Tomáš Lavička|11. 11. 2010 14:22| reakce na Jedlička Richard - 9. 11. 2010 16:21
kolego, přesně Váš příspěvek asi nechápu. Ano KŽP garantuje díky TÚM 2,4%. TO je garance. Proč je to v rozporu s tím, že Amcico nikdy nepřipsalo klientům méně než 5%? Neboli vy máte nějakou stanovenou částku pro smrt nebo dožití (která je vypočtena na základě TÚM), klient ale dostává tuto částku + plus dodatečný zisk navíc.
Tomáš Lavička|4. 11. 2010 10:59| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 14:54
Váš přiklad je pěkný, ale zase trochu zavádějící. Nebudu v plusu prvni rok. Stejně tak jako nebudu v plusu nikde kde zaplatim urcity poplatek. Procentuální zhodnocení se na investici, spoření nebo čemkoliv dalšim začne projevovat až při určitém obnosu spořených peněz. Ale tomu je tak přeci všude. 6% z 500 neni to co 6% z 100000.
Vladimír Švorba|2. 11. 2010 11:28| reakce na Petr Hořava - 2. 11. 2010 08:13
Všeobecné pojistné podmínky úrazové připojištění od Amcica - výluky: článek 9, bod a až t, to je celkem dost výluk. Ale nechci tu rozpoutávat diskuzi o tom, která pojišťovna má jaké výluky. Jen chci říct to, že pokud jsem vázán na jednu pojišťovnu, nemůžu klientovi nabídnout vždy to nejlepší, optimální variantu pro klienta.A k vaší poslední otázce, pošlete mi mail.
Petr Hořava|2. 11. 2010 08:13| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 14:54
Sám jsem si uzavřel pojistku od AMCICA. Můj profesionální poradce byl navíc tak ochotný a pracovitý, že zanalyzoval pojistky nejen mně, ale také mojí manželce, tchýni i tchánovi a dokonce se rozjel 100km i za mojí mámou, bratrem a kamarády. Všichni byli moc spokojeni a všude ho doporučujeme. Své pracně vydělané peníze (za smlouvu má něco kolem 5000,-Kč) si zaslouží stejně jako ostatní perfektně proškolení poradci z AMCICA. Kvalita úrazové pojistky takřka bez výluk, vynikající fondy, které připisují velmi pěkný výnos, perfektní servis od poradců... Za perfektní produkt a službu je přece logické zaplatit trochu více, ne? Je to jako nakupovat v klasickém obchodě nebo na stánku u Vietnamců.Pořád mě ale vrtá v hlavě, jak je možné, že se poradce z Partners naučí za 7 měsíců více než poradce z AMCICA za 3 roky? O svém poradci jsem přesvědčen, že svému řemeslu za 2 roky praxe velmi rozumí...Jsem učenlivý typ se zájmem o finanční poradenství a s vidinou úspěšné kariéry.Pokud je pravda, co tvrdíte, rád bych nastoupil do Vaší společnosti a učil se taky tak rychle... Co pro to mám udělat?
Vladimír Švorba|1. 11. 2010 14:54| reakce na Tomáš Lavička - 1. 11. 2010 12:50
Jasně, Amcico má 2 varianty progrese, 2,5 násobnou a pětinásobnou, takže buď jsem ubral a nebo přidal, nemám teď konkrétní smlouvu po ruce.Dám příklad se zhodnocením peněz: Pokud dám ročně 500,- Kč do spoření a poplatek bude 50 korun, zbyde mi 450,- Kč. Když pak pojišťovna připíše 6 % zhodnocení, nedostanu se do plusu...Takto to je myšleno. Je rozdíl mezi zveřejněným zhodnocením a skutečným zhodnocením po odečtení všech poplatků
Tomáš Lavička|1. 11. 2010 12:50| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 11:02
Číslo, které jsem udal ale neni o poplatcích. Poplatky má každá pojišťovna a přesto většina se drží oněch 2,4 procent, kdežto Amcico připisuje víc. To o něčem vypovídá. Byla to především reakce na to, že daní poradci z Amcica údajně dávali nepřesné informace. Tak abyste vy dával přesné a ani vy jste klienty neuváděl v omyl (nehledě na to, že progrese u Amcica je 5x nikoliv 4x), Protože pak je to to samé v bleděmodrém z Vaší strany.
