Naopak si myslím, že je třeba číst podmínky opravdu důkladně.
Před pár lety jsem naletěl na „výhodné“ pojištění auta s „bonusem“ u jedné velké pojišťovny. Způsobil jsem menší nehodu. Jaké bylo mé překvapení, když mi má pojišťovna poslala mnohatisícovou fakturu s tím, že mi tento bonus odebrala zpětně od začátku pojištění, a že vzniklý rozdíl musím doplatit. Otevřel jsem si tedy smlouvu, a vážně! Na deváté straně smlouvy (z deseti) byla tato kulišárna uvedena. Ve výsledku mne toto „výhodné“ pojištění přišlo na zhruba dvojnásobek toho, co pojistka bez podobných „bonusů“.
A když jsme u těch pojištění vážných rizik. Na našem pojistném trhu je těžké najít pojistku, která by pokrývala jen velké škody, a malé škody by neřešila. Pojišťovny se naopak předbíhají, kolik zaplatí za drobné škody, na které stačí dvoutýdenní plat, ale v případě opravdu vážných problémů jsou plnění často menší, než kolik by asi potřeboval člověk, kterému se zhroutil dosavadní život. Což je vlastně proti smyslu pojištění.
Diskuze: Filip Bartoš: Problém není malé škrábnutí, ale velký úraz
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Stanislav Brabec|6. 7. 2015 18:56
Nahlásit