Do něčeho podobného se mne na střední snažil uvrtat spolužák. Svítily mu oči, protože mu na prezentaci slíbili že si vydělá na BMW... První varování jsem pojal, když vyžadovali uzavření životní pojistky za 20 tisíc ("Ale nebojte, ve skutečnosti vám to odpustíme" - jo, to určitě): chtěl jsem práci, ne investici. Druhé varování bylo, že mi nechtěli půjčit smlouvu domů k prostudování či konzultaci s právníkem a odůvodňovali to zcela absurdně "konkurencí&quo t;. Vzal jsem spolužáka stranou a říkám mu, že je to jasná pyramida a ani omylem do toho nejdu. Vyvracel mi to pět minut a pak mne pustil s tím, že jsem blázen když nechci takový "skvělý, bezpracný kšeft"... Zajímav éna tom je, že když jsem ses ním o tom bavil pár let poté, požadovaný počet lidí nesehnal, ale těch 20 tisíc po něm nechtěli. To mne docela překvapilo.
Nahlásit
-
0
+
Jan Dřetlouch|8. 3. 2012 10:48
Do něčeho podobného se mne na střední snažil uvrtat spolužák. Svítily mu oči, protože mu na prezentaci slíbili že si vydělá na BMW... První varování jsem pojal, když vyžadovali uzavření životní pojistky za 20 tisíc ("Ale nebojte, ve skutečnosti vám to odpustíme" - jo, to určitě): chtěl jsem práci, ne investici. Druhé varování bylo, že mi nechtěli půjčit smlouvu domů k prostudování či konzultaci s právníkem a odůvodňovali to zcela absurdně "konkurencí&quo t;. Vzal jsem spolužáka stranou a říkám mu, že je to jasná pyramida a ani omylem do toho nejdu. Vyvracel mi to pět minut a pak to mne pustil, že jsem blázen když nechci takový "skvělý, bezpracný kšeft"... Zajímav éna tom je, že když jsem ses ním o tom bavil pár let poté, požadovaný počet lidí nesehnal, ale těch 20 tisíc po něm nechtěli. To mne docela překvapilo.
Nahlásit
-
0
+
Tomáš Kocourek|7. 3. 2012 17:08
Já se spíš divím tomu, že pokuta byla tak nízká. V tomto případě by měla být ve výši celkového zisku firmy, který takto podvodně získala, byť by měla sama zkrachovat. Jedině tak by to mělo správný odstrašující efekt...
Nahlásit
-
0
+
Ferdinand Mácha|7. 3. 2012 14:42
A co ta pojišťovna? To je správné, aby klienty mátla tím, že dovolí zprostředkovat smlouvu komukoli? Pojišťovna je značka, které klient věří, jelikož je certifikována státem. A to, že za ni jedná nějaký podvodník, který s ní nemá nic společného, klient nevidí. Klient si nemůže ověřit spolehlivost kdejakého čičmundy. Takže pojišťovna peníze od klienta dostane za každých okolností, zatímco klient nese riziko, že jedná s podvodníkem? Dobře nastavená pravidla! Pro majitele pojišťoven...
Diskuze: Když se hroutí pyramida: Šest milionů pokuty pro Institut finančního poradenství!
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Dřetlouch|8. 3. 2012 10:49
Nahlásit
Jan Dřetlouch|8. 3. 2012 10:48
Nahlásit
Tomáš Kocourek|7. 3. 2012 17:08
Nahlásit
Ferdinand Mácha|7. 3. 2012 14:42
Nahlásit