Vladimír Švorba|1. 11. 2010 11:02| reakce na Petr Hořava - 30. 10. 2010 03:51
Dobrý den:1) každá pojišťovna o sobě tvrdí, že velmi kvalitně zhodnocuje peníze svých klientů. Je to ovšem pravda? Jaký je skutečný výnos? Číslo od pana Lavičky je pěkné, ale určitě v něm nejsou započítány poplatky.2) I Amcico má v pojistných podmínkách výluky. A jde jen o to, jestli zrovna ta činnost, kterou klient provozuje, není ve výlukách.3) To je tajemství. Je to o informacích a pracovitosti.
Petr Hořava|30. 10. 2010 03:51| reakce na Tomáš Lavička - 29. 10. 2010 02:08
Přirovnání k fotbalu je krásné, ale... Má několik háčků.1)Amcico velmi kvalitně zhodnocuje vložené peníze svých klientů. I přes zdvojené poplatky proto vydělá více než většina ostatních pojišťoven nebo fondů. Zvlášť, když spojí v prosinci své síly s gigantím Metlifem.2)Úrazové pojištění je sice u AMCICA dražší, ale neschovává se za výluky a klientům v případě úrazu plní...Je také trochu úsměvné porovnávat u trvalých následků progrese 400% a 500%.3) Jak může nasbírat poradce z Partners za 7 měsíců tolik zkušeností jako poradce AMCICA za 3 roky ?Zase a tradičně Partners porovnávají jen nákladovost a nehledí na kvalitu...
Jen málá připomínka k Vašemu dopisu klientovi. Kapitálovka od Amcica stejně jako ostatní garantuje zisk 2,4 procenta. Amcico ale nikdy nepřipsalo méně než 5,08 procenta.
Nahlásit
-
0
+
Monika Kortánová|22. 10. 2010 22:40
Hezký článek, bohužel jsou někdy klienti absolutně slepí a v tomhle souboji vyhraje jen zkušenější obchodník,který dokáže právě z nevýhod pro klienta udělat výhody pro sebe.Ale nepochybuji, že pro nováčka to musela být lekce jako hrom a určitě ho to poponeslo o něco dál.
Nahlásit
-
0
+
Vladimír Švorba|22. 10. 2010 19:22| reakce na Martina - 22. 10. 2010 14:31
Žádnou reakci jsem neočekával a ani jsem žádnou nedostal. Nečekal jsem od toho nějaký efekt, emailová komunikace nemá potřebnou sílu. Ale mám rád písemné předávání informací, protože si za svými radami stojím.
Dobrý den. Díky za článek. Až téměř šokujícím způsobem přesná kopie zkušenosti, kterou jsem nabyl před 3 měsíci u svého klienta. Mám 3 roky praxe v oboru. Ke každému plánu přistupuji s až snad přehnanou precizností. Mou kauzu bych pojmenoval "Klient vs.ING.:Půlmilionu v tahu" I přes veškerá varování vedení, jsem se rozhodl, že se zůčastním společné schůzky s klientem a zástupcem poj., jehož "obludně" navržených smluv se můj fin.plán dotkl. K velkému překvapení dotyčný nedorazil sám, ale přivedl si s sebou příbuzného "15ti letého demagoga z ING", kterého přesně vystihuje popis v tomto článku. Hnůj nejvyššího kalibru kydán na hlavu klienta byl dovršován přirovnáními typu: "toto pojištění je mercedes mezi pojistkami" atd. Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo brečet. Vám zkušenějším je jistě jasné, že takováto bitva byla mou ohromnou chybou, nemá vítěze, má jen poraženého, a tím je klient. Bohužel. Nebudu tady vykládat, jak zástupce ING vyřešil cíle klienta ani nemám v úmyslu snižovat úroveň této pojišťovny. Klient se samozřejmě v závalu odborných informací naprosto ztratil, dostal strach a téměř od všeho odstoupil. Jsem vděčný za tuto zkušenost, posunula mě výše! Snad možná výzva na všechny: starejte se o finance svých klientů, jako by se jednalo o vaše vlastní. Stanete se vyhledávanými odborníky. Zoufalci typu "demagog z pojišťovny" z trhu velmi brzy zmizí! Zůstane po nich jen zatuchlina, kladná čísla pro pojišťovnu, záporná pro klienty a hromada práce pro nás. Martin
Nahlásit
-
0
+
Peter Cmorej|19. 10. 2010 09:52
Pan Svorba, toto ide zial na Vase triko. Nechat ist na novacika na taketo stretnutie sameho, velka chyba.
