/strana-pratel-casopisu-maxim-a-jejich-pratel-za-maximalni-svobodu-projevu-za-vybudovani-mocne-armady-a-za-zivot-bez-zbytecnych-o/statisticky-urad/

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK