Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Šedesát korun na hodinu stačí. Patnáct způsobů, jak se připravit o dýško

4. 7. 2012
5 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Jestli včera ve večerních zprávách komentovali, že Praha nemá koncepci turismu, tak to nejspíš znamená, že brzy z našich daní poputuje milion z našich daní na studii pro koncepci turismu v Praze, kterou vypracuje nějaká nově založená poradenská agentura.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Inu, každý za sebe :)
Ale pravda – „řekněte to ostatním“ je jaksi mnohem častější než volání majitele :) A nakonec i hlasování nohama má svou platnost.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Problémem asi bude, že lidé nejsou takové povahy, aby si hned volali majitele, když jsou spokojení. Baťovské(?) heslo ''Pokud nejste spokojeni, řekněte to nám, pokud jste spokojeni, řekněte to ostatním'' bohužel nefunguje. Zákazníci prostě hlasují nohama - nic jiného, než autorem opěvovaná empatie obsluhy, nepomůže.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Dobrý den, Petře, týž článek jsme publikovali také na spřízněném webu Peníze.cz, tam jsme přidali malé jazykové okénko, které ukazuje, že historicky jde skutečně u spropitného o peníze určené obsluze (http://www.penize.cz/nakupy/2 38937-sedesat-korun-na-hodinu- staci-patnact-zpusobu-jak-se-p ripravit-o-dysko).Ale jistě – historické příčiny nemusí odpovídat dnešnímu obecnému povědomí o věci. Osobně jsem zažil i restauraci s příšernou kuchyní a skvělou obsluhou, předpokládám ale, že to nemůže koexistovat dlouho.
Mám za to, že pokud je skvělá kuchyně, je dobré to spíš povědět majiteli per hubam. Když se mu to stane vícekrát, jistě si bude hledět kuchaře přidržet vyšším platem.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Patnáct bodů pobavilo :-)

Zrovna včera ve večerních zprávách komentovali, že Praha nemá koncepci turismu. Ne, že bych přesně věděl, co to je, ale první věc, která mne napadla, je úroveň restaurací. Spokojen nejsem a vím, že ani zahraniční turisté. Tipnul bych si, že úroveň restaurací je hlavní důvod, proč má Praha nízké procento opakovaných návštěvníků.

Překvapil mne názor, že dýškem hodnotíme úroveň obsluhy a nikoliv kuchyně. Já jsem to vždy bral dohromady a tento přístup si i zachovám. Neumím si představit, že nechám zpropitné, pokud mi nechutnalo. Pokud mám na to nervy, tak samozřejmě při placení komentuju. Myslím, že pak je obsluha více motivována, vyříkat si to v kuchyni.

Nahlásit

-
0
+