Chybí mi u tak "skvělého" odborníka zmínka o Rusku, o jeho politice v Čečensku, ve státech střední Asie, o agenturních operacích ruských tajných služeb po celém světě v posledních sto letech.
Nahlásit
-
-1
+
Diskuze
Rakšitr|6. 12. 2010 23:07
Chybí mi u tak "skvělého" odborníka zmínka o Rusku, o jeho politice v Čečensku, ve státech střední Asie, o agenturních operacích ruských tajných služeb po celém světě v posledních sto letech.
Nahlásit
-
-1
+
Katarína M.|28. 10. 2010 20:41
výborný rozhovor, len názov článku mi príde trochu zavádzajúci, vytiahnutý z kontextu.
Nahlásit
-
0
+
Jokles|25. 10. 2010 10:05
Ztotožňují se s článkem i jeho základní filosofii. Otázkou zůstává, ke kolika lidem se tato forma materiálu vůbec dostane. To, že je na internetu, neznamená, že o ní lidé vůbec vědí. Soukromé přeposílání odkazu nemá valný rozsah. Dále se obávám, že autor se dost úzkostlivě vyhýbá náznaku toho, co bude po onom "období temna" . Dokonce i tomu, že tento systém kapitalismu vlastně nemá perspektivu konečné podoby demokratického společenství, byť s poukazem, že "ve švýcarsku to funguje dobře". Tedy zatím. A možná jen na pozadí bezbřehého amerického bankovnictví a jisté formy mocenské světové ochrany bankovnictví švýcarského.
Nahlásit
-
0
+
rataj|21. 10. 2010 11:21| reakce na Jan Hanák - 15. 10. 2010 22:05
O skutečném stavu světa dnes ví každý trochu inteligentnější člověk, tedy pokud nevěří jen tomu, co se mu k věření předkládá v mainstreamu a dokáže si najít i jiné informace, jichž je nevídané množství, třeba na internetu. Ale co s tím? Jak se z této situace dostat, jak se vymanit z těch uměle vytvořených finančních, politických a ekonomických sítí, jak se zprostit těch pout, vytvořených vlastně jen hrstkou veškeré moci chtivých sociopatů? Nechají se lidé pořád okrádat zločinnými manipulacemi různých institucí, nechají se nadále zavlékat do stále strašnějších válek? Probudí se už jednou? Najdou se mezi inteligencí takové síly, které by byly schopné řídit utváření lepšího, spravedlivějšího světa? Situaci dnes prakticky nelze změnit v jediném státě (snad jedině u mocnosti), s ohledem na provázanost dnešního světa. Vůle ke změně současného stavu by se tedy musela projevit alespoň v rozsáhlé světové oblasti. V některých zemích už lidé začínají nutnost změny chápat a prosazovat.Vědí však, jak vytvořit nový, lidštější řád, jsou pro to k dispozici talentovaní lidé, kteří se nedají zkorumpovat a zneužít pro své, nebo něčí výhody?
Libor Kosour|7. 10. 2010 16:56| reakce na petrj - 7. 10. 2010 11:12
Moje predstava klasicke valky je, ze proti sobe vyjedou 2 zucastnene strany tanky a letadly a daji si do cumaku. Coz mimo jine vylucuje partizanske valky, valku proti terorizmu a podobne.
Standa|6. 10. 2010 18:49| reakce na Libor Kosour - 6. 10. 2010 16:02
Pokud tomu politici pomohou, mohou se lidé pobít i těmi klacky. Zvlášť bude-li bída. A k ní chování politických špiček směřuje:• Boj proti klimatu nelze vyhrát, ale Evropa z něj vyjde o několik bilionů euro chudší.• Diletantské zásahy do energetiky a zemědělství mohou v brzké době několikanásobně zdražit energie a potraviny.• Na umělou stimulaci ekonomiky a života neschopné investice doplatí všichni, především však pracovití a spořiví.• Antidiskriminace menšin a imigrantů a minimální tlak na jejich začlenění vyvolává ve společnosti napětí.Pokud se lidé nechytí za nos a včas nevymění politiky, tak bych to viděl asi takto:• Devalvace eura někde mezi 90% a 99,999999%.• Celoevropské blackouty elektrorozvodné sítě (kritické nestability síť dosáhne ještě před dosažením závazného 20% podílu tzv. obnovitelných zdrojů).• Růst reálné ceny elektřiny na desetinásobek po nařízeném uzavření jaderných elektráren (v roce 2016 převezme vládu nad energetikou Brusel).• Nedostatek paliv (poté co Rusko odmítne platby v eurech).• Riziko hladomoru (až dosáhne podíl biopaliv závazných 20%, polí osetých jedlými plodinami zbude minimum, zahraniční dodavatelé odmítnou platby v eurech, a navíc většina z nich opustí v Evropě povolené GM-free plodiny).Možná to bude tak, jak předpovídá Bugemos pro rok 2023: Zavítáme do časů míru, které zavládly poté, co generál Ladislav Nguyen porazil vzpupné turčíny v bitvě u Rozvadova. http://www.bugemos.com/?q=node/97
petrj|6. 10. 2010 18:03| reakce na Libor Kosour - 6. 10. 2010 16:02
ale se současným propagandistickým vybavením přesvědčí lidi , že válka je to co potřebujou, že jim to dá práci apod.efektivita dneska se mezi keynesianci neřeší
Libor Kosour|6. 10. 2010 16:02| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
1. Technologicka narocnost valky - naostrit klacek zvladne kazdy blb, na vyrobu kalasnikovu potrebujete storjni dilnu a takova moderni stihacka se vyrabi z tisicu spickovych komponent.2. Ekonomicka narocnost - podivejte se na USA, kolik je stoji vojenske eskapady a to pritom ani nebojuji na poradne fronte.Daleko efektivnejsi je ovladat lidi ve vyspelych statech ekonomicky, nez silou.
