S těmi osmi samozřejmě kecáte, jen na Masárně je jich šest http://gender.fss.muni.cz/cs/lide/absolventky-a-absolventi
A disertační práce třeba na téma "Gender v jazyce chatu" je jistě vědecky velmi přínosná http://www.slu.cz/fpf/cz/clanky/cl_starsi/ctyri-novi-absolventi-doktorskeho-studia
Rovné příležitosti, operační programy, dotace, antidiskriminace, feminizmus, sexizmus a imigrační konzultace, zkrátka pevné přisátí na státní vemeno. Nemám nic proti tomu, když někdo blábolí hovadiny na úrovni 1+1=3, ale ať tak činí za své, nikoli za mé peníze.
Sponzoři: http://www.genderstudies.cz/gender-studies/podporuji-nas.shtml Česká televize a zejména Open Society Fund Praha a Norské fondy, to by asi tak mohlo stačit
Gender studies jsou pro neomarxizmus něco takového jako byl dřívě vědecký komunizmus. Pokud pořád nechápete, proč je neomarxizmus hrozný průser, stavějící stejně jako klasický komunizmus společnost z nohou na hlavu (což musí zákonitě skončit obrovským průserem), tak je to opravdu marné, ale čas s Vámi proto ztrácet nehodlám.
Filip|25. 11. 2015 19:41| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 22:43
Dostal jste me. Pokud je na nejvetsi ceske univerzite 6 techto studentu a jeste ziskali nejake norske penize, potom skutecne Cesko neunikne zahube. Jeste ze jste je odhalil!
velmi souhlasím. Hodnoty především vytváří práce vznikající z osobní iniciartivy. Při srovnání náboženství: je-li "agresivní" nebo "pokojné" a mezi úrovní výsledků v technicky náročných oblastech je zřejmá závislost. I Čína patří do oblasti "pokojných" náboženství. Navenek se to jeví tak, že filosfie "agresivity" nevyvolává snahu po tvůrčí práci a na vytvoření podpory společnosti není "čas" ani znalosti jejího vedení. Cíle musí být jednoduché, aby byly srozumitelné "masám". Historie se opakuje.
Nahlásit
-
0
+
Phoenix|24. 11. 2015 22:43| reakce na Filip - 24. 11. 2015 20:43
Telegraficky:
S těmi osmi samozřejmě kecáte, jen na Masárně je jich šest http://gender.fss.muni.cz/cs/lide/absolventky-a-absolventi
A disertační práce třeba na téma "Gender v jazyce chatu" je jistě vědecky velmi přínosná http://www.slu.cz/fpf/cz/clanky/cl_starsi/ctyri-novi-absolventi-doktorskeho-studia
Rovné příležitosti, operační programy, dotace, antidiskriminace, feminizmus, sexizmus a imigrační konzultace, zkrátka pevné přisátí na státní vemeno. Nemám nic proti tomu, když někdo blábolí hovadiny na úrovni 1+1=3, ale ať tak činí za své, nikoli za mé peníze.
Sponzoři: http://www.genderstudies.cz/gender-studies/podporuji-nas.shtml Česká televize a zejména Open Society Fund Praha a Norské fondy, to by asi tak mohlo stačit
Gender studies jsou pro neomarxizmus něco takového jako byl dřívě vědecký komunizmus. Pokud pořád nechápete, proč je neomarxizmus hrozný průser, stavějící stejně jako klasický komunizmus společnost z nohou na hlavu (což musí zákonitě skončit obrovským průserem), tak je to opravdu marné, ale čas s Vámi proto ztrácet nehodlám.
Martin Brezina|24. 11. 2015 17:28| reakce na Josef Fraj - 24. 11. 2015 14:28
Máte na to zdevastování americké ekonomiky Rooseveltem nějaká čísla? Podle tohoto grafu vývoje hdp tam sice byl nějaký drobný záškobrt okolo roku 1936, ale o nějaké devastaci nemůže být řeči. http://visualizingeconomics.com/blog/2011/03/08/long-term-real-growth-in-us-gdp-per-capita-1871-2009
“If you don’t like hosting refugees in your town, you can leave the country” -
To je fakt síla.
