Tento Neffův příspěvek, jehož stupiditu po věcné stránce tu již rozebrali jiní, je jen další střípek do mozaiky, na níž je vidět pokračující senilizace tohoto chráněného vysloužilce české novinářsko-spisovatelské obce. Předtím velebil do nebes ztrouchnivělé levičácké čmáraly zastřelené v redakci Charlie Hebdo, jako by to byla bůhvíjaká duchovní elita (a kvůli tomu lživě, podpásově a primitivně napadal zcela věcně a inteligentně pojatou glosu Tomáše Halíka). Na svého Neviditelného psa též umisťuje na jedno brdo znějící nekonečné filipiky různých celkem bezvýznamných mudrlantů z okruhu svých dávných kámošů podobné věkové kategorie. Zřejmě cítí větší sounáležitost s různými troskami ze 60ch let, bez ohledu na konkrétní názory a lidské kvality, než s normálními lidmi dneška. Prostě už je čas, aby se odporoučel do nějakého domova klidného stáří a nepřekážel ve veřejném prostoru.
Nahlásit
-
0
+
Tomas Hruby|20. 3. 2015 10:59| reakce na Michal Weinfurtner - 19. 3. 2015 10:49
Ale samozřejmě že jde především o politickou korektnost! Clarkson měl dlouhodobě v BBC problémy právě kvůli ní, příkladů najdete spoustu. To, že ho nyní vyrazili (nebo o to aspoň vážně uvažují) kvůli potyčce s někým s personálu je klasický příklad záminky, která se skvěle hodí. Jistěže je velmi pravděpodobné, že se Clarkson v tomto případě zachoval opravdu jako hovado, ale jen velmi naivní osoba by věřila, že ho vyrazili jen kvůli tomuhle incidentu. Prostě skvělá záminka, jak "vyřešit" problém s někým, kdo strážcům morálky nevoní, ale jako na potvoru je velmi populární...
Michal Weinfurtner|19. 3. 2015 17:29| reakce na Václav Tomala - 19. 3. 2015 12:19
Já mám taky Top Gear vcelku rád. Ale mnohem raději mám pořadu co dělají James May a Richard Hammond samostatně bez Clarksona. Možná by i Top gear bez Clarksona byl lepší, kdo ví?
Petr Molik|19. 3. 2015 12:48| reakce na Piotr Shenkawski - 19. 3. 2015 10:37
Vycházel jsem z článku "BBC boss likens Jeremy Clarkson to Jimmy Savile after establishment support" publikovanému 15/3. Na rozdíl od našich novin věřím, že Daily Telegraph (který sám BBC zrovna nemusí) má důvěryhodné zdroje. Citace z článku:
Mrs Ward, who was staying at the Simonstone Hall hotel, near Hawes, told Sky News: “Obviously there were a lot of expletives in between all this. Clarkson told his colleague he would see to it that he would be losing his job." A relative of Mrs Ward, called Denise, 51, said: “It was the shock of how can someone be so rude? It was the swearing and the length of time and this poor guy he ripped into.” Another source said that Clarkson called Tymon, 36, a “lazy Irish c***” before splitting his lip with a punch that left him with blood running down his face. Tymon is understood to have received treatment at the AandE department at Friarage Hospital, in Northallerton, and is said to have also suffered dizziness. The producer, who has received abuse on social media following Clarkson’s suspension, including violent threats, has consulted lawyers over the incident.
Clarkson had been due to arrive at the hotel by helicopter from the Top Gear studio in Dunsfold, Surrey, where he had been filming with May and Hammond. But the trio are said to have kept the helicopter waiting while they went into a local pub for two hours to drink. By the time they arrived at the hotel most of the Top Gear production team had gone to bed, save Tymon who stayed up to greet Clarkson and his colleagues. A source said: “Oisin had waited to see the presenters before going to bed, but when Clarkson arrived he was very agitated. You could hear him screaming abuse at the hotel bar. He kept saying: ‘He’s f****** gone’, while people tried to calm him down." Eventually the hotel’s general manager, Robert Scott, prepared a 21.95 steak for the presenter, in an attempt to calm him down.
Miluju Top Gear a mám rád Jeremyho Clarksona. Je to arogonatní opičák, přežitek z doby plné sexismu a rasismu, ne nadarmo mu jeho kolegové říkají "orangutan". Ale je také geniálním moderátorem a velmi nadaným bavičem. Je srdcem, mozkem i tváří jednoho z nejúspěšnějších pořadů všech dob.
