Konecne by mel rici nekdo pravdu a ne jen obecne fraze. Čupr, zakladatel šrotomatu, rychle ze svého lůzrpodniku vycouval. Současný majitel, pokud neni jen bily kun se musi mlatit do hlavy, za svoji blbost. Sice melou o miliardách obratu, ale zisk je nula nic. A stejne to je i s tim Čuprovym rohlikem.
Nahlásit
-
0
+
Vojtěch Drápal|2. 10. 2015 15:15| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
Fór je v tom, že spousta lidí takhle o regulacích vážně uvažuje, jen to neřeknou nahlas :-(.
Mám obchod na internetu a neustále mě bombardují slevové portály s nabídkou "slevy" pro mé zákazníky. Prakticky to znamená zdražit, nakrmit slevový portál, oželet část svého zisku (nebo celý) a zákazník naprosto žádnou slevu nedostane! Dokonce jsem taková mrcha (bez ironie), že uvažuju to zkusit. Na staré zboží to nedám. Lidi si ceny pamatují a na to nemám žaludek. Dát to na novou kolekci s omluvou sebe sama, že se jen snažím nalákat nové zákazníky...
Nahlásit
-
0
+
Honza|2. 10. 2015 12:21| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
na tomhle humoru je nejmíň humorné, že se toho může někdo opravdu chytit :-)
Martin77|2. 10. 2015 12:12| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
S podobnými názory se v okolí setkávám poměrně hojně, takže popravdě jsem ani neuvažoval zda to má být nadsázka nebo ne. Můj příspěvek každopádně nadsázkou je.
Honza23|2. 10. 2015 11:04| reakce na Martin77 - 2. 10. 2015 09:44
Tak teď by mě opravdu zajímalo, jestli si Martin77 nevšiml nadsázky v minulém příspěvku (a lidi už tak začínají bujení regulací považovat za něco normálního), nebo jen posunul nadsázku o další level... Nebo snad John Oldman píše bez nadsázky?
Kovanda: "Zůstanou jen nejlepší – což nutně neznamená, že to budou ti, co přišli jako první, i když ti se pochopitelně těší značné výhodě. Takhle zkrátka funguje spontánní trh – a je to tak dobře."
Ne, není to dobře. Lidé přijdou o práci. Ty firmy je třeba před krachem zachránit. A také je potřeba nastavit jasná regulatorní pravidla, slevy se nyní pohybují v legislativním vakuu. Nikdo neřeší minimální a maximální výši slevy, individuálně - sektor po sektoru.
I zákazníci se chovají zcela chaoticky, žádná promyšlená regulace je nesměruje, kolik slev minimálně a maximálně si mají za měsíc vzít. Stejně tak podnikatelé, u kterých lidé slevy uplatňují, se pohybují až v anarchistickém prostředí. Nevědí dostatečně dopředu, kolik lidí se slevou k nim ten den přijde, atd...
A samozřejmě p.Kovanda správně poukazuje na pohledy personálu (jako na chudé příbuzné) na lidi čerpající slevu. I toto by se mělo řešit - například častějšími kontrolami promocí provokatérů, kteří předloží slevový kupon a následně pohledometrem změří pohledy personálu.
Diskuze: Očima expertů: Soumrak slevových portálů?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Kakao|3. 10. 2015 23:52
Nahlásit
Vojtěch Drápal|2. 10. 2015 15:15| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Internetový obchod|2. 10. 2015 13:47
Nahlásit
Honza|2. 10. 2015 12:21| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin77|2. 10. 2015 12:12| reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza23|2. 10. 2015 11:04| reakce na Martin77 - 2. 10. 2015 09:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin77|2. 10. 2015 09:44| reakce na John Oldman - 2. 10. 2015 09:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
John Oldman|2. 10. 2015 09:16
Nahlásit