petrj|6. 10. 2010 09:16| reakce na mposs - 6. 10. 2010 08:56
z velké části souhlasím, ale až na tu poslední část:)po přečtení Hayekovi cesty do otroctví nemám moc valný názor na německý národ začátkem 20.st.ale hlavně jasně, že v současné době západním obyvatelům by nepodporovalo válku, ale to ani občané ameriky nepodporovali, přímé zapojení USA do 2 sv.v. ovšem až do útoku na pearl harbour.lůza je vrtkavá jak je řečeno v gladiátorovi :)podívejte se co se u nás děje kvůli blbému snížení mzdového objemu o 10% vím, že demonstrace a zabíjení je hodně odlišná věc, ale když by klesla životní úroveň o 50% a k tomu nějaký demagogovi nejlépe z EU obvinit z toho RUSA a rusové by třeba přestali dodávat plyn a ropu tak veřejné minění by se taky asi rychle změnilo....
Milí diskutujuci :Vaše uvahy o realnosti buducej vojny maju jednu vadu - pozriete sa do preplnenej chladničky, pozriete sa von oknom, pozriete sa do penaženky, a vojna sa vám zdá absurdná.Lenže :G.Celente predvída obrovskú ekonomickú krizu. Krízu, aku nik z nás nikdy neprežil. A vojny vznikaju v časoch krízy. Viď rok 1938. Nemci boli inteligentný národ. Kulturny. Bohatý (až do tej krízy). A čo sa s nimi udialo ?!?!
Nahlásit
-
0
+
Luděk Zdražil|6. 10. 2010 05:38| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
Jeden bych nabídl, aniž bych se chtěl přít o tom, zda horká válka bude nebo ne.USA již delší dobu exportují svůj opravdu velký ekonomický průšvih do celého světa - což je asi největší reálný konflikt na světě, který momentálně existuje. Nikdo proti tomu zatím nenalezl žádný efektivní obranný soft mechanizmus. Na hot obranu nikdo nenašel chuť, nedivím se, já bych do ringu s Mike Tysonem taky nelezl. Tedy i momentálně největší konflikt a zájem ekonomického agresora se řeší "mírovou" cestou.Všechny ostatní, méně zřejmé a méně agresivní konflikty (např. ideologické, surovinové) by rovněž nezůstaly stranou USA a ty mohou pak pravděpodobně nabýt max. regionálního charakteru za přihlížení ostatního světa.Jediný vážný soupeř USA - Čína, již dávno zbraně zvolila a nejsou jimi konvenční zbraně.
joe|6. 10. 2010 01:28| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
Ukažte mi Čecha, který by šel válčit. 99% by si okamžitě vyběhalo modrou knížku a to 1% by byli fotbaloví chuligáni, Dělničtí straníci a pár naivů. Tipuji, že dokonce i zastánci "humanitárního bombardování" by se jaksi tiše zdekovali.
Standa|5. 10. 2010 22:49| reakce na Libor Kosour - 5. 10. 2010 19:24
Oba argumenty jsou irelevantní. Rád bych nalezl argument o tom, proč další válka nepřipadá v úvahu, ale nenacházím!Dlouhé období bez válek nic neznamená. Čilý obchod též nic neznamená. Obyčejní lidé chtějí mír, obchodníci chtějí obchodovat, jenže o válce rozhodují politici.Je třeba se ptát: Jaká opatření učinilo lidstvo lidstvo od druhé světové války pro to, aby žádná další patologická osobnost nemohla uvrhnout svět do války? Marně hledám cokoliv, snad kromě záruky vzájemného zničení.Pozvednou se lidé proti tyranovi, nebo mu naopak budou pozorně naslouchat a kývat, až bude vykřikovat líbivá hesla o nepříteli, a vykládat, jak je třeba obětovat další kus svobody za ještě lepší pocit bezpečí?Bezzubé tresty za symboly zla minulého nás před zlem budoucím neochrání! Možná, že už někde roste nový tyran, a na košili má nový neotřelý symbol. Symbol, jenž si budou za padesát let ošklivit děti při hodinách dějepisu.
Jan Dvořák|5. 10. 2010 11:16| reakce na Luděk Zdražil - 5. 10. 2010 10:47
Z pohledu Číny je pomoc Řecku elegantní zbavení se dolarů a získání loděnic a rejdařství. Dvě miouchy jednou ranou.Smutné akorát je, že insititut věřitele poslední instance nyné plní Čína.
