Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Prezidentský dotazník č. 8: Tomio Okamura

Finmag.cz | 5. 11. 2012 | Celkem 16 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Dalších 16 komentářů v diskuzi.

Petr Hampl | 6. 11. 2012 11:54

Tak tohle je jeden z nejsmutnějších článků, jaký jsem za poslední dobu četl. Pan Okamura byl pro mne jeden z mála dobře přijatelných kandidátů. Ale stal se z něj docela obyčejný socialista! To už můžeme rovnou volit Miloše Zemana.

Nahlásit

0
+
-

Ferdinand Mácha | 6. 11. 2012 14:26 | reakce na Petr Hampl - 6. 11. 2012 11:54

A to je dobrá, nebo špatná nálepka?

Postačí váha jména Petr Hampl a bude společnost vědět, že Tomio Okamura to má spočítané, protože je lepší volit Miloše Zemana?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 14:02

Možná vidí Tomio Okamura striktní rozdíl mezi důchodem (státním) a zabezpečením ve stáří?

Důchod je mezi politiky obecně nedotknutelná struktura - poskytuje jej stát, i kdyby trakaře padaly, nejlépe všem bez rozdílů. Tak, jak tlačí reálná situace k přehodnocení politiky, tak se postupně politikové snaží přizpůsobit zákony. V tom není rozdíl mezi panem Okamurou a ostatními politiky, nikdo z nich není ideální.

Nahlásit

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 14:03 | reakce na Ferdinand Mácha - 5. 11. 2012 14:02

Omlouvám se za špatné zařazení příspěvku...
:-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Jeřábek | 5. 11. 2012 08:09

- "A spojil bych to s bonusem motivujícím porodnost – za každé dítě bych odpustil významnou částku, třeba dvacet tisíc. To by bylo najednou v ložnicích radosti!"

- To je hnus, velebnosti! Tihle lidi jednou zničí společnost. (PS: A pak že je o penězích pravice. Jestli náhodou nedělá z lidí egoisty někdo jiný...)

Nahlásit

0
+
-

Tony Lapačka | 5. 11. 2012 12:48 | reakce na Michal Jeřábek - 5. 11. 2012 08:09

Podobné opatření je nutné, kdo to nevidí je naprosto dokonalým hlupcem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 13:49 | reakce na Tony Lapačka - 5. 11. 2012 12:48

A můžu se, prosím, dozvědět od vás více? Co konkrétně znamená nálepka dokonalý hlupec? Znamená váš výrok to, že je nutné bojovat za prosazení příspěvku "od státu" a neprovádět nutné změny v jiných oblastech?

Nutnost optimalizací (reorganizace státní moci) není nutností zvýšení blahobytu (příspěvky "od státu").

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Tony Lapačka | 5. 11. 2012 14:49 | reakce na Ferdinand Mácha - 5. 11. 2012 13:49

Reagoval jsem na předcházející příspěvek. Podpora rodičům jakou navrhuje T. Okamura je podle mého názoru dobrý nápad.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Jeřábek | 6. 11. 2012 08:08 | reakce na Tony Lapačka - 5. 11. 2012 14:49

Jistě, chceme, aby se lidi nějak chovali, tak jim za to zaplatíme! Kdo nevidí, jak škodlivé je to pro společnost, je naprosto dokonalým hlupcem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Tony Lapačka | 6. 11. 2012 20:16 | reakce na Michal Jeřábek - 6. 11. 2012 08:08

Pane Jeřábku, vy asi nemáte jasnou představu, jaké se dnes vyplácí sociální dávky. Potom ovšem prosím, než začnete vynášet své soudy, radši si to nastudujte. Kompletní přehled je velmi pohodlně a snadno k nalezení na : http://www.mpsv.cz/cs/2 - pouze jeden click away !

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Michal Jeřábek | 7. 11. 2012 07:49 | reakce na Tony Lapačka - 6. 11. 2012 20:16

Mýlíte se.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 11:25 | reakce na Michal Jeřábek - 5. 11. 2012 08:09

"Tihle lidi jednou zničí společnost."

Noto asi sotva. Tihle lidé nejsou v rozhodovacích pozicích. Ve skutečnosti rozhodují lidí, kteří si zmíněných 20 000 rozdělí pro sebe nebo své nejbližší kamarádíčky.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Radek Doležal | 5. 11. 2012 05:59

Proti panu Okamurovi nic nemám ale připadá mi že je to přesně ten typ člověk co říká jen to co chtějí lidé slyšet. Takhle se ale dále nepohneme potřebujeme vůdce co umí říkat nepříjemné věci a dívá se dále než za volební období. Bohužel takových lidí je velmi málo. Zato Okamurů máme na rozdávaní viz. sjezd ODS.

Nahlásit

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 11:33 | reakce na Radek Doležal - 5. 11. 2012 05:59

A máte konkrétní argument, co řekl špatného?
Třeba proti uvedenému pohledu na financování církví? Nebo proti přednesenému názoru na školé? Nebo proti přednesenému názoru o lichvě?
Tyhle problémy se probíraly na sjezdu ODS?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Pat Bateman | 5. 11. 2012 12:19 | reakce na Ferdinand Mácha - 5. 11. 2012 11:33

Mno já ano:
"Jsem proti privatizaci důchodových příjmů. Jestliže to dovedou se ziskem dělat soukromé pojišťovny, musí se to naučit i stát. A důvod je jednoznačný – stát vždy bude ručit za důchody."
VS
Spoření je nejdražší způsob, jak se zabezpečit. Reálná inflace je násobkem úrokových měr."

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Ferdinand Mácha | 5. 11. 2012 14:03 | reakce na Pat Bateman - 5. 11. 2012 12:19

Možná vidí Tomio Okamura striktní rozdíl mezi důchodem (státním) a zabezpečením ve stáří?

Důchod je mezi politiky obecně nedotknutelná struktura - poskytuje jej stát, i kdyby trakaře padaly, nejlépe všem bez rozdílů. Tak, jak tlačí reálná situace k přehodnocení politiky, tak se postupně politikové snaží přizpůsobit zákony. V tom není rozdíl mezi panem Okamurou a ostatními politiky, nikdo z nich není ideální.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK