Kontrolní otázka: jaktože ve Švýcarsku se již dnes 2/3 tranzitní dopravy odehrává na železnici? Odpověď je prostá – Švýcarsko jakožto nečlen EU není vázáno evropskou dohodou o silniční dopravě, a tak si může nasadit dostatečně vysoké silniční mýto, které pokryje jak náklady na dálnice, tak ekologické škody. To mýto by bylo ještě vyšší, dokonce si to i odhlasovali v referndu, ale to už přispěchala naše úžasně ekologická EU a pod hrozbou sankcí mýto zastropovala.
Jenže o tomhle se v dokumentu Roadmap to a Single European Transport Area nedočtete. Pan Kallas by se měl v rámci svých megalomanských strategiích prvně podívat, kolik lidí mu v Bruselu tahá za přesně opačný konec provazu.
Nahlásit
-
0
+
Martin Moravec|4. 4. 2011 20:50
Tak jsem hledal odpověď na otázku v závěru a dospěl k tomu, že i naprosto pasivní europoslanec by přinejmenším na jedno kilo za rok naškudlil. Snaživější kusy klidně na dvě:)
Diskuze: Pane eurokomisaři, v čem jedete?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Adam Čabla|7. 4. 2011 10:37
Nahlásit
Arsen Lazarevič|4. 4. 2011 22:38| reakce na Robert Antonio - 4. 4. 2011 21:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Robert Antonio|4. 4. 2011 21:53
Nahlásit
Martin Moravec|4. 4. 2011 20:50
Nahlásit