See more at: http://pamelageller.com/2015/10/town-of-4000-finds-out-it-will-receive-3000-refugees-if-you-dont-like-hosting-refugees-in-your-town-you-can-leave-the-country.html/#sthash.iDFHpvHz.dpuf
Nahlásit
-
0
+
Josef Fraj|24. 11. 2015 14:28| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 13:08
Jde o to, zda v Evropě vůbec existuje síla, která by mohla prosadit relativně klidné řešení. Obávám se, že občanská válka je pravděpodobnější.
Trochu mně to připomíná situaci v USA před válkou, kdy Roosevelt svými opatřeními zcela zdevastoval americkou ekonomiku. Zachránil ho vstup USA do války. Dnes se evropské "sociální" státy rozpadají politikům pod rukama a vládnoucí elity rády obrátí zlobu vlastních občanů proti imigrantům, aby to samy neodnesly.
Jan Capouch|24. 11. 2015 13:52| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 13:28
Přesně tak. Dříve nebo později přijde někdo radikální, strhne mladé lidi znechucené poživačnými a relativistickými rodiči a začne válka. Přesně tohle udělal Abd-el Wahháb.
Phoenix|24. 11. 2015 13:28| reakce na Radim - 24. 11. 2015 10:44
Ano, osoba Mohammeda je jedním ze stěžejních problémů z hlediska "umírněného" islámu. Mohammed prokazatelně nechával vraždit ideové odpůrce a spal s devítiletou Aišou. Jenomže první věta šahády zní "Není Boha kromě Alláha a Mohammed je jeho prorok". Dokud nebude možné prohlásit
- "Mohammed se choval zavrženíhodným způsobem, který nemá co dělat v moderním světě (on tedy neměl co dělat ani v tehdejším) a proto jeho příkladu nebudeme následovat, ale budeme dělat pravý opak" (těžké, mluvíme o zakladateli islámu) - nebo "Všechny popisy jeho násilných činů jsou podvržené Satanem" (viz doktrína Násk a nahrazování veršů), skutečný Mohammed byl pouze tolerantní diskutér a nic jiného a přesně takový obraz budeme následovat"
tak se nikam nepohneme. "Umírnění" muslimové se s tím většinou vypořádají nějak tak, že řeknou "Takto mi není dovolenou přemýšlet, byla jiná doba, islám je náboženství míru" nebo něco podobného. Šáriu označí za nejdokonalejší právní zákon, ale zase řeknou, že potřebuje dokonalé lidstvo, takže je v současnosti neaplikovatelná (případně nikdy neaplikovatelná, protože lidstvo nebude nikdy dokonalé). Zkrátka vykličkovat se z toho za použití těžké mentální ekvilibristiky nějak dá, byť mi to přijde jako mix mezi "Kam by přišly všechny kalkulačky" a "Komunizmus pro mě představuje být poctivý na své studenty". A v momentě, kdy přijde nějaký fundamentální věřící (tj. člověk, který jde k základu dané věrouky), jde celý tento postup do kopru, protože problematické jsou samotné základy islámu.
Pomohlo by jasné vymezení základních lidských svobod - každý si může věřit v co chce a dělat co chce, pokud tím nenarušuje majetek či život někoho jiného (nemá-li k tomu dobrovolné svolení). Ať už je náboženstvím daného člověka Islám či Etatismus. Což je ovšem v Evropě nemyslitelné, protože by to znamenalo konec obživy pro desítky milionů lidí, kteří si navykli (či byli okolnostmi donuceni) na svou parazitickou existenci.
