Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: A kdo platí všechny ty pobočky, Tomáši?

10. 2. 2011
8 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Půjdu si asi do ČS spočítat jaký bych měl důchod dnes a nechám si poradit kolik bych si měl ještě šetřit, abych se měl v důchodu tak jako teď.To je opravdová masáž. Malá holčička je fajn a velmi bystrá, hned se zapojila do problematiky, bude z ní ekonomka.Ještě, že je český národ tak vzdělaný. Reklamy jsou dnes opravdu vtipné a hned si nechám sjednat stavební spoření, protože dostanu značkový batoh a to se přece vyplatí :o)

Nahlásit

-
0
+

Budiž, je celkem jedno jak jednotlivé skupiny pojmenujeme. Problém je v tom, že produkty ČS v aktuální podobě viditelně nenabízejí nic, co by oslovilo větší množství nových klientů. Dlouhodobě budovaný image jistoty a stability sám o sobě horko těžko udrží stávající.

Mám rád reklamy vtipné, hravé, kde není produkt středobodem dění a v hlavě jejího konzumenta zůstává především povědomí o značce. Takové ty třicetisekundové mikropříběhy s komickým podtextem. Přesně na tomhle duchu přitom reklamní kampaň ČS stojí. Ano, Tomáš je v nich za hlupáka, který svými chybami pobaví okolí. Ale podle mě je to vítané osvěžení oproti vševědoucím specialistům na cokoli z jiných reklam. I když i ti občas dokáží notně rozesmát. Když mě jistý odborník v TV před časem s vážnou tváří vyzýval, abych si zubní pastu "vetřel na citlivé místo", zuby mě opravdu nenapadly...

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Klienty bych nedělil na staré a mladé, ale na pružné a nepružné.Ty nepružné ještě na ty, kterým o těch "pár drobných" nejde a na ty, kteří by sice rádi ušetřili, ale nevyznají se ve složitých cenících.
Naštěstí firmy neposuzuji podle jejich reklam, jinak bych asi neměl dobré mínění o firmě, která zaměstná takové hlupáky jako je reklamní Tomáš a jeho šéfová. Z těch reklam jsem si zapamatoval, že Tomáš zalévá umělé květiny a chodí ke kadeřnici, ale o jaké produkty šlo, to jsem si ani nepostřehl.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Služeb zdarma by se našlo víc. Například osobní účet u ČS není zase tak velký problém provozovat zdarma (www.programvyhod.cz). Jenže ČS se tím nejen nijak nechlubí, ale naopak se již vyjádřila ve smyslu, že pokud bude tuto službu využívat víc klientů než uzná za vhodné, nebude váhat ji omezit.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Já bych si dovolil téma článku rozdělit do dvou rovin. První z nich je aktuální všudypřítomná série reklam s Tomášem a spol., druhá pak obchodní stratedie banky jako takové.

Co se týče reklamní kampaně, až na verzi s holčičkou a důchody, kterou beru jako podpásovku a proto ji bytostně nesnáším, je to kampaň vydařená a bezpochyby funkční. Česká spořitelna si dokázala udělat legraci sama ze sebe, což u kolosů jejího formátu nebývá zvykem. Podle mě dlouho takhle povedenou reklamní kampaň neměla a tady bych se jí zastal.

Ohledně obchdoní strategie jsme poněkud jinde. Česká spořitelna je moloch s obrovskou setrvačností. Zatímco na jednom místě tlačí na nákladovou složku jak jen to jde, jinde nehorázně plýtvá. Ostatní banky vedou tvrdý konkurenční boj, zatímco ČS jakoby stojí opodál a s obří reklamní kampaní drží svůj původní směr a doufá, že její klienty konkurence nezajímá. Jenže pravověrní postupně vymírají a banka by si měla urychleně hledat strategii jak zaujmout mladou klientelu, která není až tak loajální jako ta stará. Zatím k tomu má stále velký prostor, ale času ubývá. Česká spořitelna je něco jako General Motors. Obrovský kolos, který se ze své schizofrenie vzpamatuje až ve chvíli kdy bude na kolenou...

Nahlásit

-
0
+

I Česká spořitelna má jednu službu zdarma. Moje žena si nechává posílat mzdu na spořitelní knížku. Je to zcela bez poplatků. Jednou za měsíc, když jde kolem nakoupit, si peníze vyzvedne (opět bez poplatků). Víc od banky neočekává.
Ještě by mohla být vděčná hojným klientům této banky, že jí svými poplatky vydržují pobočku nedaleko obchodu.

Nahlásit

-
0
+

Neviděl jsem žádnou z těch v článku zmíněných reklam, ale dneska mě v rádiu rozesmála reklama na podnikatelský účet České spořitelny. Nějaká paní tam entuziasticky vyprávěla, že díky tomu že má podnikatelský účet u ČS, tak si může sestavit účet přesně podle potřeb a proto platí jen za to co opravdu potřebuje... musel jsem si stejně nadšeně říct, že díky tomu že mám podnikatelský účet u jiné banky, neplatím nic a ještě jsem ušetřen starostí s jakýmsi sestavováním účtu :-)

Nahlásit

-
0
+

Dobrý den
Pene redaktore, při čtení článku jsem si připomněl čím jsem nedávno procházel. Jinak máte naprostou pravdu a vyše uvedené skutečnosti by sil idé mněli uvědomit za co, kde a komu platíme zbytečné peníze. Ale co se mohu divit lidem, když mně to trvalo neuvěřitelných 24 roků. U České spořitelny jsem mněl ůčet od první výplaty takzvané " Sporožíro". Roky letí až náhle je tu procitnutí. Do konce roku 2010 nám Spořitelna vedla 4 ůčty kde jme na poplatcích měsíčně zaplatily cca 5000,- Kč. Jen škoda, že nás to nenapadlo dříve, že je možné aby vše fungovalo a třeba jen s poplatkem 200,- Kč.
Jedno je jisté Česká spořitelna od nás již nedostane ani korunu.
Jinak díky za ten článek je potřebné aby se lidem otevřely oči.
Omlouvám se za gramatiku nejsem čech

Nahlásit

-
0
+