Jsem majitelkou malé prádelny v Praze. Provozujeme ji jako rodinnou už druhou generaci a cena za 20kosil a pár triček 1000,- Kč je pro mne téměř lichva.
K nám si chodí pánové i manželky podnikatelů pro praní a žehlení jedné košile za cca 35,-. Dlouhodobé a známé tváře máme už i se slevou.
Nahlásit
-
0
+
Stanislav Brabec|16. 4. 2015 18:31
Čím se tato služba liší od běžné Pradlenky? Kromě zmíněné „tipťopovosti“, visaček, a toho, že to provozují absolventi vysoké školy za pomoci byznys mentorů a sponzorů?
Mají sice internetový rezervační systém (ten ale mají už i některé Pradlenky), ale zase nemají mandl ani prádelnu.
Nahlásit
-
0
+
Petr Molik|16. 4. 2015 13:09
Nechci nijak komentovat obchodní model firmy, ale nezacházíme v tom "sluníčkování" trochu do extrému? Co je to prosím "vyžehlené s láskou"? Není to prostě jenom další hipsterský buzzword?
S láskou Vám maminka uvaří vaše oblíbené jídlo, ale i v sebelepší restauraci bych na lásce netrval. Stačilo by jídlo uvařené profesionálně. Jasně, že i profík může milovat svoji práci, ale rozdíl mezi profíkem a amatérem je v tom, že dělá kvalitně i když se mu právě nechce.
Sám jsem si košile pár let žehlil a láska v tom nebyla, i když to bylo pro mě. Je to prostě dovednost. Dá se u toho dívat na televizi. Ale to je vše. Proč by měly být práce jako mytí nádobí, umývání podlahy a žehlení dělány s láskou? Chlapi zase většinou s láskou neryjí zahradu, nemění zimní gumy a neštípají dřevo. Jasně, že to všechno jsou hodnotné, poctivé a potřebné činnosti, které je třeba udělat, ale lásku bych si nechal třeba na hraní s dětmi nebo sraz se sourozenci.
Nahlásit
-
0
+
Dalibor Pešek|16. 4. 2015 09:34| reakce na Michal Weinfurtner - 15. 4. 2015 17:45
Jestli se nepletu DoubleShot vznikl tak, že kluci odešli z La Boheme Café a okopírovali co se naučili tam. Dle chuti kávy soudím, že La Boheme Café to zatím dělá lépe.
Michal Weinfurtner|15. 4. 2015 17:45| reakce na Venca - 15. 4. 2015 13:35
Podobně funguje i DoubleShot s kávou. Taky jezdí po plantážích a nakupují konkrétní sklizně a pak je nabízejí buďto jako předplatné, nebo dokud nevyprodají.
Zajímavé podnikání má Tomáš Rajnoch provozující http://www.meetea.cz/, osobně jezdí do Asie vybírat ty nejlepší čaje od malých pěstitelů, které pak nabízí v rámci měsíčního předplatného. Věnuje se i čajovému cateringu.
Diskuze: Byznysplán: Prádlo žehlené s láskou
Přihlášení do diskuze
Diskuze
kati|19. 4. 2015 13:37
Nahlásit
Stanislav Brabec|16. 4. 2015 18:31
Nahlásit
Petr Molik|16. 4. 2015 13:09
Nahlásit
Dalibor Pešek|16. 4. 2015 09:34| reakce na Michal Weinfurtner - 15. 4. 2015 17:45
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Weinfurtner|15. 4. 2015 17:45| reakce na Venca - 15. 4. 2015 13:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|15. 4. 2015 14:37| reakce na Venca - 15. 4. 2015 13:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Venca|15. 4. 2015 13:35
Nahlásit