Nahlásit
-
0
+
Vladimír Švorba|18. 10. 2010 22:21| reakce na Vratko Michálik - 18. 10. 2010 19:13
Dobrý den,skutečně jsem v tom nechal nováčka samotného, netušil jsem, že to nebude férový boj. I porážkami se ale člověk učí, pro nováčka to byla hodně zajímavá zkušenost z terénu. Mít pravdu prostě někdy nestačí.
Vratko Michálik|18. 10. 2010 19:13| reakce na cml11 - 18. 10. 2010 10:57
Podľa mňa nie je prepočet na konkrétne sumy zlý nápad. Sám ho využívam. Klient si totižto nedokáže sám interpretovať, koľko ho jednotlivé poplatky budú za dobu fungovania produktu stáť. A keď poplatky vyčísľujete, takmer vždy ich musíte vyčísliť pri nejakom výnose. Iná suma sa strhne z poplatku za správu pri výnose 2% p.a. a iná pri 6% p.a.Skôr sa mi ale nezdá, že autor nešiel na to stretnutie s nováčikom. Mne sa za dobu mojej praxe ešte asi nestalo, že by stačili len fakty a druhá strana to uznala, zbalila veci a odišla. Vždy to bolo o vyťahovaní nejakých poloprávd, zavádzajúcich informácií a podobne. Myslím si, že stretnutie u klienta s konkurenciou je jednou z najťažších skúšok poradcových vedomostí a znalostí. A preto by som v tom nováčika určite nenechal samého.
U pojištění rizik jakž takž srovnávat lze, a to včetně dopočtu částek. I když různé konstrukce smluv a výluky znesnadňují i to. U investic je ale jediný rozumný argument ten, že čím víc prostředníků, tím víc poplatků. Přepočet na konkrétní částky je tady zbytečný. Vždycky jde jen o odhad a realita může být na míle daleko..Argumenty a propočty vašeho poradce v článku a odkaze zazněly, nechcete přidat i ty, které přišly z druhé strany? Konstatování o přehršli fint je na můj vkus příliš obecné. Když pranýřovat, tak konkrétně.
Diskuze: Klient vs. Amcico: Čtvrtmilion v tahu
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Tomáš Lavička|11. 11. 2010 14:22| reakce na Jedlička Richard - 9. 11. 2010 16:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jedlička Richard|9. 11. 2010 16:21| reakce na Tomáš Lavička - 29. 10. 2010 02:08
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Lavička|4. 11. 2010 10:59| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 14:54
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vladimír Švorba|2. 11. 2010 11:28| reakce na Petr Hořava - 2. 11. 2010 08:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Hořava|2. 11. 2010 08:13| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 14:54
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vladimír Švorba|1. 11. 2010 14:54| reakce na Tomáš Lavička - 1. 11. 2010 12:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Lavička|1. 11. 2010 12:50| reakce na Vladimír Švorba - 1. 11. 2010 11:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vladimír Švorba|1. 11. 2010 11:02| reakce na Petr Hořava - 30. 10. 2010 03:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Hořava|30. 10. 2010 03:51| reakce na Tomáš Lavička - 29. 10. 2010 02:08
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Lavička|29. 10. 2010 02:08
Nahlásit
Monika Kortánová|22. 10. 2010 22:40
Nahlásit
Vladimír Švorba|22. 10. 2010 19:22| reakce na Martina - 22. 10. 2010 14:31
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martina|22. 10. 2010 14:31| reakce na Vladimír Švorba - 18. 10. 2010 22:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Brzobohatý|19. 10. 2010 13:01
Nahlásit
Peter Cmorej|19. 10. 2010 09:52
Nahlásit
Vladimír Švorba|18. 10. 2010 22:21| reakce na Vratko Michálik - 18. 10. 2010 19:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Vratko Michálik|18. 10. 2010 19:13| reakce na cml11 - 18. 10. 2010 10:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
cml11|18. 10. 2010 10:57
Nahlásit