Luděk Zdražil|5. 10. 2010 10:47| reakce na Jan Dvořák - 5. 10. 2010 09:25
Naprosto souhlasím že se už asi nebudeme rubat sekerama po hlavě - ty války budou mnohem rafinovanější - viz např. plánovaný "vpád čínských hord do Evropy prostřednictvím řeckých přístavů a loděnic" :-)
Podotýkám ještě, že ve svém úvodníku k jarnímu číslu The Trends Journal Celente napsal, že toto číslo je jedním z nejdůležitějších v celé historii Trend Journalu..Akorát s útokem na Irán to nemusí být tak horké. Proč by jinak Goldm Sachs a další americké banyk ctam chtěli otevírat své pobočky?.Věřím, že se současné války nepřemění ve válku "horkou". Jaké jiné? Měnová válka je v plném proudu - http://www.pro-investory.cz/aktuality/archiv_zari/menova_valka_je_tu/ , obchodní války začnou co nevidět...
Nahlásit
-
0
+
petrj|5. 10. 2010 08:37
parádní rozhovor celante je velmi zajímavá osoba, tak nějak chvilkama přikivuju nadšením a pak jsem z toho rozpačitý, ale i tak ho žeru.jen by mě zajímala jeho odpověd na otázku, v duchu že je v podstatě jako kassandra, že často má pesimistické předpovědi (které jsou správné jen to načasování netrefí:) ) teda podle mě a jestli tohle mu nesnižuje důvěryhodnost.
Nahlásit
-
0
+
Roman Chmelař|5. 10. 2010 08:26
Tento člověk jasně popsal to co si myslím - od války v Iráku, z inscenovanou jen kvůli ropě a zakázkám pro zbrojní průmysl, po morální mrtvoly, které chtějí z cenzurovat svobodné médium.Jen ve svých závěrech nejsem tak skeptický. K tomu ale aby lidé poslouchali i jiný názor než ten oficiální, je potřeba je trošku vystrašit.10/10
Nahlásit
-
0
+
Luděk Zdražil|5. 10. 2010 07:49
Dosti děsivé čtení a jistě k polemice, zda se jedná o fakta, fikce, prognózy, analýzy nebo manipulace. Pro ty, kteří mají rádi čísla můžeme nahlédnout na jinou konsekvenci k rozhovoru:http://buttonwood.ec onomist.com/content/gdcTaktéžděsivé, pravda ?
Diskuze: Gerald Celente: Žádné daně, žádný sex. Jen válka!
Přihlášení do diskuze
Nejméně oblíbený příspěvek
Rakšitr|6. 12. 2010 23:07
Diskuze
Rakšitr|6. 12. 2010 23:07
Nahlásit
Katarína M.|28. 10. 2010 20:41
Nahlásit
Jokles|25. 10. 2010 10:05
Nahlásit
rataj|21. 10. 2010 11:21| reakce na Jan Hanák - 15. 10. 2010 22:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Hanák|15. 10. 2010 22:05
Nahlásit
Jan Dvořák|9. 10. 2010 12:34| reakce na Standa - 6. 10. 2010 18:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|7. 10. 2010 16:56| reakce na petrj - 7. 10. 2010 11:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
petrj|7. 10. 2010 11:12| reakce na Libor Kosour - 6. 10. 2010 19:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|6. 10. 2010 19:36| reakce na Standa - 6. 10. 2010 18:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Standa|6. 10. 2010 18:49| reakce na Libor Kosour - 6. 10. 2010 16:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
petrj|6. 10. 2010 18:03| reakce na Libor Kosour - 6. 10. 2010 16:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|6. 10. 2010 16:02| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
petrj|6. 10. 2010 09:16| reakce na mposs - 6. 10. 2010 08:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
mposs|6. 10. 2010 08:56
Nahlásit
Luděk Zdražil|6. 10. 2010 05:38| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
joe|6. 10. 2010 01:28| reakce na Standa - 5. 10. 2010 22:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Standa|5. 10. 2010 22:49| reakce na Libor Kosour - 5. 10. 2010 19:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
petrj|5. 10. 2010 22:36| reakce na Libor Kosour - 5. 10. 2010 19:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|5. 10. 2010 19:24| reakce na Standa - 5. 10. 2010 18:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Standa|5. 10. 2010 18:49| reakce na Libor Kosour - 5. 10. 2010 17:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|5. 10. 2010 17:50| reakce na Luděk Zdražil - 5. 10. 2010 10:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Dvořák|5. 10. 2010 11:16| reakce na Luděk Zdražil - 5. 10. 2010 10:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Luděk Zdražil|5. 10. 2010 10:47| reakce na Jan Dvořák - 5. 10. 2010 09:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Dvořák|5. 10. 2010 09:25
Nahlásit
petrj|5. 10. 2010 08:37
Nahlásit
Roman Chmelař|5. 10. 2010 08:26
Nahlásit
Luděk Zdražil|5. 10. 2010 07:49
Nahlásit