Nahlásit
-
0
+
Phoenix|24. 11. 2015 13:08
Za mě dost rozumný pohled na celou problematiku, zejména v porovnání s mediálním mainstreemem. Stále však mám několik výhrad:
1) Největším "vývozcem" radikálního islámu nejen do Evropy je Saudská Arábie (není jediná). Bez liberalizace Saudské Arábie vznikne další DAEŠ okamžitě po likvidaci toho původního (Saudská Arábie se potřebuje zbavovat jedinců příliš radikálních i na tamní poměry). Co uděláme s ní? Pokud budeme bez přesné znalosti místní situace sponzorovat liberální proudy, bude z toho další islámská zima (neslavný to konec většiny arabských jar). A to vůbec nemluvím o možnosti "vojenského řešení" (neříkám, že to musí být nutně dobrý nápad), kdy je třeba mít nejen plán na dobytí, ale také na přestavbu dané země, bez které to celé dopadne jako v Lýbii nebo Iráku. Další problém představuje třeba Turecko, které se díky Erdoganovi mohutně posunuje směrem k islamizaci, jenomže je členem NATO.
2) Nic proti obchodování s muslimskými zeměmi (kde nepřekračuje hranice zboží, tam je překračují armády). Ovšem kteří muslimové jsou opravdu integrovatelní do Evropy a za jakých podmínek? Integrovatelný muslim musí uznávat sekularizaci, nadřazenost světského práva právu duchovnímu, neslučitelnost šárie se západní civilizací (viz několik rozhodnutí Evropské komise) a náboženství jako věc soukromou, nikoli veřejnou. Obávám se, že některé uvedené body jdou proti samotným základům většiny výkladů islámu (např. sekularizace) a že podobně smýšlejících muslimů jsou jednotky procent (jezídů, súfistů, alavitů a drúzú je dohromady asi deset milionů, což nepředstavuje ani procento celkového počtu muslimů). Druhý problém spočívá v radikalizaci druhé a třetí generace (kdy první generace jakž takž splňovala uvedené podmínky a další se radikalizovaly z důvodů, o kterých mluví např. docent Robejšek).
3) Co uděláme s muslimy, kteří již v Evropě jsou a z nichž např. 2/3 nadřazují právo šária právu světskému? I kdybych vzal v úvahu pouze ony uvedené 4 % radikálních mešit a přímou úměrnost počtu věřících, tak to pořád znamená zavřít/vyhostit statisíce (možná až milion) muslimů (jen ve VB, Francii a Německu žije dohromady podle velmi střízlivých odhadů ze začátku tohoto roku asi 13 milionů muslimů).
4) Jak přesně zabráníme páté koloně "bagatelizátorů" v jejich činnosti? V podstatě vidím třeba na úrovni vysokých škol pouze tři možnosti vedoucí k výsledku a žádná z nich není jednoduše politicky prosaditelná. Buď bude dál stát garantem vzdělání a současně zavře fakulty gender studies, sociologie, evropských studií a další (minimálně nemalou část z nich). Nebo stát garantem VŠ vzdělání nebude a pak to znamená privatizaci vysokých škol (s tím, že gender studies bude chtít za vlastní peníze studovat málokdo). Nebo řekneme, že nezáleží tolik na situaci na VŠ, ale problém "pořešíme" v rámci sektoru služeb (dobře placené "škodící" fleky typu ministr pro lidská práva / ombudsman / neziskovky), kde absolventi zbytečných (myšleno z hlediska volného trhu) oborů pobírají velmi nadprůměrné mzdy za v lepším případě zbytečnou a v horším škodlivou až nebezpečnou práci. Zrušit tato místa znamená krom jiného skokový nárůst ukazatele nezaměstnanosti, což by samozřejmě žádnou normální vládu nezajímalo (normální vláda neřídí nezaměstnanost, pouze vytváří pravidla pro zaměstnávání v soukromém sektoru), ale naše vláda stále jede linii "s nezaměstnaností zatočíme, i kdyby měli všichni soukromníci skončit na zbytečných místech ve státní správě".