Myslím, si, že se všechny incidenty, které s ním byly měli řešit finanční penalizací. Prvinil se proti kódy BBC rasistickým vtipem, pokuta. Porval se s producentem kvůli steaku, pokuta plus kompenzace producentovi. Proč rušit, nebo zastavovat pořad? Jediné, čeho mohou docílit je, že se všichni tři (Clarkson, May a Hammond) objevi v jinak pojmenovane show na jinam kanále.
Pane Neffe, moc si Vás vážím, ale měl byste si lépe ověřovat fakta, protože v článku jich opravdu dost máte špatně.
Nahlásit
-
0
+
Richard Fuld|19. 3. 2015 11:03
Odsoudit ho za fyzické napadení a jede se dál. Proč z toho dělají takovou vědu? Lid si žádá agresivní vtipné burany, tak jim je přece nemůžeme zakazovat. Tady stojím na straně svobody diváků i producentů.
Nahlásit
-
0
+
Michal Weinfurtner|19. 3. 2015 10:49
Taky si myslím, že tady vůbec nejde o politickou korektnost. Ten pořad byl politické nekorektnosti plný, takže to je nesmyslný argument.
Sources said he was accused of hitting the producer in an incident last week, and the remaining three episodes of the current series might not be broadcast.
In a statement earlier, the BBC said: "Following a fracas with a BBC producer, Jeremy Clarkson has been suspended pending an investigation.
BBC News special correspondent Lucy Manning said sources had confirmed reports Clarkson was suspended for "allegedly hitting a producer".
Tak nevím, moc dobře anglicky neumím, ale kde se píše o „clapíkovi z catteringu“, pane Neff? V Sun?
Nahlásit
-
0
+
Jan Pozner|19. 3. 2015 10:43
Clarksonův humor velmi připomíná humor jednoho českého politika :-) Zvláštní, že Clarkson je oblíbený a politik neoblíbený.
Nahlásit
-
0
+
Piotr Shenkawski|19. 3. 2015 10:37| reakce na Petr Molik - 19. 3. 2015 06:37
Mily pane, mohl by jste mne odkazat primo na clanek na strankach telegrafu, ve kterem je zmineno ono osetreni ambulanci a ony vypovedi svedku?
Jinak osobne verim na "innocent until proven guilty" cehoz se drzi i vetsina medii v UK, narozdil od cechu, kde maji vsichni jasno. podle jednech neudelal nic, podle druhych je treba ho zavrit,az zcerna. BBC se skoro neda sledovat skrze veskerou tu korektnost. Je znamo,ze Danny Cohen a dalsi z BBC se chteji Clarksona zbavit jiz delsi dobu. Zatim jsem si neudelal na celou situaci jasny nazor, ale je mi uplne jasne,ze tento pribeh nebude cernobily a informace v mediich budou jen spickou ledovce.
Jan Noha|19. 3. 2015 10:26| reakce na Petr Molik - 19. 3. 2015 06:37
Top Gear jsem videl mozna jeden nebo dva dily a nikdy ne cele - pokud to zrusi urcite mi to chybet nebude.
Z ciste strategickeho hlediska je absurdni ze kvuli facce nekomu se zrusi porad ktery je oblibeny - tohle je spor Clarkson - cisnik. Cisnik by mel usilovat o verejnou omluvu a odskodne (klidne nekolik milionu liber, aby si to ostatni Clarksonove rozmysleli se chovat jako prasata) pripadne verejne prospesne prace (at pak novinari jdou fotit Clarskona jak nekde zameta ulice).
Naprostý souhlas s příspěvkem Petra Molíka. Zajímala by mě reakce autora a finmagu na otázky v jeho postu. Fakt se vám článek tak moc líbil, že jste ho převzali? Nebo bude divočejší diskuse, páč lidi jsou na politickou korektnost, i když si ji vycucáte z prstu, jak býk na červený hadr?
Nechápu, proč se vyžadování obyčejné slušnosti mezi lidmi (mimojiné neřešit konflikty agresí - slovní ani fyzickou) vůbec zaměňuje s politickou korektností.