5) S předchozím bodem úzce souvisí kvalita veřejné debaty. ČT za sedm miliard korun předvádí totální parodii na veřejnou službu (až na výjimky zve do vysílání osoby s názorem stejným jako má osazenstvo ČT, ovšem diametrálně odlišným od názoru většiny občanů, nestydí se pokoušet se místo popisu událostí doslova manipulovat veřejným míněním atd.), ministr spravedlnosti by kritiky islámu pro jistotu rovnou zavíral do kriminálu a neziskovky jedou zažitou lajnu "každý kritik islámu je nacista/fašista/islamofob a je třeba s ním zatočit po bolševicku (v tom vyniká např. HateFree, stačí se podívat na jejich reakce na Hatema Berrezougu).
Ne že bych situaci považoval za neřešitelnou, ale obávám se, že řešení bude vyžadovat hledání odpovědí na ještě výrazně znepokojivější otázky než ty v článku položené.
Nahlásit
-
1
+
Radim|24. 11. 2015 10:44| reakce na Pat Bateman - 24. 11. 2015 08:48
Vsechny verze islámu vychází z toho, že ten jediný a správný muslim byl Mohamed a jeho životem se ostatní muslimové musí řídit. To, že je wahábismus nejradikálnější nic nemění na tom, že vyznavači ostatního islámu nemohou tolerovat jiná náboženství. Je jen jediný bůh a to je Alláh. Šária je neodmyslitelné právo a všechny verze islámu mají Džihád. Je naivní si myslet, že problémem je wahábismus. Problémem je islám a jeho učení založené na životě člověka, který zemřel před 1400 lety.
Moc pěkný článek, ale mám jednu zásadní výhradu. Autor vidí jako hlavní příčinu Islámský stát, který je jenom důsledkem. Příčinou je politika Saudské arábie, která jakožto hlavní spojenec USA na blízkém východě svými petrodolary všemi metodami šíří "ten jediný pravý islám" po celém světě. Doporučuji přečíst sérii "nestranně o islámu" na http://www.dfens-cz.com/. Snad bude ještě pokračovat, autor se dost odmlčel.
Nahlásit
-
0
+
Dan Balrog|24. 11. 2015 08:49
Hlavně bychom si měli přiznat, že ten třaskavý koktejl současnosti jsme si namíchali sami. A to hlavně svojí zahraniční politikou, o které autor článku nepíše. Vždyť posledních 20 let USA bojují výhradně proti nepřátelům, které si sami vyzbrojili a vycvičili. Talibán přece vznikl z jejich podpory jako ozbrojená opozice proti ruské invazi a IS je také důsledek vyzbrojování opozice proti Asadovi že? V prvé řadě bychom se měli ptát kdo IS dodává zbraně? Nebude se na tom náhodou podílet Turecko, které vyzbrojí kohokoliv jen když jim slíbí likvidaci Kurdů. A není Turecko členem NATO? A co naše angažmá na tzv. arabském jaru? Nedopadlo to spíše jako arabský podzim ...
Nahlásit
-
0
+
Pat Bateman|24. 11. 2015 08:48| reakce na Radim - 24. 11. 2015 06:59
Nesouhlasím s první větou - není jen jeden islám. Je tolik islámů, kolik vykladačů se zrovna sejde. Problémem je, že v současnosti je obrovsky rozšiřuje právě jedna větev placená petrodolary ze SA - wahábismus.
Při řešení otázky terorismu je potřeba si uvědomit, že cílem islámu je konvertovat všechny na islám. Tedy jakýsi předpoklad, že zde budeme všichni spolu žít šťastně je mylný. To je možná, jak myslí většina evropanů, ale rozhodně ne, jak myslí správný muslim.
Já například žiju v Bangkoku a problémy s muslimy máme i zde. V Thajsku je provedeno více teroristických útoků, než v Evropě.
Na každé zastávce metra (BTS Skytrain) stojí policista, který kontroluje obsah batohu, zda-li v něm nejsou výbušniny. V každém obchodním centru je rám na detekci kovů a u něj stojí hlídač, který kontroluje, zda-li nejste potenciální hrozba teroristického ůtoku.
Islám se nesnáší s křesťanstvím, islám se nesnáší s budhismem. A islám se ze všeho nejvíce nesnáší s ateisty.
Evropané si budou muset zvykat na vojáky v ulicích, občasné exploze a střelbu.
S větším množstvím muslimů v Evropě se situace stále jen zhoršuje, rok od roku. 2015 je více nebezpečný než 2005 a nebo 1995.
Mé obavy jsou, že i když se objeví nové politické elity, tak otázka islámu nebude nikdy vyřešena, dokud bude islám v Evropě existovat.
Nahlásit
-
0
+
Mirek|24. 11. 2015 03:56
Celý problém zaostalosti muslimského světa je daný jejich vírou, jediná šance na zlepšení je, že se oddělí víra od práva a to je v muslimském světě prostě nemyslitelné. I ony "vyspělé" arabské státy stále uplatňují šáriu. Navíc vyspělost není měřena jen tím, že vám tam Evropadné a Američané postaví hotely a dálnice, ale i tím, jaká je společnost. V muslimském světě si stále nemůžete vybrat životního partnera, toho vám prostě vyberou rodiče. Trest smrti za sexualní orientaci, ženské obřízky a podobně. Tohle nedělají žádní teroristé z ISIS, ale umírnění vyspělí muslimové.
Zkuste si něco zjistit o akceleraci vývoje (Accelerating change). Jde o to, že čím více jste vyspělí, tím rychleji se dostáváte na další úroveň vyspělosti. Jinými slovy západní svět bude čím dál tím více vyspělý, zatímco muslimský svět, díky náboženství, zůstane, kde je. Nůžky se dále rozevřou a dojde k ještě větší radikalizaci.
Pravděpodobná je občanská válka v Evropě, ale to, že by se muslimové vzdali islámu, je velmi nepravděpodobné.
Jen tak na okraj, Německo má v současné době 4.5% nezaměstnaných. To jsou milióny lidí, kteří můžou vykonávat nekvalifikované práce, žádné nové imigranty k tomu nepotřebujete.
Diskuze: Jak vyřídit ISIS a jeho budoucí klony
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Phoenix|24. 11. 2015 22:43
Diskuze
Filip|25. 11. 2015 19:41| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 22:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Mabel|25. 11. 2015 14:14
Nahlásit
Phoenix|24. 11. 2015 22:43| reakce na Filip - 24. 11. 2015 20:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Filip|24. 11. 2015 20:43| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 13:08
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|24. 11. 2015 18:25| reakce na Martin Brezina - 24. 11. 2015 17:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Brezina|24. 11. 2015 17:28| reakce na Josef Fraj - 24. 11. 2015 14:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|24. 11. 2015 15:43
Nahlásit
Josef Fraj|24. 11. 2015 14:28| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 13:08
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|24. 11. 2015 13:52| reakce na Phoenix - 24. 11. 2015 13:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Phoenix|24. 11. 2015 13:28| reakce na Radim - 24. 11. 2015 10:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Antos Bulba|24. 11. 2015 13:08
Nahlásit
Phoenix|24. 11. 2015 13:08
Nahlásit
Radim|24. 11. 2015 10:44| reakce na Pat Bateman - 24. 11. 2015 08:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pat Bateman|24. 11. 2015 08:51
Nahlásit
Dan Balrog|24. 11. 2015 08:49
Nahlásit
Pat Bateman|24. 11. 2015 08:48| reakce na Radim - 24. 11. 2015 06:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Radim|24. 11. 2015 06:59
Nahlásit
Mirek|24. 11. 2015 03:56
Nahlásit