Nahlásit
-
0
+
Petr Molik|19. 3. 2015 06:37
Už dlouho jsem na Finmagu nečetl tak manipulativní a v popisu faktů i lživý článek. Pustit takový blábol (byť vydávaný za "opinion") by se v seriózní redakci stávat nemělo. Příklady níže:
" nazval ho irským lenochem". Nazval ho "Lazy Irish cunt" což dává poněkud explicitnější význam, ale to je detail
"poslední britský produkt, o nějž svět stojí". Takže nikdo neslyšel o značkách jako Jaguar, Rolls Royce, Marks and Spencer nebo HSBC. Nedává to smysl ani jako nadsázka protože Clarkson je osoba a BBC značka. Nikoho soudného nenapadlo říkat, že bez Gatese do roka zkrachuje Microsoft
"Pořad skromně začal ..." Celý odstavec je irelevantní. Odkdy vám dělání nekorektních vtipů dává právo někoho mlátit. To, že mě baví Čtvrtníček a Šteindler s Alles Gute nijak neimplikuje, že souhlasím s tím, že můžou dát přes hubu manželce, sousedovi nebo podřízenému.
"Takže jestliže Clarkson jednu natáhl línému..." Lživě popsaná fakta. Dle článku na telegraph.co.uk, což je seriozní zdroj, došlo asi k tomuto: Tři moderátoři TG točili ve studiu v Londýně a měli se večer přesunout helikoptérou do místa natáčení pro příští den. Odlet vrtulníku sami zpozdili o dvě hodiny, protože se rozhodli ještě zajít do místní hospody. Přiletěli tedy do hotelu o dvě hodiny později než měli a všichni ze štábu krom toho producenta, který na ně čekal už spali / byli na pokoji. Clarkson se rozčílil a 40 minut na producenta sprostě řval (dosvědčeno hosty hotelu), že je "líná irská kun..", že na něj nečeká teplá večeře, když vlastní vinou přijel o dvě hodiny později než měl a kuchyně už zavřela, vyhrožoval mu vyhazovem a dal mu pěstí (ošetřeno na místní ambulanci). A takového debila se chcete někdo zastávat? Fakt?
Největší chucpe celého případu je to, že nebohý producent je teď prý verbálně terorizován na Facebooku, telefonu a v místě bydliště vypatlanými fandy Top Gearu, že způsobil Clarksonův vyhazov. Kdyby na šéfy nečekal a šel spát, mohl dát Clarkson přes hubu třeba recepční a producent měl klid.
A mezi námi, opravdu si někdo soudný myslí, že když by vám v restauraci natočili podmíru, tak máte právo výčepnímu vynadat do socek, debilů a naplavenin a ještě mu jednu výchovnou ubalit? Autor by to patrně považoval za civilizované a vtipné. Taky v práci výchovně proplesknete sekretářku, když vám donese studené kafe?
Ano, pořad ve kterém Clarkson vystupuje dělá humor, který někdo nemusí a přináší BBC spoustu peněz. Ale napadlo někoho, že Clarkson třeba i poškozuje značku BBC, pokud se chová tak, jak chová?
Nevím z jaké pozice se autor Clarksona zastává, ale dle článku mě napadají následující možnosti: - Clarkson je populární a vydělává spoustu peněz a proto může urážet a mlátit podřízené - Clarkson dělá nekorektní humor a to mu dává právo urážet a mlátit podřízené - Násilí v pracovně právních vztazích by mělo být povoleno všeobecně
Ani jedna z těchto tezí mi nepřijde v civilizované společnosti obhajitelná
Diskuze: Poslední mohykán nekorektního humoru
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Pavol Czonka|20. 3. 2015 16:52
Nahlásit
Tomas Hruby|20. 3. 2015 10:59| reakce na Michal Weinfurtner - 19. 3. 2015 10:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Weinfurtner|19. 3. 2015 17:29| reakce na Václav Tomala - 19. 3. 2015 12:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Weinfurtner|19. 3. 2015 17:27| reakce na Jan Noha - 19. 3. 2015 10:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Molik|19. 3. 2015 12:48| reakce na Piotr Shenkawski - 19. 3. 2015 10:37
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Václav Tomala|19. 3. 2015 12:19
Nahlásit
Richard Fuld|19. 3. 2015 11:03
Nahlásit
Michal Weinfurtner|19. 3. 2015 10:49
Nahlásit
Jan Pozner|19. 3. 2015 10:43
Nahlásit
Piotr Shenkawski|19. 3. 2015 10:37| reakce na Petr Molik - 19. 3. 2015 06:37
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Noha|19. 3. 2015 10:26| reakce na Petr Molik - 19. 3. 2015 06:37
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Eva Procházková|19. 3. 2015 10:06
Nahlásit
Petr Molik|19. 3. 2015 06:37
Nahlásit